Huiskamer
Rogue
24-08-2021 om 18:11
AliceM1982 schreef op 24-08-2021 om 17:34:
[..]
Was uiteraard niet serieus bedoelt. Oww die van mij ook, ik kan een drogist beginnen. En als ik in een hotel slaap dan neem ik heel veel mini's mee die ik dan uitstal in de badkamer en daar ook bijna een drogist kan beginnen. Rare tik van mij
![]()
Pino:
Graag gedaan hoor, je vraagt maar. (En als ik er niet uitkom tip ik mn moeder)
weet ik toch😜
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 18:21
Rogue schreef op 24-08-2021 om 18:11:
[..]
weet ik toch😜
Dacht ik al
VivaLaVida
24-08-2021 om 18:37
Rogue schreef op 24-08-2021 om 16:59:
[..]
nou nou ik ben gewoon genetisch goed bedeelt
waarschijnlijk komt het ook het indiaanse bloed van mijn vaders kant
heb een Indiaanse opa & halve omaSurinaams nativewat een stom woord
@Ainne ik ook een beetjeheel ergmijn badkamerkast puilt uit van de : scrubs, bodylotions creme's, maskersmijn telefoon zit nachts op nachtslot, alleen mijn ouders/zus en vriend kunnen me mij bellen of appen andere berichten worden gedempt of stil gehouden.
Dat wil ik ook. Ik zet hem ‘s nachts zonder geluid omdat ik vroeg ga slapen en vriendinnen nog wel eens laat appen. Maar wil wel bereikbaar zijn voor familie.
Hoe stel je dat in?
Aberlady
24-08-2021 om 19:24
Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 17:42:
het is zo jammer he, alles zonder parfum
Ik heb een hele collectie doucheschuim en kan daar echt blij van worden. Maar goed, het is niet anders...op naar de Neutral
Haha ja, ik kan ook echt genieten van badderen en dan al die heerlijke geurtjes uitproberen. Ik ga Sebamed eens uitproberen
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 19:32
Aberlady schreef op 24-08-2021 om 19:24:
[..]
Haha ja, ik kan ook echt genieten van badderen en dan al die heerlijke geurtjes uitproberen. Ik ga Sebamed eens uitproberen
![]()
Is niet allemaal parfumvrij dus goed op de fles kijken.
Badderspul vind ik ook heerlijk.
Heidi-Forumbeheer
24-08-2021 om 19:37
Hen74 schreef op 24-08-2021 om 15:43:
[..]
Ik heb beide. Had de hoop dat mijn ontstekingen (is eerder rosacea met bultjes, geen aders) met de jaren zouden verminderen. Ver vóór de rimpels. Helaas. En met beide ziet het er niet uit.
Met alles wat er nog meer speelt, voel ik me knap ellendig intussen.
Ken je Jetske? Mijn heldin
https://www.dr-jetskeultee.nl/nieuws-over-rosacea/
Een uitspraak van haar die ik nooit vergeten ben, potjes horen in de glasbak. Ik koop alleen nog wat in een tube of pompje zit.
PriceyRook54
24-08-2021 om 19:49
FFS soms zijn mannen echt eikels hoor, de mijne in ieder geval wel. Hij kookte vanavond, doet ie meestal op weekdagen. Hij is geen keukenprins maar normaal gesproken kan ie prima wat basics klaarmaken.
Vandaag was het spaghetti. Slierten in de ene pan. In de andere pan zat… een blik opgewarmde tomatenblokjes. That’s it, nog geen snuifje zout, niets. Een blik tomaten
Hij is 52.
En nu is ie shagrijnig dat ik dat niet wilde eten.
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 19:56
AliceM1982 schreef op 24-08-2021 om 15:57:
[..]
Dan is je huid dus erg gevoelig. Mijn tip: zachte reiniging (ik zou een milk gebruiken, geen fasewash die met water er af moet) en lotion zonder parfum, overdag een creme ook zonder parfum en een zonnebrand hoger dan 20 en snachts een voedende creme ook zonder parfum. Ik heb ook zo'n huid (maar dan dus zonder rimpels) en die is een stuk rustiger geworden sinds ik een vaste routine heb voor sochtends en savonds. Desnoods gebruik je 1 creme voor sochtends en savonds en dan overdag zonnebrand of foundation met factor. Absoluut een no no voor jouw huid zijn parfum, alcohol en andere agressieve dingen want jouw huid is dun. Oww en zeker geen scrub!
