Huiskamer
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 16:00
VivaLaVida schreef op 24-08-2021 om 15:59:
[..]
Dank je!! Need it
![]()
En dan schuif ik je nog wat mini bounties toe, goed van je!
Sophia_!
24-08-2021 om 16:04
Gevoelige huid heb ik ook, tegenwoordig met eczeem
Ik zat te denken over Vichy, is dat wat?
VivaLaVida
24-08-2021 om 16:06
AliceM1982 schreef op 24-08-2021 om 16:00:
[..]
En dan schuif ik je nog wat mini bounties toe, goed van je!
![]()
Thanks!! Het gaat steeds beter
Aberlady
24-08-2021 om 16:12
Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 16:04:
![]()
Oh bah, naar hè! Heb ik dus geregeld op mijn lichaam door verkeerde doucheproducten. heb je daar ook nog tips voor, Alice? Je bent nu onze huidverzorgingsvraagbaak, dat snap je wel, hè
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 16:40
Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 16:04:
![]()
Zit niet veel parfum in maar wel wat. Parfum is echt een ingredient waar je huid niks mee kan en als je huid erg gevoelig is zou ik echt voor 0 parfum gaan. (En die zijn vandaag de dag in alle prijscategorieen verkrijgbaar. Let wel hoe goedkoper, hoe meer water ipv werkzame ingredienten)
Aberlady: dat begin ik door te krijgen 😄 maar ik vind het leuk. Wat betreft Exceem hoor ik goede verhalen over Zarqa. Sowieso niks gebruiken met parfum, lekker dikke cremes voor de erg droge huid en als je erg veel last hebt cortizonenzalf van de dokter. (Dun opsmeren)
Sophia_!
24-08-2021 om 16:42
Aberlady schreef op 24-08-2021 om 16:12:
[..]
Oh bah, naar hè! Heb ik dus geregeld op mijn lichaam door verkeerde doucheproducten. heb je daar ook nog tips voor, Alice? Je bent nu onze huidverzorgingsvraagbaak, dat snap je wel, hè
![]()
Goeie! Doucheschuim en shampoo zoek ik ook nog
Sophia_!
24-08-2021 om 16:43
AliceM1982 schreef op 24-08-2021 om 16:40:
[..]
Zit niet veel parfum in maar wel wat. Parfum is echt een ingredient waar je huid niks mee kan en als je huid erg gevoelig is zou ik echt voor 0 parfum gaan. (En die zijn vandaag de dag in alle prijscategorieen verkrijgbaar. Let wel hoe goedkoper, hoe meer water ipv werkzame ingredienten)
Oké, dank je. Dan ga ik gewoon eens naar Etos om te neuzen daar.
er.is.maar.1.Pino
24-08-2021 om 16:47
Bedankt voor de tips Alice!
Hier een tip voor je collega: stuur hem een ander tijdschrift toe, bij voorkeur een dat kleuters als doelgroep heeft 😉
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 16:48
Pas op hoor, ik ga rekeningen sturen. Neutral en Sebamed hebben fijne douchegel.
En ik bedenk net nog iets, vaseline! Kost geen drol en is heel erg fijn voor exceemhuiden, erg herstellend en lekker dik. En bij de parfumerie, hoe heet die ook alweer, stinkt verschrikkelijk maar is ook erg fijn, ook vaselineachtig, 8 hour cream van Elisabeth Arden. (Wel die zonder parfum nemen! En als je zelf wat parfum of zo op wil, spuit wat op je haar, niet op je huid)
Pino graag gedaan en goed idee
er.is.maar.1.Pino
24-08-2021 om 16:52
AliceM1982 schreef op 24-08-2021 om 16:48:
Pas op hoor, ik ga rekeningen sturen. (…)
Thanks again! Mijn factuur kun je sturen naar Sesamstraat 3, 1234 NPO Hilversum
Rogue
24-08-2021 om 16:59
AliceM1982 schreef op 24-08-2021 om 14:13:
Jaaaa Roque jij speelt vals wat betreft rimpels
![]()
![]()
![]()
(Een getinte huid maakt veel meer melatonine aan en vettere huid waardoor ze vrijwel geen rimpels krijgen)
nou nou ik ben gewoon genetisch goed bedeelt
waarschijnlijk komt het ook het indiaanse bloed van mijn vaders kant heb een Indiaanse opa & halve oma Surinaams native wat een stom woord
@Ainne ik ook een beetje heel erg mijn badkamerkast puilt uit van de : scrubs, bodylotions creme's, maskers
mijn telefoon zit nachts op nachtslot, alleen mijn ouders/zus en vriend kunnen me mij bellen of appen andere berichten worden gedempt of stil gehouden.
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 17:34
Rogue schreef op 24-08-2021 om 16:59:
[..]
nou nou ik ben gewoon genetisch goed bedeelt
waarschijnlijk komt het ook het indiaanse bloed van mijn vaders kant
heb een Indiaanse opa & halve omaSurinaams nativewat een stom woord
@Ainne ik ook een beetjeheel ergmijn badkamerkast puilt uit van de : scrubs, bodylotions creme's, maskersmijn telefoon zit nachts op nachtslot, alleen mijn ouders/zus en vriend kunnen me mij bellen of appen andere berichten worden gedempt of stil gehouden.
Was uiteraard niet serieus bedoelt. Oww die van mij ook, ik kan een drogist beginnen. En als ik in een hotel slaap dan neem ik heel veel mini's mee die ik dan uitstal in de badkamer en daar ook bijna een drogist kan beginnen. Rare tik van mij
Pino: 
Graag gedaan hoor, je vraagt maar. (En als ik er niet uitkom tip ik mn moeder
)
Auwereel
24-08-2021 om 17:40
Hen74 schreef op 24-08-2021 om 15:43:
[..]
Ik heb beide. Had de hoop dat mijn ontstekingen (is eerder rosacea met bultjes, geen aders) met de jaren zouden verminderen. Ver vóór de rimpels. Helaas. En met beide ziet het er niet uit.
Met alles wat er nog meer speelt, voel ik me knap ellendig intussen.
Sophia_!
24-08-2021 om 17:42
het is zo jammer he, alles zonder parfum
Ik heb een hele collectie doucheschuim en kan daar echt blij van worden. Maar goed, het is niet anders...op naar de Neutral 
Dolfje
24-08-2021 om 17:43
Zo ik ben ook weer thuis. Eten in een ovenschaal gegooid en in de oven geschoven en eerst ff met de voetjes omhoog.
Ik lees over smeren, ik doe dat heel slecht.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.