Huiskamer
AggressiveReindeer87
27-08-2021 om 13:22
Dat vind ik juist lekker en koriander ruikt en smaakt naar zeep.
Ok ik ga proberen om het kort te houden, ik heb een paar fijne en goede gesprekken gehad op kantoor en ik kon mn ei kwijt en de teamleider ook bij mij zodat we elkaar weer begrijpen.
Enige puntje is dat ik het toch wel wat opgekropt heb en het wat eerder aan had kunnen kaarten, vanmorgen moest ik wel aangezien mn gezicht boekdelen sprak en ik toen ik bijna op kantoor was ik een halve paniekbui had... Nou ja wel weer wat geleerd.
Ik heb lekker weekend 
SilverQuelea47
27-08-2021 om 16:13
Godzijdank weekend. Iedereen op werk is blijkbaar pleite (of in elk geval degenen die nuttig zijn) dus ik zit al sinds 12:00h niets te doen. Bleeeegh, ik heb het liever een stuk drukker.
Auwereel
28-08-2021 om 08:39
Dat is wel vroeg Dolfje. En maandag moet je weer de wekker zetten om op tijd wakker te worden?
Ik ga caviaverzorging doen bij degene die voor mijn cavia's zorgt als ik met vakantie ben, want nu is hij met vakantie. Dus ik kan niet lang blijven liggen, want dan gaan er cavia's honger lijden!
PriceyRook54
28-08-2021 om 10:17
Hier ook vroeg wakker maar niet erg, ik sliep denk ik om 22.30 al.
Onze katten zijn ook een nacht alleen dit weekend, wij gaan straks naar familie in het zuiden van het land, direct aan het strand. En het is práchtig weer 
Dus zo de poepbakken even extra schoon en vol met korrels gooien en wat extra voerbakken neerzetten. Ouwe straatkat zal niet blij zijn vannacht als ze thuiskomt en er dan achter komt dat haar slaaf er niet is om haar er weer uit te laten om 4u
Zijn morgen eind van de middag weer thuis denk ik dus dat overleven ze wel zonder hulp van de buren.
Fijn weekend allemaal 
Dolfje
28-08-2021 om 10:20
Auwereel schreef op 28-08-2021 om 08:39:
Dat is wel vroeg Dolfje. En maandag moet je weer de wekker zetten om op tijd wakker te worden?
Ja dan moet ik er weer uit.
Hebben wel al een rondje gewandeld en de wasmachine en vaatwasser staan ook al aan. Straks komen de boodschappen en daarna gaan we lunchen.
Auwereel
28-08-2021 om 10:27
Dolfje schreef op 28-08-2021 om 10:20:
[..]
Ja dan moet ik er weer uit.
Dus typisch dat je je verheugt op zaterdags uitslapen als je de wekker uitzet en dan lukt het niet. Maar je weekend is wel lekker lang zo!
AggressiveReindeer87
28-08-2021 om 10:27
ik ook zoiets Ainne, ik ben geen avondmens dus ik lig er meestal vroeg in en vroeg uit, ook in het weekend. (Alhoewel ik op vrije dagen wel rustig aan doe smorgens)
Dolfje
28-08-2021 om 14:43
We zijn weer thuis, lekker geluncht maar qua winkelen nog niet geslaagd. Ga van de week in mijn pauze nog wel een keertje.
Dolfje
29-08-2021 om 19:04
Rustig hier.
Ik heb gesport, beetje gewandeld, gewinkeld voor en met man maar niks gekocht en gestreken en verder op mijn iPad zitten Netflixen.
Morgen weer werken en weer een extra dienst in de middag maar gelukkig geen hele lange.
AggressiveReindeer87
29-08-2021 om 19:41
Ik had een hele leuke Ma-Do-middag gehad, we waren in Zutphen naar een klassiek concert en nog wat rondgewandeld. (En ik heb gereden! Was best een ver stuk en er waren een paar momenten waar ik even in de stress schoot maar ging best goed verder. Ik kan het best...)
Sophia_!
29-08-2021 om 19:43
Ik had een druk weekend. Vanmiddag een heel eind gewandeld over de Veluwe en de Posbank. De heide stond nog prachtig in bloei, het was echt heerlijk!
AggressiveReindeer87
29-08-2021 om 22:19
Sophia_! schreef op 29-08-2021 om 19:43:
Ik had een druk weekend. Vanmiddag een heel eind gewandeld over de Veluwe en de Posbank. De heide stond nog prachtig in bloei, het was echt heerlijk!
Ik ben dol op de Posbank! Hey woon jij dan bij mij in de buurt? (Ik woon in Arnhem)
PriceyRook54
30-08-2021 om 10:03
Morning!
Ik was het hele weekend weg, aan de zuidkust bij familie. Gisterenavond pas weer terug. Vandaag werk ik thuis. We hadden prachtig weer het hele weekend, lekker aan het strand mijn boek gelezen, maar vandaag is het een stuk koeler en bewolkt.
Oudste tiener gaat vandaag weer naar school (om 10uur pas, dus ik breng haar straks) en jongste begint morgen weer. De zomervakantie voor de middelbare school is hier maar liefst 3 maanden (!!) dus dat wordt weer wennen voor ze 
Ik ben een tijd geleden begonnen met zelf kefir maken en dat spul groeit zo hard ik kon het niet bijhouden. Dus ik had het een soort van voor de grap geadverteerd voor 5 Euro (da's voor de grains, niet de kefir zelf) en gisterenavond, we waren net 10 minuten thuis, kwam iemand al twee zakjes halen. Ik zal er niet rijk van worden, maar nu hoef ik het tenminste niet weg te gooien als het te hard groeit.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.