Huiskamer
Auwereel
26-09-2021 om 13:02
Ik moet weer bijhouden wat ik eet, weer 2 kg aangekomen sinds april dit jaar. Hoewel ik het gewicht dat ik toen had, altijd moeilijk kan vasthouden, is dit toch wel 1 kg meer dan wat ik wèl kan vasthouden. En kilo's zijn net muizen, als je niet bij 1 kilo ingrijpt, worden er binnen de kortste keren meer...
Er is ook samenhang met slechter slapen, dan eet ik meer. Dus behalve opletten wat ik eet, moet ik ook op tijd naar bed. Valt ook niet mee vinnik. En ook bij op tijd naar bed gaan, wil niet zeggen dat ik gemakkelijk in slaap val. Hoewel er beslist veel ergere dingen in het leven te verzinnen zijn, is altijd op je eten en op je bedtijd moeten letten gewoon vervelend!
Dolfje
26-09-2021 om 13:22
Heel herkenbaar. Ik ga vanaf morgen ook weer alles invoeren in de app van het Voedingscentrum en wil weer elke dag met de 7m app gaan bewegen op dagen dat ik niet naar de sportschool ga. En weer gaan mediteren.
Ik heb ook alweer zowat het hele jaar last van hele erge psoriasis op mijn hoofd, misschien dat als ik weer gezonder ga eten dat ook minder wordt.
PriceyRook54
26-09-2021 om 13:48
Hier ook herkenbaar, de klad was er een beetje ingekomen maar inmiddels weer op het goede spoor (waarom kan ik dat spoor gewoon niet áltijd blijven bewandelen). Suiker is mijn duiveltje, het lukt me maar niet om die stomme gewoonte permanent te verbreken.
Dolfje
26-09-2021 om 13:59
Nou suiker, kaas, chips. Dat soort dingen. Nu wil ik niet echt gaan lijnen want daar word ik niet vrolijk van maar moet wel echt Ff de rem erop. In elk geval op het werk geen cappuccino uit de automaat meer. Dat is natuurlijk ook niet gezond.
AggressiveReindeer87
26-09-2021 om 14:07
Dolfje schreef op 26-09-2021 om 11:20:
Ik lig op de bank met Netflix en een kater
Auwereel
26-09-2021 om 14:15
Ik was zo blij dat ik weer eens een paar keer op mijn werk kon zijn dat ik dar bij de koffiehoek latte macchiato kocht, dat heb ik nu een paar keer gedaan, daar moet ik geen gewoonte van maken. Het is duur en ik kom ervan aan. Verder eet ik teveel bij de maaltijd. Als ik eenmaal eet, kan ik slecht stoppen.
Dolfje
26-09-2021 om 19:30
Morgen zijn we gelukkig nog lekker vrij. Man moet zijn nieuwe brillen ophalen en ik heb nog steeds een cadeaubon, ben er wel uit wat ik ervoor ga halen. Wil nl een nieuwe kleine koekenpan dus ga naar Blokker.
Auwereel
27-09-2021 om 08:03
Nou, weer niet best geslapen. Normaal valt mijn man snel in slaap en lig ik enigszins jaloers naar zijn diepe ademhaling te luisteren tot ik zelf in slaap val. Nu lag mijn man te draaien, dus ik viel helemaal niet in slaap...
Dolfje
27-09-2021 om 08:13
Oh dat is ook irritant.
Ik ben ook al wakker en dat op mijn laatste vakantiedag. Heb dus gewoon maar 1 of 2 keer later geslapen dan 8 uur deze weken.
Ga ik zo maar eens ontbijten en naar de sportschool.
AggressiveReindeer87
27-09-2021 om 09:08
Nou dan mag je ook op mij jaloers zijn, ik ben ook zo'n type die meteen vertrokken is haha..
Zo ik heb gister (En net laatste stukje, ik moest op een gegeven moment echt gaan slapen gister) bijna in 1 x een serie afgebinched... Ik wilde gewoon weten hoe het af zou lopen
Ben nog vrij vandaag, alleen vanmiddag ff online overleg, heel kort maar voor mij. Wat ik verder vandaag ga doen weet ik nog niet, beetje chillen denk ik..
AggressiveReindeer87
27-09-2021 om 14:19
Goed zo. Ik heb de knoop doorgehakt en eindelijk een afspraak voor kat gemaakt om een bultje weg te laten halen wat ze al heel lang heeft. Kan donderdag gelukkig al. (Echt ik neem nooit meer huisdieren...
)
Auwereel
27-09-2021 om 14:22
Ik heb ook al aardig wat geld naar de dierenarts gebracht voor mijn cavia's, met name ééntje, daar heb ik al drie keer van gedacht, die gaat het niet redden, maar ze is er met alle goede zorg nog steeds! Ik ben nog steeds dol op cavia's en ik blijf met ze naar de dierenarts gaan, alleen niet naar die ene "cavia-kundige" dierenarts die precies hetzelfde deed als mijn locale dierenarts, alleen voor een enorm hogere rekening!
PriceyRook54
27-09-2021 om 14:33
Ik vind cavia's zulke leuke beesten, met hun gepiep. Honderd jaar geleden had ik er ook twee, het zouden vrouwtjes zijn maar dat bleek dus niet zo te zijn, en toen had ik er vijf. Zo bijzonder dat cavia's gewoon kant en klaar geboren worden en niet naakt zoals muizen.
Dolfje
27-09-2021 om 15:45
Man man, wij moeten echt de schuur eens gaan opruimen. We bewaren echt teveel zooi die we nooit gebruiken.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.