Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ainne schreef op 26-08-2021 om 09:50:

Mooorning

Ik hoorde net op de radio dat er plannen zijn om hier alle covid-restricties te schrappen over de komende 6 weken. Nou ik moet het nog zien, maar ik hoop het heel hard, ben het zo zat inmiddels. Hier nog steeds vrij streng, overal nog mondkapjes, inclusief op het werk, uitgaansgelegenheden nog maar gelimiteerd open, concerten enzo liggen ook nog stil. 

Nu valt er hier een kwartje waarom Genesis nog niet weet wanneer ze in Dublin zullen optreden. Ik wist het altijd wel maar blijkbaar zie ik UK en Ierland toch als één terwijl ze dat (in mijn leven) nooit geweest zijn en ik de Ierse euro's zo mooi vind....

Ik hoop dus in oktober naar Genesis in Londen te gaan maar snap nog niet helemaal welke regels er voor toeristen gelden (ik heb vacc.bewijs/geel paspoort; volgens anwb geen quarantaineplicht maar wel elke 24-48u testen?).  De keuze in hotels werd in ieder geval al ietsje beperkt doordat sommigen geen toeristen willen (wel noodzakelijke gasten of hoe ze het precies formuleerden)

PriceyRook54

PriceyRook54

26-08-2021 om 11:46

Hahaha nee, tegen een Ier zeggen dat ze hetzelfde zijn als een Engelsman is hetzelfde als een Nederlander een Duitser noemen

Ik geef Genesis de schuld: zij hadden het over een UK tour

Vf_Watervrouw schreef op 26-08-2021 om 11:26:

[..]

Nu valt er hier een kwartje waarom Genesis nog niet weet wanneer ze in Dublin zullen optreden. Ik wist het altijd wel maar blijkbaar zie ik UK en Ierland toch als één terwijl ze dat (in mijn leven) nooit geweest zijn en ik de Ierse euro's zo mooi vind....

Ik hoop dus in oktober naar Genesis in Londen te gaan maar snap nog niet helemaal welke regels er voor toeristen gelden (ik heb vacc.bewijs/geel paspoort; volgens anwb geen quarantaineplicht maar wel elke 24-48u testen?). De keuze in hotels werd in ieder geval al ietsje beperkt doordat sommigen geen toeristen willen (wel noodzakelijke gasten of hoe ze het precies formuleerden)

Ik snap ook nog niet veel van de inreisregels van de UK. Wij hebben in december een weekend Schotland geboekt, maar blijf het spannend vinden of we kunnen. Plus, het wisselt zo snel dat ik me nog nergens op durf te verheugen.

Alice, goed  bezig! Je hebt heel wat in gang gezet als ik het zo lees

Grmbl. Na wat thuiswerkontwijkgedrag de boel opgestart vlak voordat mijn telefoon leeg ging. Blijkbaar iets gedaan waardoor laptop heropstarte en nu verplicht spijbelen tot mijn telefoon weer wat volgeladen is (soms zo jammer die tweetraps-inlogdingen).

Zonder klagen saaie dagen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-08-2021 om 13:32

Aberlady schreef op 26-08-2021 om 13:02:

Alice, goed bezig! Je hebt heel wat in gang gezet als ik het zo lees

Ik kom tegenwoordig op voor mijzelf.
Onbenullige mededeling van vandaag: verse koriander is goor! Dat jullie het even weten 

PriceyRook54

PriceyRook54

26-08-2021 om 15:35

Ik had net een Teams-meeting, met iets van 50 collega's, internationaal, dus letterlijk van over de hele wereld. Zo ook een collega uit Nederland. En die vond het een goed plan om pontificaal in beeld zijn bammetje te eten. Mijn god, zet dan de camera even uit 😒

Ainne schreef op 26-08-2021 om 15:35:

Ik had net een Teams-meeting, met iets van 50 collega's, internationaal, dus letterlijk van over de hele wereld. Zo ook een collega uit Nederland. En die vond het een goed plan om pontificaal in beeld zijn bammetje te eten. Mijn god, zet dan de camera even uit 😒

Dat gebeurt hier ook geregeld. Jammer voor die mensen dat ze blijkbaar geen fatsoenlijke lunchpauze hebben gehad.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-08-2021 om 06:51

Geen zin om naar mn werk te gaan, mn teamleider weet nog van niks, dat ik me niet prettig begin te voelen. De emotie en boosheid is er overigens gelukkig wel een beetje uit, ik ben eigenlijk vooral teleurgesteld. Ik ben niet weggegaan bij mn vorige werk om hier maar een beetje een loopjongen slash Mien Dobbelsteen te zijn. (Zo ga ik dat uiteraard op mijn werk niet verwoorden..)
Meeeeehhh ik wil naar mn moeder  , ik vind het namelijk best eng om dit op tafel te gaan gooien.

AliceM1982 schreef op 27-08-2021 om 06:51:

Geen zin om naar mn werk te gaan, mn teamleider weet nog van niks, dat ik me niet prettig begin te voelen. De emotie en boosheid is er overigens gelukkig wel een beetje uit, ik ben eigenlijk vooral teleurgesteld. Ik ben niet weggegaan bij mn vorige werk om hier maar een beetje een loopjongen slash Mien Dobbelsteen te zijn. (Zo ga ik dat uiteraard op mijn werk niet verwoorden..)
Meeeeehhh ik wil naar mn moeder , ik vind het namelijk best eng om dit op tafel te gaan gooien.

Ik zou dit toch gaan besproken. Super eng, maar als jouw leidinggevende zijn positie waard is, zal hij in ieder geval naar je luisteren en je serieus nemen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-08-2021 om 07:01

Saga schreef op 27-08-2021 om 06:56:

[..]

Ik zou dit toch gaan besproken. Super eng, maar als jouw leidinggevende zijn positie waard is, zal hij in ieder geval naar je luisteren en je serieus nemen.

Haar
Ik weet nog niet ineens of ik het al vandaag met haar kan bespreken..
(Ja tenzij ik natuurlijk aankaart dat ik haar even een paar minuten wil spreken, en dat is al eng haha)
Anyway ik ga het er eerst met mijn jobcoach over hebben, die is overigens al op de hoogte dat ik het minder naar mijn zin begin te hebben. 
Thnx Saga, ik hoop en denk dat we er wel uit zullen komen.
Goedemorgen, fijne dag!

Ik heb weer eens redelijk geslapen voor de verandering. Werd om 6.15 wakker en dacht dat het tijd was om op te staan. Niet gedaan en uiteindelijk in slaap gevallen tot man om 7:30 opstond en toen weer in slaap gevallen tot 9 uur. En ben nu natuurlijk zo duf al een konijn maar ben wel even naar de sportschool geweest en de AH. Dadelijk even douchen en lunchen en koffie en dan vanmiddag werken.

Sophia_!

Sophia_!

27-08-2021 om 11:21

AliceM1982 schreef op 26-08-2021 om 13:32:

[..]

Ik kom tegenwoordig op voor mijzelf.
Onbenullige mededeling van vandaag: verse koriander is goor! Dat jullie het even weten

Ja!  🤮

Koriander lust ik dan weer wel! Paprika daarentegen vind ik echt smerig 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.