Huiskamer
AggressiveReindeer87
03-09-2021 om 21:15
Aberlady schreef op 03-09-2021 om 20:25:
Ik duim ook mee, Alice. Hopelijk kom je morgen fris aan de start.
Ik zat afgelopen week weer in de meeleesmodus. Had een vervelende werkweek en blij dat het nu eindelijk weekend is. Zo een kopje thee zetten, kaarsje aan en dan Flikken Rotterdam kijken.
Dank!
Oooooow sh*t dat wilde ik ook kijken maar ik zat in bad 😁
Kijk em wel terug als ik nog zin heb...
Vf_Watervrouw
03-09-2021 om 22:50
Ik wacht nog wel wat langer, dan kan het bingen. Heb me door NPO laten vertellen dat ik tot de jongeren behoor, dus bingen hoort erbij. 
Ik zit nu in even 'regio Alice'. Las in een regionale krant dat de (nog 23) Market Gardenveteranen een videoboodschap hebben gemaakt. Vond alleen het artikeltje al indrukwekkend 
safari
03-09-2021 om 23:29

geinig zo'n spaanse advertentie.. zouden de nederlandse allemaal op vakantie zijn? of 'add-swap'?
AggressiveReindeer87
04-09-2021 om 08:14
Aberlady schreef op 03-09-2021 om 21:39:
Ja, doen! Ik vond 'm meteen alweer erg spannend!
Gedaan, idd erg spannend. Dat einde...
WV Gezellig! Vandaag gaan de herdenkingen normaliter zonder Corona van start met de Airborne wandeltocht, 10,15,25 of 20 km die langs plekken gaan waar landingen e.d. waren. De officiele wandeltocht gaat dit jaar net als vorig jaar uiteraard niet door (verstandig ook want er zijn zo'n 30.000 wandelaars) maar wel een alternatieve die een paar weken geleden al begonnen is. (Dan kun je gewoon de route lopen en je krijgt ook een medaille als je je inschrijft, alleen er is geen muziek, geen kraampjes, geen zingende militairen
) On-officieel heb ik een paar weken geleden al een deel van de 25 km gelopen (Niet helemaal afgelopen, dat is echt te ver) en vandaag ga ik met mijn moeder, wel officeel want nu heb ik me wel ingeschreven, de 15 km lopen, als mijn knie dus niet tegen gaat werken. (Ik doe mn kniebrace om)
Goedemorgen zonder zorgen!

Dolfje
04-09-2021 om 08:21
Succes en veel plezier vandaag met lopen!
Ik heb veel te kort geslapen weer helaas.
Auwereel
04-09-2021 om 10:59
Gelukkig heb ik geen Covid, en waarschuwde mijn neus me op tijd dat er iets mis was gegaan met het instellen van de magnetron en heb ik nèt op tijd mijn ontbijt van de ondergang weten te redden. De pap is wel behoorlijk steviger dan normaal! 
Dolfje
04-09-2021 om 11:05
Ja. Had een paar biertjes ( nou ja 2 paar
) op en ik kon de slaap niet vatten en dus alweer veel te vroeg wakker.
Dadelijk komen de boodschappen en daarna gaan we ff op de fiets naar schoonouders zodat we ze nog ff zien voor we volgende week op vakantie gaan. Zijn die oudjes ook weer blij. Daarna gaat man weer voor de buis hangen voor F1. Hij zit nu ook al het gezever eromheen te kijken. Gelukkig met koptelefoon.
Auwereel
04-09-2021 om 11:10
Dat is belangrijk, even je (schoon) ouders bezoeken voor je op vakantie gaat. Dat stelden mijn ouders zeer op prijs en nu wij ouders zijn zien we onze kinderen graag voordat ze weggaan.
PriceyRook54
04-09-2021 om 11:12
Hier ook een latertje, en een hele fles wijn, lag er om 3.30 pas in. Zwager kwam langs, en het was erg gezellig, we hadden hem bijna 2 jaar niet gezien (woont in de UK en is op doorreis naar familie hier in het zuiden waar wij vorige week waren).
Man ging al veel eerder naar bed maar wij bleven nog éven op… en vanmorgen om 7.30 alweer uit bed. Denk dat ik er vanavond vroeg in lig.
Succes vandaag Alice!
Dolfje
04-09-2021 om 15:35
Auwereel schreef op 04-09-2021 om 11:10:
Dat is belangrijk, even je (schoon) ouders bezoeken voor je op vakantie gaat. Dat stelden mijn ouders zeer op prijs en nu wij ouders zijn zien we onze kinderen graag voordat ze weggaan.
Ja precies.
Maandag naar de mijne. Eten we meteen daar.
AggressiveReindeer87
04-09-2021 om 17:26
Dolfje schreef op 04-09-2021 om 08:21:
Succes en veel plezier vandaag met lopen!
Ik heb veel te kort geslapen weer helaas.
Dank allen!! Het was weer geweldig, bijna zoals vanouds alleen dan zonder muziek en friet/ijstentjes. (En geen 40.000 mensen
) Gelukkig geen last van mn knie gehad.
Ben wel kapot en mijn benen en voetjes zijn niet zo blij dus ff in bad, huispak en beentjes languit...
VivaLaVida
05-09-2021 om 08:20
Goedemorgen! Goed gedaan Alice. Ik heb het even niet teruggelezen maar hoeveel km heb je gelopen?
Een magnesium voetenbadje werkt goed tegen spierpijn. Heel ontspannend.
Het wordt mooi weer. Wat zijn jullie plannen? Ik ga echt van de zon genieten. Krijgen visite hier op de camping. En eind van de middag naar huis want dan staat Picnic voor de deur.
Ohhhh en ondertussen Max aanmoedigen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.