Huiskamer
Dolfje
30-09-2021 om 08:26
Goedemorgen. Goed dat je het gaat melden. Kijk wij trappen er niet zo 1,2,3 in maar oudere mensen wel.
AggressiveReindeer87
30-09-2021 om 10:09
Ja idd, zo denk ik ook. Is gebeurd inmiddels, ik heb contact gehad met het bedrijf, ik heb de mail doorgestuurd naar de fraudehelpdesk en het in mijn emailbox in de map Phising gezet.
Kat is bij de dierenarts, ik mis haar...... ik en mijn andere kat zijn wel een beetje van ons padje af...
Ik ben niet heel zenuwachtig hoor want geen huge operatie maar ik heb dat beest al 13 jaar en het is even heel raar in huis zonder haar...
AggressiveReindeer87
30-09-2021 om 12:13
DA. belde net, alles is goed gedaan gelukkig, ze laten mevrouwtje rustig wakker worden uit de narcose.
(Ik weet dus nog even niet wanneer ik haar op kan halen)
Mijn andere kat snapt er overigens nog helemaal niks van haha...
Dolfje
30-09-2021 om 16:04
Zo nog 1 dag en dan weekend.
Volgende week is ook alweer een drukke week dankzij een activiteit en een extra dienst en eigenlijk “moet” ik weer eens naar mijn ouder maar dan kan ik niet naar de sportschool als ik dat doe en dat wil ik eigenlijk ook 2 x per week doen. Blijft lastig. Ze woont niet super ver maar je bent wel even onderweg om er te komen dus ik ga niet voor 1 kopje koffie en weer weg. Maar ik weet gewoon dat het me teveel energie kost als ik het blijf doen.
AggressiveReindeer87
30-09-2021 om 16:21
Ik ook Dolf
Kun je niet eerst naar de sportschool en daarna naar ouder?
Dolfje
30-09-2021 om 17:15
Dan wordt het zo laat. Heb ik ook geen zin in. Ik heb laten weten dat ik volgende week geen tijd heb. Geen reactie nog natuurlijk.
Auwereel
30-09-2021 om 18:16
Fijn dat poezebeest goed uit de narcose is gekomen, Alice! En even goed laten bijkomen, dat is belangrijk!
De laatste keer kreeg ik een cavia mee die nog niet helemaal boven jan was, dat vond ik niet netjes van de dierenarts. Ik had het niet door dat ze nog niet helemaal fit was, dus heb ik haar gewoon in het hok gezet. Toen ze werd weggejaagd (een vrij normale gebeurtenis onder cavia's) viel ze om, zo zielig! Dus gelijk apart gezet. Maar eigenlijk horen ze dieren zo niet mee te geven.
AggressiveReindeer87
30-09-2021 om 18:58
Raar beest, ze is nooit naar geweest van narcoses, inmiddels is ze een oude tang (dus ik verwachte nu dat ze wel een beetje van de leg was maar nee hoor.. ze zeurt de hele tijd om eten en ze is ondeugend as usual. Ze vindt alleen het rompertje wat ze om heeft zodat ze niet aan de wond kan zitten niet fijn, en ze is erg aanhankelijk. (En dat is erg schattig, ze ligt op mn buik/borst terwijl ik dit schrijf
)
AggressiveReindeer87
30-09-2021 om 21:07
Aberlady schreef op 30-09-2021 om 20:41:
Dikke knuffel voor jouw stoere katje, Alice!!
Gegeven
, dank je, ook jij Auwereel. Dat rompertje staat grappig (ze lijkt net een worst
) maar ze vindt het een erg irritant ding...
Ik ben me daar een partij moe, echt niet normaal... (mjah tis nog een beetje vroeg om al naar bed te gaan... echt irritant is dat..)
PriceyRook54
01-10-2021 om 10:03
Achos arme kat
Hier berekoud vandaag, zelfs de ouwe straatkat kwam nadat ze om 4u vanmorgen naar buiten wilde om 6u weer terug om zich op te warmen aan mij. Inmiddels is ze weer buiten trouwens. Ze heeft tot nu toe alleen nog maar het dak van haar kattenhuis gebruikt, geloof dat ze het kattenluik naar binnen nog niet ontdekt heeft. Ik had er nog wel een lekkere fleece inliggen voor haar, maar ja.
Ik ga uit met een vriendin vanavond. Eerst cocktails drinken en dan Mexicaans eten. Hopelijk dat die achterlijk koude wind dan een beetje is gaan liggen, anders hebben we extra alcohol nodig om warm te blijven 
Dolfje
01-10-2021 om 10:54
Ainne schreef op 01-10-2021 om 10:03:
Ik ga uit met een vriendin vanavond. Eerst cocktails drinken en dan Mexicaans eten. Hopelijk dat die achterlijk koude wind dan een beetje is gaan liggen, anders hebben we extra alcohol nodig om warm te blijven
Oh leuk! Veel plezier!!
Hier schijnt nu de zon. Ga dadelijk nog ff een blokje om voor ik ga werken denk ik, maar kijk eerst Expeditie Robinson van gisteren.
AggressiveReindeer87
01-10-2021 om 14:33
Klinkt leuk idd ainne! Ik heb inmiddels weekend!!! Was ik wel aan toe...
SilverQuelea47
01-10-2021 om 15:55
WEEEEEEEEEEKEND!
Er was weer weinig te doen op werk dus op de achtergrond lekker brandweermannen gehad. Op tv via Videoland. 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.