Dank voor het meedenken!
Ik heb geen dunne huid, integendeel. Maar ik heb al zo'n beetje alles aan de buitenkant én binnenkant geprobeerd. Daar zit de oplossing helaas niet. Binnenkort (nou ja, wachtlijst). onderzoeken van darmen e.d. Hopelijk zit daar het probleem.
Dolfje
24-08-2021 om 19:59
Ainne schreef op 24-08-2021 om 19:49:
FFS soms zijn mannen echt eikels hoor, de mijne in ieder geval wel. Hij kookte vanavond, doet ie meestal op weekdagen. Hij is geen keukenprins maar normaal gesproken kan ie prima wat basics klaarmaken.
Vandaag was het spaghetti. Slierten in de ene pan. In de andere pan zat… een blik opgewarmde tomatenblokjes. That’s it, nog geen snuifje zout, niets. Een blik tomatenHij is 52.
Oh irritant zeg!
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 20:01
VivaLaVida schreef op 24-08-2021 om 18:37:
[..]
Dat wil ik ook. Ik zet hem ‘s nachts zonder geluid omdat ik vroeg ga slapen en vriendinnen nog wel eens laat appen. Maar wil wel bereikbaar zijn voor familie.
Hoe stel je dat in?
Bij mijn telefoon: je familie bijvoorbeeld op favorieten zetten, met zo'n sterretje. En dan 's nachts telefoon op DND (do not disturb). Dan kunnen alleen de favorieten erdoorheen komen.
Sophia_!
24-08-2021 om 20:02
Ainne schreef op 24-08-2021 om 19:49:
Vandaag was het spaghetti. Slierten in de ene pan. In de andere pan zat… een blik opgewarmde tomatenblokjes. That’s it, nog geen snuifje zout, niets. Een blik tomatenHij is 52.
sjongejonge, dat kan natuurlijk een stuk beter! Hoe verzint hij het...
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 20:03
Heidi-Forumbeheer schreef op 24-08-2021 om 19:37:
[..]
Ken je Jetske? Mijn heldin
![]()
https://www.dr-jetskeultee.nl/nieuws-over-rosacea/
Een uitspraak van haar die ik nooit vergeten ben, potjes horen in de glasbak. Ik koop alleen nog wat in een tube of pompje zit.
Kende alleen haar naam.
Maar antibiotica op of in mij doet niks op die ontstekingen helaas. Zelfs de smerige roacutane niet.
VivaLaVida
24-08-2021 om 20:10
Hen74 schreef op 24-08-2021 om 20:01:
[..]
Bij mijn telefoon: je familie bijvoorbeeld op favorieten zetten, met zo'n sterretje. En dan 's nachts telefoon op DND (do not disturb). Dan kunnen alleen de favorieten erdoorheen komen.
Gelukt! Hier word ik blij van (maar dat is een ander topic)
Thanks Hen.
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 20:17
VivaLaVida schreef op 24-08-2021 om 20:10:
[..]
Gelukt! Hier word ik blij van (maar dat is een ander topic)
Thanks Hen.
Fijn! 
Wat hier trouwens wel eens gebeurt, is dat een telefoontje alsnog niet doorkomt, omdat een nummer op onverklaarbare wijze ge-on-favoriet is.
Wat ook van belang is, is dat zowel het korte nummer als het volledige nummer (met 0031 ervoor) als favoriet aangemerkt moeten zijn. Ook de versie met/zonder kengetal.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Was uiteraard niet serieus bedoelt. Oww die van mij ook, ik kan een drogist beginnen. En als ik in een hotel slaap dan neem ik heel veel mini's mee die ik dan uitstal in de badkamer en daar ook bijna een drogist kan beginnen. Rare tik van mij

)
Met alles wat er nog meer speelt, voel ik me knap ellendig intussen.