Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

PriceyRook54

PriceyRook54

06-09-2021 om 10:30

Ooooh wat heerlijk Dolfje!

Ik werk thuis vandaag en morgen. Normaal is dat donderdag en vrijdag maar mijn baas is op vakantie vandaag/morgen, dus dan is het handiger om dat te switchen. Ik heb de mazzel dat hij superflexibel is qua thuiswerkdagen. En dat werkt ook de andere kant op; als het handiger is dat ik op kantoor ben, dan doe ik dat ook.

Hier niet veel gedaan het weekend eigenlijk. Mijn dochter heeft wimper extensions laten zetten en omdat ze minderjarig is moest ik daar bij blijven. Duurt maar liefst 2 uur. Gelukkig had ik mijn boek bij me

Ik heb de afgelopen week geen enkele keer gelopen of ook maar iets aan sport gedaan, dus daar moet ik echt weer mee beginnen, ik begin lui te worden!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-09-2021 om 11:03

Fijn vooruitzicht Dolfje, werk ze nog een paar dagen.
Ik werk niet op maandag, mijn teamleider heeft vakantie dus ik werk de komende twee weken op woensdag op kantoor en vrijdag thuis. (En de week daarna wordt ook weer anders ivm afspraak UWV, dan werk ik helemaal niet op woensdag maar op donderdag)
Mijn poetsvrouw is er en ik heb net al even lekker gewandeld met dit heerlijke weer.
Geen idee waarom maar ben wel een beetje sloom dus ik doe maar ff rustig aan.

Ik ga vandaag naar kantoor, en deze week wel drie keer, het maximum dat ik aanwezig mag zijn.

Ik was bij familielid vanmiddag om weer het een en ander te regelen en dan eten we daar. Het blijft moeilijk   Ik kom er altijd naar van terug. Bijna vakantie en dan hoop ik Ff tot rust te kunnen komen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-09-2021 om 13:03

Dolfje schreef op 06-09-2 021 om 21:28:

Ik was bij familielid vanmiddag om weer het een en ander te regelen en dan eten we daar. Het blijft moeilijk Ik kom er altijd naar van terug. Bijna vakantie en dan hoop ik Ff tot rust te kunnen komen.

Thanks Alice. Had gisteravond echt een zware depressieve bui. Gaat nu gelukkig wel weer. 
Heb vandaag een gebroken dienst en zit nu dus even thuis. Beetje lamballen al ga ik zo even een courgette/tomaatsoep voor mezelf maken.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-09-2021 om 21:21

this-is-what-happens-when-vou-hold-vour-farts-in-53930029.png

Zo loop ik dan ook op mijn werk 

😉😂

Ik weet niet wat ik nu weer verkeerd heb gedaan, maar het is weer in mijn rug geschoten, bah, voel me weer wrakkig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-09-2021 om 21:31

Ik ook...

Zo ik was net even bij moeder ivm verjaardag, was erg gezellig. Morgen weer naar kantoor, net lekker gedouched en ik duik er zo in, nog ff tv kijken op mn tablet.
Sleep tight alvast allen.

Dolfje schreef op 06-09-2021 om 21:28:

Ik was bij familielid vanmiddag om weer het een en ander te regelen en dan eten we daar. Het blijft moeilijk Ik kom er altijd naar van terug. Bijna vakantie en dan hoop ik Ff tot rust te kunnen komen.

komt evenuit de meeleesmodus

Rogue schreef op 07-09-2021 om 21:40:

[..]

komt evenuit de meeleesmodus

Thanks 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-09-2021 om 07:01

Funny-Good-Morning-Huge-Coffee-Meme.jpg

Goedemorgen! Geen thuiswerkochtend hier zoals gewoonlijk maar kantoorochtend.
Fijne dag allen!

o ja, die kop heb ik nodig voor mijn werk vandaag!

PriceyRook54

PriceyRook54

08-09-2021 om 10:11

Nou ik ook inderdaad! Ik ben op kantoor en had vrijdag, maandag en dinsdag thuisgewerkt, dus was even wennen weer, extra vroeg op en makeup erop enzo

Ik hoef pas vanmiddag te werken dus heb al gewandeld en gestreken en de slaapkamer gepoetst. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.