Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ook de kruisspinnen die steeds dikker worden luiden de herfst in. Binnenkort weer regen, dan kan ik op paddenstoelenjacht. Voor Dolfje: wel 's nachts regen hè, want ik wens je een zonnige vakantie toe en mezelf een droge paddenstoelenjacht!

Ok s'nachts regen is prima, plas ik volgende week op de camping wel op een emmertje 

Ik ben al wakker, weer zo vroeg, dus ben maar op de bank gaan zitten zodat man nog kan slapen. 
Gisteren dus vast koffers gepakt, heb waarschijnlijk veel te veel kleding bij me en vergeet vast toch nog iets. Vind voor Nederland inpakken veel moeilijker vanwege het weer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-09-2021 om 07:54

Aberlady schreef op 09-09-2021 om 21:49:

[..]

Lekker, hè! The most wonderful time of the year komt er weer aan ☃️

Ik wil daar ook nog niet aan denken, ik heb een hekel aan kerst. (Te verplicht allemaal)
Dolf: fijne vakantie!!!!

Goedemorgen, ik heb thuiswerkdag vandaag ipv morgen en leuk nieuws: ik ga morgen mijn kersverse neefje bewonderen!!!

Auwereel schreef op 09-09-2021 om 23:24:

Ook de kruisspinnen die steeds dikker worden luiden de herfst in. Binnenkort weer regen, dan kan ik op paddenstoelenjacht. Voor Dolfje: wel 's nachts regen hè, want ik wens je een zonnige vakantie toe en mezelf een droge paddenstoelenjacht!

Zoo kheb er hier al veel gezien van die grote dikke kruispinnen, aaaah van t woord typen til ik onbewust  mn voeten van de grond.. ugh krijg helemaal kriebels nu overal😭

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-09-2021 om 08:00

Rachel. schreef op 10-09-2021 om 07:57:

[..]

Zoo kheb er hier al veel gezien van die grote dikke kruispinnen, aaaah van t woord typen til ik onbewust mn voeten van de grond.. ugh krijg helemaal kriebels nu overal😭

Ik houd ook niet erg van spinnen maar die in Nederland zijn niet gifitig en het zijn vooral hele handige beestjes.
Ik ben mijzelf aan het trainen om er niet meer bang voor te zijn want ik vind muggen en motten nog veel irritanter en die werken spinnetjes lekker weg dus hier zijn ze tegenwoordig welkom.
Klinkt gek maar wat bij mij al helpt is dat ik ze een naam geef 😁.

Wil iemand mij even een schop onder mijn derriere geven, ik werk thuis vandaag maar zit nog in pyama en heb zin om te WOG-en (Werk Ontwijkend gedrag), ik ga liever met een mok koffie Grace en Frankie kijken 😁, of Casa de Papel.

Hup Alice aan het werk, des te eerder heb je weekend!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-09-2021 om 09:54

Dolfje schreef op 10-09-2021 om 08:15:

Hup Alice aan het werk, des te eerder heb je weekend!

Jaaaaaaaaaa vakantieganger!    Ben al bezig hoor. Gelukkig werk ik thuis en heb ik wel wat te doen maar niet erg druk.

PriceyRook54

PriceyRook54

10-09-2021 om 10:05

tenor.gif

En ik zit juist op kantoor terwijl ik normaal gesproken vandaag thuiswerk. Maakt niet uit, ik kom de dag wel door

Hier nog geen spinnen gezien maar van onze katten is dol op alles wat beweegt dus wij hebben eigenlijk weinig last van vliegen of andere creepy crawlies. Er gaat alleen af en toe een plant om die in de weg staat tijdens de jacht.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-09-2021 om 10:34

Ainne schreef op 10-09-2021 om 10:05:

tenor.gif

En ik zit juist op kantoor terwijl ik normaal gesproken vandaag thuiswerk. Maakt niet uit, ik kom de dag wel door

Hier nog geen spinnen gezien maar van onze katten is dol op alles wat beweegt dus wij hebben eigenlijk weinig last van vliegen of andere creepy crawlies. Er gaat alleen af en toe een plant om die in de weg staat tijdens de jacht.

