Huiskamer
AggressiveReindeer87
19-09-2021 om 14:15
Marquise schreef op 19-09-2021 om 14:07:
Wij hebben zo'n bonenmachine en nu wil ik niet meer anders.
Hier een heel fijn weekend gehad en nu een beetje de was doen, misschien straks stretchen en uitkijken naar morgen want vriend komt dan weer thuis.Leuk!
Zo, weer een wereldprobleem voorkomen, heb (voor als ik door de week wat minder tijd heb) een cafetière gekocht, hadden ze nog bij Xenos
Verder doe ik niks meer vanmiddag, ik houd een bankhangmiddag...
PriceyRook54
19-09-2021 om 14:24
Hier ook bankhangen al vind ik eigenlijk dat ik naar buiten moet want het is prachtig weer. Misschien over een half uurtje of zo want eigenlijk verveel ik me ![]()
Auwereel
19-09-2021 om 16:22
Ik heb zo'n 6,5 km gewandeld, mijn doel was om met mijn herkenningsapp krakeenden te spotten. Nu lijken krakeenden sterk op gewone wilde eenden, maar (zoals uit hun naam blijkt) zeggen ze meer 'krak' dan 'kwaak'. Als je scherp kijkt, zie je wel een andere tekening in hun verenpak dan bij een wilde eend. Maar met mijn mobiel moet ik wel voldoende dichtbij komen om een foto te maken waarbij de app er een krakeend in ziet. Nu weet ik een plas waar ze vaak zwemmen en ben ik daar naartoe gelopen, en het lukte. Loop ik weer naar huis en wat zie ik twee straten voordat ik weer thuis ben dichtbij in de sloot zwemmen? Zeker 5 krakeenden!
Nou ja, het was een leuke wandeling.
PriceyRook54
19-09-2021 om 17:49
Krakeenden, nóóit van gehoord!
Ik ben uiteindelijk naar het winkelcentrum gelopen met oudste tiener om nieuwe ringetjes voor haar cartilage piercings te kopen. Op weg naar huis begon het te hozen en man heeft ons opgehaald. Nu schijnt de zon weer…
En nu krijgen we de piercings er niet zelf in, irritant! Straks nogmaals proberen en anders gaat ze morgen naar de winkel kijken of het hun lukt.
Dolfje
20-09-2021 om 08:28
Goedemorgen, het lijkt hier weer een mooie dag te gaan worden al is het nu nog fris.
AggressiveReindeer87
20-09-2021 om 09:47
Dolfje schreef op 20-09-2021 om 08:28:
Goedemorgen, het lijkt hier weer een mooie dag te gaan worden al is het nu nog fris.
Jaaaaaaa!!! Hier ook zon en niet koud.
SilverQuelea47
20-09-2021 om 10:19
't Is hier wel grijs, het netwerk van werk ligt plat en een collega is kennelijk nog steeds ziek maar dat weet ik niet eens zeker.
Een beetje communicatie zou wel leuk zijn.
PriceyRook54
20-09-2021 om 10:26
Mooorning!
Hier een beetje fris en en grijs, maar nog steeds blote benen onder mijn jurk, al denk ik dat ik binnenkort wel aan de panty's moet op mijn werk, meeeh!
Vandaag aan de nieuwsletter aan het werken, die wil ik deze week gepubliceerd hebben. Op zich wel een leuk klusje.
Verder weinig nieuws. Gaat een beetje kut tussen man en mij momenteel na een incident een paar weken geleden, maar gisterenavond even hard tegen hard met elkaar gesproken en vanmorgen was het al wat positiever. Ik ben zaterdag jarig dus ik verwacht dat alle stoppen uit de kast getrokken worden. He bloody better!!
Zit je nog op Terschelling Dolf? Heb je al cranberrytaartjes gegeten bij de molen?
Dolfje
20-09-2021 om 11:21
Ainne schreef op 20-09-2021 om 10:26:
Zit je nog op Terschelling Dolf? Heb je al cranberrytaartjes gegeten bij de molen?
Nee, welke molen? Ik weet wel van de cranberryschuur dat is hier een kilometer vandaan maar de molen zegt me niks. We hebben net gedoucht en koffie gedronken ( tenminste ik) en buiten ontbeten zelfs. De accu’s van de fietsen hangen nog even aan de lader en dan gaan we op pad.
PriceyRook54
20-09-2021 om 11:35
Dat zit in Formerum Dolfje, beroemd voor hun cranberrygebakjes (gewoon zandtaartjes met wat cranberries trouwens
)
Dolfje
20-09-2021 om 13:32
Ainne schreef op 20-09-2021 om 11:35:
Dat zit in Formerum Dolfje, beroemd voor hun cranberrygebakjes (gewoon zandtaartjes met wat cranberries trouwens
)
Ik heb het gevonden en net koffie en gebak besteld
PriceyRook54
20-09-2021 om 14:16
Aaaah geweldig! Ja, de molen is vaste prik als wij daar zijn (god, da's al minstens 5 jaar geleden), de molen, minigolf, 't Zwaantje op West.... 
AggressiveReindeer87
20-09-2021 om 14:32
Hier is het inmiddels ook grijs. Ik heb sinds eeuwen koffie gedronken met bff, nu ff chillen en vanavond een paar uurtjes naar mn nichtje.
Poetsvrouw is vanmorgen geweest dus huisje is ook weer schoon
(Word ik altijd blij van)
SilverQuelea47
20-09-2021 om 14:32
Er is echt geen fuck te doen en ik zit nu de hele tijd Community op de achtergrond te kijken. Man man man.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Leuk!