Huiskamer
PriceyRook54
25-08-2021 om 09:45
Oh wat lekker Dolfje, enne, Happy Hair Day!
Ik ben net gearriveerd op mijn werk, even mailtjes doornemen en koffie. Het is hier 8.45. Ben de hele week op kantoor deze keer, normaal gesproken werk ik 2 dagen thuis, maar heb wat dingen te regelen waarvoor ik fysiek hier moet zijn.
AggressiveReindeer87
25-08-2021 om 14:13
Nader bericht over werk, ik heb het een en ander opgeschreven en er kwam toen wel wat los. Ik begin behoorlijk geïrriteerd te raken en idd hier moet ik wat mee. Ik ga eerst in gesprek met een goede vriend die in land van herkomst leidinggevende is geweest (en hij kent mij goed) en vrijdag ga ik met mijn jobcoach praten, die weet nog van niks, dat ik mij begin te ergeren en vooral begin te vervelen. Wordt vervolgd. Ik ben overigens eigenlijk een enorme pleaser die haar grenzen lange tijd niet aan durfde te geven, het lucht erg op en geeft me het gevoel dat ik sterk ben dat ik dat tegenwoordig wel doe.
(En als dat mijn werk niet aanstaat dan kunnen ze het lekker bekijken)
Dolf haha ik ga straks ook naar de kapper, het is dus echt hairday 😁
PriceyRook54
25-08-2021 om 14:41
Goede voornemens Alice, hopelijk helpt het je met verdere inzichten.
Lunch hier, heb het al op, en heb nu enorme zoetzin. Zit te twijfelen of ik even naar de winkel zal lopen voor wat lekkers, het is zulk mooi weer hier...
Ben vanmorgen lekker wezen shoppen voor werk, had nieuw meubilair nodig voor mijn kantoor (mijn kantoor is vrij groot voor 1 persoon, er stonden eerst twee bureaus maar die andere was ergens anders nodig en nu had ik vulling nodig voor dat gat). Een tafel en twee stoelen gekocht, gelijk meegnomen en zelf in elkaar gezet. Ook nog wat spot prizes gekocht voor een evenement dat we volgende week organiseren. Lekker uitgeven als het niet je eigen geld is
Maar ja, niet aan chocola gedacht dus, denk dat ik lekker even ga nu!
Poezie
25-08-2021 om 18:27
Ik moet gaan koken, heb wel zin om te eten (uiteraard, dat heb ik altijd) maar geen zin om in actie te komen ![]()
Poezie
25-08-2021 om 18:29
@Alice: goed hoor, dat je er wat mee doet. Ik heb het ook niet naar mijn zin op het werk, heb al twee coachingstrajecten gevolgd maar heeft niets gedaan voor mij.
Hopelijk voor jou wel!
QuarrelsomeSnail25
25-08-2021 om 19:38
Poezie schreef op 25-08-2021 om 18:29:
@Alice: goed hoor, dat je er wat mee doet. Ik heb het ook niet naar mijn zin op het werk, heb al twee coachingstrajecten gevolgd maar heeft niets gedaan voor mij.
Hopelijk voor jou wel!
Uit nieuwsgierigheid: wat houdt een coachingstraject in m.b.t. werk? Moet ik dat zien als een beroepskeuzetest?
QuarrelsomeSnail25
25-08-2021 om 19:44
Nog even over mijn buren. Heb vandaag een berichtje via Whatsapp gestuurd. 'Alles goed? Moeten de planten water?' Ik dacht, als ik nu over hun geliefde planten begin, reageren ze misschien iets eerder. Maar helaas. Wel gelezen, geen reactie. Via Facebook-Messenger ook nog een kort berichtje.
Vroeg me af, wanneer en waar meld je iemand als vermist? Over anderhalve week begint school. Dan zal het toch wel opvallen mochten ze dan nog niet thuis zijn.
Ze hebben overigens hulp/toezicht van Jeugdzorg. Ook hebben ze een cultuurcoach (weet de precieze naam even niet meer). Inmiddels vallen ze daarmee onder de gemeente. Als ik weer problemen zou bemerken, moest ik daar contact mee leggen. Maar ik heb beter contact met de instantie waarbij ik de eerdere problemen gemeld had. Zou ik die kunnen bellen hiervoor?
AggressiveReindeer87
25-08-2021 om 20:36
Ja hoop ik ook, we gaan het zien. Mocht mn teamleider er niks mee doen dan ga ik een gesprek regelen met mijn baas. (Die zei in het begin duidelijk dat als er iets is ik daar over kan praten en dat ga ik ook zeker doen als er niet naar mij geluistert wordt en ik niet serieus genomen word. Wajongers zijn ook mensen... (Ik heb het een en ander opgeschreven en dat maakte me kwaad en dat kan ik goed gebruiken 😆)
En een andere baan zoeken 😄😉. (Maar komt wel goed denk ik)
Dolfje
25-08-2021 om 20:44
Je moet je wel lekker voelen op je werk dus goed dat je er iets mee doet.
