Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-09-2021 om 15:46

Marquise schreef op 20-09-2021 om 14:32:

Er is echt geen fuck te doen en ik zit nu de hele tijd Community op de achtergrond te kijken. Man man man.

Ik verveel me ook... (Al bedoel jij op je werk denk ik?)

SilverQuelea47

SilverQuelea47

20-09-2021 om 15:47

Yup, werk. Nog een paar minuten en ik kan uitloggen.

Goedemorgen.
Wij gaan vanmiddag een boottocht doen. Daarvoor beetje door het dorp en de haven wandelen. De zon doet zijn best maar de wolken zijn nog te dicht.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-09-2021 om 13:40

Leuk Dolfje! Volgens mij heb je het naar je zin daar!
Ik was zonder jas naar werk, ik had een colbertje aan en daar heb ik me toch een klein beetje in vergist want was best fris en op kantoor was het ook koud...

Ik heb trouwens iets grappigs uitgeprobeerd vanmorgen, ik heb al jaren hetzelfde ochtendritme (S'avonds douchen, vroeg op staan en eerst in badjas boven ontbijten en keutelen, dan pas badkamer, aankleden enz) wat niet echt handig is op werkdagen heb ik gemerkt. Vanmorgen heb ik het eens helemaal omgedraaid en ook gedouched. Dat scheelt sowieso al want daar word je wakker van. Anyway enorme tijdwinst, eerst douchen tanden poetsen enzovoort, daarna koffie, ontbijt en de katten, dan hoef ik als ik me aangekleed heb niet meer terug naar boven en dat scheelt enorm merkte ik dus ik heb gewoon een paar treinen eerder genomen.
Uit nieuwsgierigheid: hoe doen jullie dat? 

Op werkdagen : wassen aan de wastafel, aankleden, ontbijten en tanden poetsen, schoenen en jas aan, robotstofzuiger aan en gaan en na avondeten douchen. Maar ik woon gelijkvloers. 

Zoals nu in de vakantie, eerst thee en ontbijt en dan douchen, aankleden en tanden poetsen.

PriceyRook54

PriceyRook54

21-09-2021 om 13:58

Hoop dat je niet zeeziek wordt Dolf 

Ik douche elke ochtend om 6.45, maar met douchemuts op. Dus dat is 5 minuten. Ontbijt en lunch neem ik mee naar mijn werk, dat heb ik meestal de avond ervoor al klaargemaakt.
We vertrekken dan om 7.45 (ik breng de meiden naar school op weg naar mijn werk). Dus al met al een uur om mezelf op te kalefateren en de katten te verzorgen. Alleen op dinsdag hebben we meer tijd, dan gaan we om 8.30 pas van huis, dus dan was/fohn/steiltang ik mijn haar ook. 
Op mijn thuiswerkdagen niet anders eigenlijk, behalve dan dat ik geen makeup en outfits hoef te verzinnen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-09-2021 om 16:07

Oww outfit verzin ik de avond vantevoren, dat ga ik echt niet doen s'ochtends want dat wordt een ramp..

Lalalalalalalala, ik ben vrolijk.

Ik zit met een beker thee buiten voor de tent in de zon..nu al lekkere temperatuur hier. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-09-2021 om 09:39

Dolfje schreef op 22-09-2021 om 09:10:

Ik zit met een beker thee buiten voor de tent in de zon..nu al lekkere temperatuur hier.

Lekker Dolf!! Ik heb een belangrijke afspraak om 12 uur, ik werk nu een paar uurtjes thuis en morgen ook. (Zou eerst morgen ipv vandaag maar ik verdeel het liever want ik vind thuiswerken best vermoeiend)

Ah onze laatste dag hier. Vind het wel fijn om morgenavond weer in mijn eigen huis te zijn en zaterdag onze vrienden te zien maar ben wel blij dat we maandag nog vrij zijn. Ik kijk niet uit naar weer aan het werk gaan omdat ik weet dat het heel druk wordt..

Dolfje schreef op 21-09-2021 om 09:39:

Goedemorgen.
Wij gaan vanmiddag een boottocht doen. Daarvoor beetje door het dorp en de haven wandelen. De zon doet zijn best maar de wolken zijn nog te dicht.

Wat gezellig, nja zolang het droog blijft is het goed toch? Geniet er lekker van met zn alle😊

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-09-2021 om 18:28

Ik ben blij, mn koffieapparaat wad overleden en heb mezelf vandaag een nieuwe (andere want wilde die cupjes niet meer) kado gedaan. Mooi prijsje en ben erg blij mee 

Maar eens een virtueel bakkie doen dan.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-09-2021 om 19:02

Auwereel schreef op 23-09-2021 om 18:53:

Maar eens een virtueel bakkie doen dan.

Goed idee, sterk of normaal? (Dat kan met dit apparaat)

Morgenochtend: heel sterk. Kan ik wel gebruiken voor mijn werk. 's Avonds drink ik geen koffie, dan blijf ik te wakker.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.