Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Vliegen doe ik voorlopig niet, ik weet nog niet tot wanneer niet.  Naar mijn idee sta je met alle boarding en controletoestanden ook wel met erg veel verschillende mensen dicht bij elkaar en zit je in het toestel zelf ook dichter op elkaar dan in een trein. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 07:50

Goedemorgen, ivm thuiswerkdag en een vast slaap en waakritme had ik geen wekker gezet... je raadt het al, ik heb online een yogales gedaan gisteravond en werd dus veel later wakker dan dat ik dacht  😁. Beetje haasten nu dus zodat ik wel een beetje op tijd beginnen kan.  (En daar heb ik een hekel aan smorgens dus ik sta liever vroeger op)

Morgen moet kat naar de dierenarts voor een operatie, ik laat een bultje weghalen wat ze al heel lang heeft maar wat toch groter geworden is. (Heb lang getwijfeld of ik het zou doen) 
Anyway ik vind haar huidige dierenarts erg zorgvuldig en hij gaat het ook doen dus ik denk dat ik niet erg zenuwachtig hoef te zijn. (Maar ja het is toch je maatje, zo'n dier..)

Blijf toch spannend als je maatje naar de dierenarts moet Alice.

Ik werd dus pas net om 9 uur wakker. Zo raar dat het tijdens de vakantie niet een keer is gelukt. Ga zo eerst even koken voor vanavond en dan een uurtje naar de sportschool.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 09:53

Dolfje schreef op 29-09-2021 om 09:18:

Blijf toch spannend als je maatje naar de dierenarts moet Alice.

Ik werd dus pas net om 9 uur wakker. Zo raar dat het tijdens de vakantie niet een keer is gelukt. Ga zo eerst even koken voor vanavond en dan een uurtje naar de sportschool.

Das idd raar... Anyway ik ben dus niet de enige die ff gedoe heeft met zn slaapritme vandaag 😉

het hagelt hier

nlies schreef op 29-09-2021 om 12:15:

het hagelt hier

Gatver! Ik heb een hekel aan hagel en regen en de herfst en winter. Hebben gelukkig alweer een vakantie in het vooruitzicht.

Ik liep wel door de miezer naar huis vanuit de sportschool. Net mijn 2 cappuccino van de dag op en mijn brood en  moet dadelijk gaan werken. Zag dat ik vandaag een half uurtje eerder moet beginnen dus moet zo in de benen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 13:17

Werk ze Dolf,ik ben alweer klaar. Hier geen hagel maar wel alleen maar regen tot nu toe. Liep ik net doorheen (naar de Lidl) met regenjas en ik vind om eerlijk te zijn ieder seizoen wel wat hebben en de herfst heeft ook zo zijn charme i.m.o 😀

nlies schreef op 29-09-2021 om 12:15:

het hagelt hier

Ja hier ook. En onweer, en het goot net als de mallemoer hier.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 13:25

Hier plenst het de hele dag al. 
Ok nogmaals herfst heeft ook zijn charme maar een middagje in huispak bankhangen is toch wel verleidelijk nu...

4407aa13e156f0257eb1df66cfa82996.jpg

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 13:55

Ik heb ineens zin in zuurkoolstamppot, met kip of worst.

Hier ook huis pak (en kachel) aan en op de bank. Kan echt genieten van dit weer.

PriceyRook54

PriceyRook54

29-09-2021 om 14:16

Ik heb voor het eerst weer panty's aan naar mijn werk, 't was berekoud vanmorgen. Maar momenteel hartstikke mooi weer, met strakblauwe lucht, dus heb zelfs even de airco aangezet omdat het warm werd 

Ik kreeg gisteren het kattenhuis binnen die ik voor de straatkat besteld had. Het is uiteindelijk deze geworden (die andere was niet in voorraad). Gelijk in elkaar gezet en hopelijk gaat ze er gebruik van maken. Ik denk dat ze sowieso wel op het dak gaat zitten als de zon schijnt, want dat doet ze ook vaak met de kliko.

10117_KITTY___7___L.jpg

(dit is niet onze kat dus hè, maar gewoon een plaatje - niet dat jullie denk dat ik ook kabouters heb)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 14:27

Aberlady schreef op 29-09-2021 om 14:10:

Hier ook huis pak (en kachel) aan en op de bank. Kan echt genieten van dit weer.

Ik heb de verwarming ook aan, en mn winterdekbed heb ik ook al 

Ainne: nou ja zeg, heb jij geen tuinkabouters...  

PriceyRook54

PriceyRook54

29-09-2021 om 14:31

Ja ik moet een beetje om mijn reputatie denken hè 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-09-2021 om 14:32

Ik vind alles gewoon even ontzettend stom. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.