Huiskamer
Dolfje
05-09-2021 om 09:07
Goedemorgen!
Ik ga in ieder geval wat wandelen hier in het park en denk ik buiten zitten lezen terwijl man Max gaat aanmoedigen. En verder met het verzamelen van spullen voor de vakantie vast. Straks ook even de koffers uit de schuur halen.
Nog 3 dagen werken!!
Aberlady
05-09-2021 om 09:23
Goeiemorgen! Hier hangt behoorlijk wat mist, wat een mooi gezicht weer. Ik kijk stiekem alweer uit naar de herfst. Ga zo kaneelbroodjes maken van croissantdeeg
Verder vanmiddag nog even een stukje wandelen. In de korte broek, nu het nog kan.
Fijne zondag!!
AggressiveReindeer87
05-09-2021 om 09:27
Vlv: 15 km! (16 eigenlijk want kleine omweg)
Geen idee wat ik ga doen, ik weet dat het lekker weer wordt maar ik heb spierpijn en heb zin om te bankhangen. Fout met dit weer, i know
Owww lekker Aberlady
, heb je een recept?
AggressiveReindeer87
05-09-2021 om 09:29
Ben eindelijk met The bold type begonnen, weet nog niet of ik het wat vind. Het lijkt me nogal oppervlakkig..
Aberlady
05-09-2021 om 09:48
AliceM1982 schreef op 05-09-2021 om 09:27:
Vlv: 15 km! (16 eigenlijk want kleine omweg)
Geen idee wat ik ga doen, ik weet dat het lekker weer wordt maar ik heb spierpijn en heb zin om te bankhangen. Fout met dit weer, i know![]()
Owww lekker Aberlady, heb je een recept?
Jazeker! https://www.laurasbakery.nl/snelle-cinnamon-rolls/
Maar ik zie net dat we geen poedersuiker meer hebben, dus het wordt zonder glazuur. Maar mèt roomboter!
AggressiveReindeer87
05-09-2021 om 10:04
Aberlady schreef op 05-09-2021 om 09:48:
[..]
Jazeker! https://www.laurasbakery.nl/snelle-cinnamon-rolls/
Maar ik zie net dat we geen poedersuiker meer hebben, dus het wordt zonder glazuur. Maar mèt roomboter!
Dank u!
Dolfje
05-09-2021 om 11:54
Wij hebben al een uurtje gewandeld ( pokemon gespeeld
) en nu aan de koffie.
Auwereel
05-09-2021 om 15:16
Ha, ik heb weer een badge erbij in mijn ObsIdentify-app door het waarnemen van een hommelsoort vandaag. De tuingeranium bloeit geweldig en daar komen ze op af, ik kan er in mijn tuintje gewoon naast zitten en hommels tellen.
AggressiveReindeer87
05-09-2021 om 18:44
Vind ik ook, heerlijk dit.
Zo ik heb net lekker gekookt voor mezelf, daar kan ik zo blij van worden. Mensen die alleen zijn zeggen regelmatig dat ze geen zin hebben om voor zichzelf te koken. Ik snap dat nooit, ik vind prutsen in de keuken leuk en je kunt maken wat je wil zonder rekening te hoeven houden met anderen.
En van lekker eten word ik altijd blij 
Auwereel
05-09-2021 om 20:01
dat is ook de reden dat ik nooit slank zal worden. Ik probeer overgewicht te vermijden, maar ik vind eten veel te leuk en lekker om te laten staan. Dan maar wat dikker met een goed humeur!
VivaLaVida
05-09-2021 om 20:46
Heerlijk weertje hè! En dat op zondag. Vaak is het zo (naar mijn idee) dat het doordeweeks nog wel eens mooi weer is en dan in het weekend bagger.
Wij hebben gefietst, een ijsje gehaald, Max gekeken en visite gehad. Genoten!
Dolfje
06-09-2021 om 07:43
Goedemorgen, het is alweer maandag maar het is een korte werkweek omdat donderdag onze vakantie begint 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.