Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Gisteravond een ouderwets feestje, dus moet maar eens aan mijn ontbijt beginnen en dan ontdekken hoe actief de dag wordt...

De was draait al wel, dat scheelt.

Dolfje schreef op 03-10-2021 om 10:26:

Wat voor soep Valdemar? Ik soep.

Wij zouden gaan fietsen vandaag maar dat zit er denk ik niet in.
Ik voel me nog steeds neerslachtig en zit te denken om toch deze week ff de huisarts te bellen.

Ja Dolfje, beter op tijd erbij zijn dan dat het uit de klauwen loopt. Komt het door afgelopen hectische periode of heb je er vaker last van wanneer de blaadjes vallen? Heel naar gevoel, he.

En natuurlijk deze voor jou

VivaLaVida schreef op 03-10-2021 om 11:30:

[..]

Ja Dolfje, beter op tijd erbij zijn dan dat het uit de klauwen loopt. Komt het door afgelopen hectische periode of heb je er vaker last van wanneer de blaadjes vallen? Heel naar gevoel, he.

Beiden en normaal kom ik de winter wel door met me verheugen op vakanties etc maar denk dat deze laatste periode een hoop oud zeer en verdriet heeft getriggerd. Zoals nu heb ik me in 20 jaar niet gevoeld. Als ik aan het werk ben gaat het wel, maar de tranen zitten constant hoog zeg maar. Veel dromen ook. Wil eigenlijk niet aan de medicijnen maar er moet wel iets gebeuren. En dit weer helpt zeker niet mee. Grijs en koud is bleh maar die regen kan ik zo slecht tegen.

Zo naar om je zo te voelen. Ik heb het ook altijd wel nodig om iets leuks te plannen waar ik naartoe kan leven.
Ik las hier laatst iets over een daglichtlamp. Ken het zelf niet maar las positieve berichten erover. 
Hoop dat het gauw beter gaat met je! 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

03-10-2021 om 12:56

Dolfje schreef op 03-10-2021 om 00:38:

[..]

Beterschap!

Thanks, op dit moment is de voorraad in België behoorlijk teruggelopen dus doneren is wel echt nodig. Maar het heeft ook geen zin als ze mijn bloed toch moeten wegsmijten.

Sterkte, Dolfie. Ik denk dat naar de huisarts gaan wel een verstandige zet is.

Zijn toch Ff een klein uurtje buiten geweest en nu gaat het wel weer maar ik ga van de week toch even bellen.
Nu koffie en een quesadilla en My octopus teacher op Netflix aan.

Zo, mijn regenpak heeft weer z'n best gedaan. Normaal vind ik 2x 5km fietsen niet erg ver, maar voor vandaag precies ver genoeg voor 2x een frisse, natte neus  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-10-2021 om 17:29

Ik heb El inocente uit 
Hele goede serie maar wel heftig en ik moet er wel even van bijkomen.
Ik krijg vierkante ogen van dat gebinge dus ben wel ff een uurtje naar buiten geweest.

Ik heb de documentaire over Britney Spears op Netflix gekeken. Wow! Arme Britney. Zelfs een traantje gelaten aan het einde.

Dolfje

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-10-2021 om 07:38

Aberlady schreef op 03-10-2021 om 22:50:

Ik heb de documentaire over Britney Spears op Netflix gekeken. Wow! Arme Britney. Zelfs een traantje gelaten aan het einde.

Oww die ga ik ook ff kijken. (Heb niks met haar maar volgens mij heeft ze het sinds haar inzinkingen niet heel makkelijk gehad en ik heb met haar te doen.

Goedemorgen!

Goedemorgen. Weer vrij veel wakker geweest vannacht. Vandaag ook nog 2x een ding wat best belangrijk is op het werk en moet nog wat voorbereiden voor woensdag. Heb net wel afspraak met de huisarts gemaakt voor volgende week dus dat staat vast.
Ben om 2 uur klaar en ga dan even naar de sportschool. 

PriceyRook54

PriceyRook54

04-10-2021 om 09:57

Aberlady schreef op 03-10-2021 om 22:50:

Ik heb hem ook gezien, wat een verhaal hè?!

Ik was gisterenavond op een condoleance van een vrouw van 53 die ik via een koor ken waar ik 15 jaar mee gezongen heb. Ze was al ziek zolang ik haar kende, maar jeetje, zo triest dit, ze was echt "op". 

Mijn weekend was echt veeeel te druk, voel me helemaal niet uitgerust nu, getver! Heeel veel koffie nodig vrees ik.

coffee-send-coffee.gif

Ik denk dat wij die van het weekend eens gaan kijken.

Vandaag moest ik eerst naar 2 andere locaties voor werk. Dus 2 keer in de regen. Nu even thuis opdrogen en pauzeren en dan straks naar mijn gewone locatie. Moet echt andere schoenen dan sneakers kopen. Heb natte voeten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.