Huiskamer
SilverQuelea47
14-09-2021 om 20:29
Ja, de bal ligt wel in haar kamp. Ik zou het laten want tof is anders.
AggressiveReindeer87
14-09-2021 om 20:31
Trouwens blij om te weten dat ik niet de enige ben die soms aan het eind van haar geld nog een stuk maand over heb
, ik heb vanmiddag een paar versleten en kapotte tassen weggebonjourd en inmiddels mn verlanglijstje met nieuwe gevuld op Zalando voor als ik geld heb volgende week
(ik heb nog een goede dus eigenlijk heb ik het niet nodig..
)
AggressiveReindeer87
14-09-2021 om 20:34
Marquise schreef op 14-09-2021 om 20:29:
Ja, de bal ligt wel in haar kamp. Ik zou het laten want tof is anders.
Ja dat denk ik ook, maar niet leuk idd. Maar goed zegt niks over mij. Thnx voor je luisterend oor 😉.. (of lezend oog beter gezegd)
SilverQuelea47
14-09-2021 om 20:38
Zijn we hier ook voor.
Ik heb zelf een paar matige dagen dus ik snap het algemene gevoel wel.
Auwereel
14-09-2021 om 20:48
Ik zat net mijn agenda in te vullen voor het 2e kwartaal en nu zie ik opeens dat heel de kerst in het weekend valt dit jaar en dat ik tot pal aan de kerst moet werken! Ik hou zou van een paar dagen vrij voordat het echt kerst is. Nou moet ik op de 24 december van mijn werk doorhollen naar mijn koor om dan snel-snel in kerststemming te geraken, want dat lukt zo moeilijk als je gewoon doorwerkt. Hopelijk kan ik dan ook weer gewoon naar mijn werk en zetten ze daar een gigantische kerstboom neer.
Rogue
14-09-2021 om 21:30
Marquise schreef op 14-09-2021 om 18:10:
Dat kan. Maar als hij er niet is, is ie er niet.
excuus die had ik gemist
AggressiveReindeer87
14-09-2021 om 21:43
Marquise schreef op 14-09-2021 om 20:38:
Zijn we hier ook voor.
Ik heb zelf een paar matige dagen dus ik snap het algemene gevoel wel.
Daarom vind ik het ook fijn hier
Nou dan zit het blijkbaar in de lucht.... Ik snoep overigens al maanden bijna niet meer, ik was aan de lijn en nu probeer ik te stabiliseren maar vandaag had ik doordat vandaag ook matig was voor mij daar echt ff schijnt aan... heb net nog een aantal mini-stroopwafeltjes soldaat gemaakt maar ik ben geen emo-eter hoor 😁
Vf_Watervrouw
14-09-2021 om 22:04
De thuiswerkdagen zijn weer voorbij. Kantoordagen zijn best weer even wennen. En dat OV ook, vond dat ik de persco moest kijken, maar dat werd door vertragingen dus terugkijken ipv live. In ieder geval wel praktisch dat het mondkapje in de OV-voertuigen nog blijft. Zal ze met alle liefde aan de wilgen hangen tzt, maar nu nog even niet.
Ministroopwafels zijn goed traktatiemateriaal
Gelukkig op het werk nog niemand bedacht om ze voor het grijpen op de koffietafel te zetten, maar wie weet.
AggressiveReindeer87
15-09-2021 om 06:57
Wv ik ga met de trein naar werk (klein stukkie maar), retedruk sinds de scholen weer open zijn, echt irritant, ik vond het wel lekker rustig
Ik vind het dus ook goed dat in het OV nog mondkapjesplicht is hoor..
Ik werk nog wel 1 dag thuis al is het wel drukker op kantoor de laatste weken.
Moggel, ik heb weer raar en onrustig gedroomd, gister ook al...
PriceyRook54
15-09-2021 om 10:01
Ik hoef maar een half dagje vandaag vanmiddag vrij. Maar moet naar het ziekenhuis vanmiddag, krijg een bloeddrukmeter omgehangen de komende 24 uur, die dan elke 20 minuten een meeting doet. Hopelijk maakt dat meten niet teveel lawaai, want wilde daarna eigenlijk even het winkelcentrum in. Morgen en overmorgen thuis werken.
Oe heerlijk, stroopwafels, heb ik al een tijd niet gehad eigenlijk. Ik snoep dagelijks, zou dat eigenlijk wel moeten minderen, maar ja....
AggressiveReindeer87
15-09-2021 om 18:49
Ainne schreef op 15-09-2021 om 10:01:
Ik hoef maar een half dagje vandaag vanmiddag vrij. Maar moet naar het ziekenhuis vanmiddag, krijg een bloeddrukmeter omgehangen de komende 24 uur, die dan elke 20 minuten een meeting doet. Hopelijk maakt dat meten niet teveel lawaai, want wilde daarna eigenlijk even het winkelcentrum in. Morgen en overmorgen thuis werken.
Oe heerlijk, stroopwafels, heb ik al een tijd niet gehad eigenlijk. Ik snoep dagelijks, zou dat eigenlijk wel moeten minderen, maar ja....
Is alles ok? (Dat is misschien een stomme vraag want anders doen ze dat niet maar ik schrik ff)
Groot gelijk van het snoepen, yolo 😁
PriceyRook54
15-09-2021 om 20:18
Nou dankzij jou heb ik bij Lidl een pak stroopwafels gekocht (jaja die kun je hier ook krijgen)
Heb er al twee op..
Ja alles goed hoor, ik heb hoge bloeddruk (erfelijk in mijn geval) en sta onder controle bij een cardioloog. Dit is een van de testen. Stelt weinig voor eigenlijk. 8 oktober heb ik weer een afspraak en dan zal ik wel horen of de medicijnen blijven zoals ze zijn of dat er aanpassingen gemaakt moeten worden.
AggressiveReindeer87
15-09-2021 om 20:51
Jaaaaaaaa nu heb ik het weer gedaan... 
En ik heb alleen kleine...
Ok gelukkig dat het niet ernstig is, wel goed dat je bij een cardio loopt..!
Vf_Watervrouw
15-09-2021 om 22:23
Ainne schreef op 15-09-2021 om 20:18:
Nou dankzij jou heb ik bij Lidl een pak stroopwafels gekocht (jaja die kun je hier ook krijgen)
![]()
Zeer goede extra reden om eens 'naar daar' te gaan.
Eerst nog even Londen in oktober, geloof dat dat een redelijk testcircus wordt als toerist...
Leer net op facebook dat het maandag internationale chocoladedag was. Voor wie wil kan dat uiteraard alsnog vieren. ![]()
AggressiveReindeer87
15-09-2021 om 22:33
Vf_Watervrouw schreef op 15-09-2021 om 22:23:
[..]
Zeer goede extra reden om eens 'naar daar' te gaan.
![]()
Eerst nog even Londen in oktober, geloof dat dat een redelijk testcircus wordt als toerist...Leer net op facebook dat het maandag internationale chocoladedag was. Voor wie wil kan dat uiteraard alsnog vieren.
Haha ik ga naar Rome in oktober. Jaaaaa komt ze nu mee, chocoladedag! 😉
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.