🤭

Ik heb trek in eem boterham met pindakaas. Oww trouwens ik heb wel mentale ondersteuning want 1 vd katten ligt bij me.

Ik zit trouwens ook nog te niksen al heb ik net wel het beddengoed gewassen en net in de droger gedaan. Kan nog mooi voor we weggaan. Dadelijk ff aankleden en plastic en zak kleding wat weg kan naar de containers brengen en wat boodschappen doen. 

AliceM1982 schreef op 10-09-2021 om 08:00:

[..]

Ik houd ook niet erg van spinnen maar die in Nederland zijn niet gifitig en het zijn vooral hele handige beestjes.
Ik ben mijzelf aan het trainen om er niet meer bang voor te zijn want ik vind muggen en motten nog veel irritanter en die werken spinnetjes lekker weg dus hier zijn ze tegenwoordig welkom.
Klinkt gek maar wat bij mij al helpt is dat ik ze een naam geef 😁.

Wil iemand mij even een schop onder mijn derriere geven, ik werk thuis vandaag maar zit nog in pyama en heb zin om te WOG-en (Werk Ontwijkend gedrag), ik ga liever met een mok koffie Grace en Frankie kijken 😁, of Casa de Papel.

Jaaa kdoe zooo mn best, als ze er zitten laat ik ze ook zitten, dat vind ik al heel knap van mezelf, maar ohhh toch he kweet niet wat het is die kriebels. Kheb dit zelfs als er een grote afbeelding van een spinnetje in een boek staat, bij het omslaan krijg ik zo'n raar eng gevoel alsof hij eruit zal springen ofso, krijg t er maar niet uit bij mezelf 😅

En nou aan de bak alice! Daarna kun je lekker ontspannen en met een bak koffie serie kijken, even je werk afmaken dan heb je dat achter de rug🤗

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-09-2021 om 13:24

Haha ik heb dat soms ook nog hoor... terwijl ik tegelijk ook niet snap wat ik nou zo eng vind aan die beestjes.

Is gelukt, ik heb weekeeeeeeeeend!!!!
Lekker baby kijken morgen!

PriceyRook54

PriceyRook54

10-09-2021 om 17:57

Hee @Hen74, ik moest ineens weer aan je buren denken, zijn die weer terug van vakantie inmiddels, of heb je er wat van gehoord na je tweede berichtje (sorry als ik het gemist had)?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

11-09-2021 om 01:51

Ainne schreef op 10-09-2021 om 17:57:

Hee @Hen74, ik moest ineens weer aan je buren denken, zijn die weer terug van vakantie inmiddels, of heb je er wat van gehoord na je tweede berichtje (sorry als ik het gemist had)?

Heel toevallig dat ik nu in dit topic kijk. Lief dat je het vraagt.

Ze zijn nog steeds niet terug. Weet niet meer wat mijn laatste update was. Maar ze hebben in ieder geval kort met de andere buurvrouw gebeld. Da's ook alweer anderhalve week geleden. Ze dachten deze week terug te komen. Ik dacht vooral: en hoe had je dat in gedachten dan?

Ik vrees dat we ze voorlopig niet terug zien. Moeder en kind hebben weliswaar sinds kort de Nederlandse nationaliteit. Maar vader niet.

Ik heb vandaag toevallig wel weer foto's zitten kijken op internet van de vlucht die eergisteren (?) een aantal Nederlanders aan boord had. In de hoop ze te zien. Maar ik las ook dat veel gezinnen nee hebben gezegd omdat ze niet als één gezin terug konden bijvoorbeeld.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-09-2021 om 07:45

Oooohhh dat topic heb ik ook gezien! Ik hoop en duim dat ze gewoon terug komen Hen74!  Ik snap dst je in de rats zit! 

Goedemorgen. Ik was kapot gister dus ik ben vroeg gaan slapen, heerlijk. Nu lekker aan de koffie,  ik zet weer filterkoffie sinds een paar dagen want die is zo lekker...!
Fijne zaterdag allen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.