Ik heb het een beetje druk daarmee maar goed over 2 weken ben ik lekker vrij en gaan we op vakantie.
Verder voel ik me zo zo. Slapen gaat nog steeds niet altijd even lekker. Dit weekend hebben we een soort van rustig weekend want man heeft dienst. Wel gaan we lunchen en ik heb nog cadeaubonnen dus eens kijken wat ik daarvan kan kopen. En ik wil hier wat opruimen in de kledingkast en bergkeuken.
AggressiveReindeer87
26-08-2021 om 09:15
Thnx Dolf. Mijn jobcoach is inmiddels op de hoogte, ik heb haar geapt en ik zie haar morgen. En ik heb het in mijn prive omgeving inmiddels ook 2 mensen verteld die ik vertrouw waaronder mijn moeder. Leuk, toen ik zei dat ik een grote mond gekregen heb zei ze dat ik enkel voor mijzelf op kom. Iets waar ik bijna mn hele leven moeite mee had dus dat is wel een compliment.
Zo, goedemorgen. Het handige van katten hebben is dat wanneer je ze vergeet om eten te geven
ze je daar wel even aan herinneren. Ha ik leer gewoon van hun om assertiever te zijn, handig toch
(Ik ben vrij vandaag en lag nog in bed )
Ik ga overigens maar even lief zijn voor mijzelf, oww dat ben ik al, gister naar de kapper geweest en straks laat ik lekker mijn droge handen manicuren en lakken 😀.
Fijne dag allen!
AggressiveReindeer87
26-08-2021 om 09:20
Sophia_! schreef op 26-08-2021 om 09:19:
Goed bezig Alice , you go girl
Gracias!
Sophia_!
26-08-2021 om 09:22
Uitslapen is wel lekker, maar mijn kat vond dat het lang genoeg geduurd had en kwam me wakker maken. Vervolgens gaat hij beneden op zijn krabpaal liggen slapen en kijkt niet meer naar me om. Etterbakkie 😂
Geen plannen voor vandaag hier, gewoon wat aantutten in huis en tuin.
Fijne dag iedereen!
PriceyRook54
26-08-2021 om 09:50
Mooorning
Ik hoorde net op de radio dat er plannen zijn om hier alle covid-restricties te schrappen over de komende 6 weken. Nou ik moet het nog zien, maar ik hoop het heel hard, ben het zo zat inmiddels. Hier nog steeds vrij streng, overal nog mondkapjes, inclusief op het werk, uitgaansgelegenheden nog maar gelimiteerd open, concerten enzo liggen ook nog stil. We doen het hartstikke goed qua vaccinaties hier, ik wil weer normaal kunnen doen, vooral voor de tienerdochters
Ik was al om 5u wakker vanmorgen, zal straks wel lekker inkakken. We hebben volgende week een personeelsevenement waar ik druk mee ben. Er komt een food truck en ik moet nog 150 goodie bags maken voor iedereen. Ik heb Willy Wonka chocoladerepen besteld met ons logo erop en 5 repen hebben een golden ticket, waarmee de winnaars een prijs kunnen claimen. Hartstikke leuk om te doen maar een hoop werk!
Goed dat je het aan het bespreken bent Alice, hopelijk een goed gesprek morgen 
AggressiveReindeer87
26-08-2021 om 10:11
Sophia_! schreef op 26-08-2021 om 09:22:
Uitslapen is wel lekker, maar mijn kat vond dat het lang genoeg geduurd had en kwam me wakker maken. Vervolgens gaat hij beneden op zijn krabpaal liggen slapen en kijkt niet meer naar me om. Etterbakkie 😂
Geen plannen voor vandaag hier, gewoon wat aantutten in huis en tuin.
Fijne dag iedereen!
Komt me zeer bekend voor 
Thnx Ainne, gaat vast lukken. (In een opwelling heb ik vanmorgen mijn jobcoach geapt en haar alles verteld en dat voelt erg goed. Hoe verder zie ik morgen wel.)
Nu ben ik overigens wel een beetje bang voor het volgende; mijn teamleider/collega en ik zijn vrijdag de eersten op kantoor, mijn jobcoach komt later. Ik kan mijn stemmingen niet goed verbergen, en als ze doorheeft dat er iets scheelt en ze mocht er naar vragen dan weet ik niet wat wijsheid is maar goed dat zie ik morgen wel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.