Huiskamer
PriceyRook54
24-08-2021 om 09:41
Dolfje schreef op 23-08-2021 om 22:17:
Ik ben 47 en heb ook niet veel rimpels. Goed spul dat vet in je lijf
PriceyRook54
24-08-2021 om 09:48
Ik ben best wel een skincare freak eigenlijk, al is het nu wel minder dan voorheen, toen ik nog echt de 10 stappen Korean skincare deed en geen website kon opendoen en er werd weer een potje of serumpje gekocht. Maar inmiddels heb ik mijn perfecte routine gevonden, en ja, ook een beetje botox dus. No shame.
Alice mijn telefoon/tablet enz. gaan zonder uitzondering uit 's avonds na 22uur, want ik slaap er echt minder goed op. En volgende week als de tieners weer naar school gaan wordt die regel voor hun ook weer ingesteld. Ik lees altijd in bed, op een Kindle, maar dat is toch ander licht dan een telefoon/tablet.
Wat vervelend dat het niet helemaal lekker gaat op je werk. Inderdaad een goed idee om het met je job coach te bespreken. Maar vergeet niet dat werk ook niet altijd leuk is hè? Ik zit al 21 jaar (!!) in deze baan en dat waren geen 21 jaar altijd met een dikke smile op mijn gezicht natuurlijk.
Spannend VivaLaVida, jeetje 9 maanden is lang, kan me voorstellen dat dat superspannend is. Wanneer gaat dat gebeuren?
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 11:46
Ainne schreef op 24-08-2021 om 09:48:
Ik ben best wel een skincare freak eigenlijk, al is het nu wel minder dan voorheen, toen ik nog echt de 10 stappen Korean skincare deed en geen website kon opendoen en er werd weer een potje of serumpje gekocht. Maar inmiddels heb ik mijn perfecte routine gevonden, en ja, ook een beetje botox dus. No shame.
Alice mijn telefoon/tablet enz. gaan zonder uitzondering uit 's avonds na 22uur, want ik slaap er echt minder goed op. En volgende week als de tieners weer naar school gaan wordt die regel voor hun ook weer ingesteld. Ik lees altijd in bed, op een Kindle, maar dat is toch ander licht dan een telefoon/tablet.
Wat vervelend dat het niet helemaal lekker gaat op je werk. Inderdaad een goed idee om het met je job coach te bespreken. Maar vergeet niet dat werk ook niet altijd leuk is hè? Ik zit al 21 jaar (!!) in deze baan en dat waren geen 21 jaar altijd met een dikke smile op mijn gezicht natuurlijk.
Spannend VivaLaVida, jeetje 9 maanden is lang, kan me voorstellen dat dat superspannend is. Wanneer gaat dat gebeuren?
Ik ben ook best wel een skinfreak, kan ook niet anders want er is mij met de paplepel ingegoten dat de huid het grootste orgaan is.
Goed wat je zegt, dank je wel. Klopt wat je zegt, het zijn nu qua werk even wat rustige weken en dan doe ik wat extra klusjes, ook in kantoor en dat vind ik idd wat minder en ik word daar wat onrustig van. (En dan ga je piekeren...) Oww en er zit al een paar weken via de mail een thuiswerkende collega moeilijk te doen om een tijdschrift wat ik naar het verkeerde adres gestuurd heb. (Dat kan hij heel makkelijk zelf vragen maar daar doet ie al 2 weken moeilijk over. Ik had zin om vanmorgen terug te mailen dat ie een ander lastig moet gaan vallen met zijn gezeik en lekker op te rotten... (Heb ik niet gedaan, ik dacht het alleen maar
) Verder gaat het wel weer hoor, minder baalgevoel dan vorige week. Thnx!
Rogue
24-08-2021 om 13:33
smeren is mij met de paplepel ingegoten vooral zomers smeer ik me elke dag in, anders lijkt mijn huid op de navajo-woestijn.
over rimpels maak ik me niet teveel zorgen zowel mijn vader als tante zijn op hun 66 & 72 rimpelvrij mijn wijlen oma van 95 was geheel rimpelvrij black don't crack

AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 14:13
Jaaaa Roque jij speelt vals wat betreft rimpels
(Een getinte huid maakt veel meer melatonine aan en vettere huid waardoor ze vrijwel geen rimpels krijgen)
Auwereel
24-08-2021 om 14:42
Ik heb rimpels, maar mijn huid ziet er veeeeeeeel beter uit dan toen ik 16 was, toen had ik enorm veel last van acne. Toch een pluspunt van ouder worden.
VivaLaVida
24-08-2021 om 14:46
Ben vanmorgen geweest. Paar uurtjes maar nu helemaal op. Vond het verder wel even fijn. Maar heb het idee dat ik nu even niks kan en wil. Niet handig met de kinderen thuis en dit lekkere weer.
PriceyRook54
24-08-2021 om 15:11
Je bent over de eerste horde heen in ieder geval, hopelijk een stap in de goede richting 
PriceyRook54
24-08-2021 om 15:13
Meh ik heb zitten googlen naar een vakantie voor de zomer 2022. Had wat leuks gevonden in Bulgarije voor een redelijke prijs, maar je moet meteen het hele bedrag upfront betalen, 3000 Euro, ja dahaaag. Maar je wel eerst lekker maken met een deposit (die dus alleen bestaat als je meer dan een jaar vantevoren boekt), dan helemaal moeten registreren met geboortedata enzo en dan komt dat pas. Baal er wel van.
Aberlady
24-08-2021 om 15:39
VivaLaVida schreef op 24-08-2021 om 14:46:
[..]
Ben vanmorgen geweest. Paar uurtjes maar nu helemaal op. Vond het verder wel even fijn. Maar heb het idee dat ik nu even niks kan en wil. Niet handig met de kinderen thuis en dit lekkere weer.
Pff, ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent, ik geef het je te doen na 9 maand... Bij deze virtueel een lekker bakkie
Aberlady
24-08-2021 om 15:42
Wahaa, hier heb ik ook last van! Heb Alice haar supercreme ook al zitten googelen.
QuarrelsomeSnail25
24-08-2021 om 15:43
Auwereel schreef op 24-08-2021 om 14:42:
Ik heb rimpels, maar mijn huid ziet er veeeeeeeel beter uit dan toen ik 16 was, toen had ik enorm veel last van acne. Toch een pluspunt van ouder worden.
Ik heb beide. Had de hoop dat mijn ontstekingen (is eerder rosacea met bultjes, geen aders) met de jaren zouden verminderen. Ver vóór de rimpels. Helaas. En met beide ziet het er niet uit.
Met alles wat er nog meer speelt, voel ik me knap ellendig intussen. 
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 15:57
Hen74 schreef op 24-08-2021 om 15:43:
[..]
Ik heb beide. Had de hoop dat mijn ontstekingen (is eerder rosacea met bultjes, geen aders) met de jaren zouden verminderen. Ver vóór de rimpels. Helaas. En met beide ziet het er niet uit.
Met alles wat er nog meer speelt, voel ik me knap ellendig intussen.
Dan is je huid dus erg gevoelig. Mijn tip: zachte reiniging (ik zou een milk gebruiken, geen fasewash die met water er af moet) en lotion zonder parfum, overdag een creme ook zonder parfum en een zonnebrand hoger dan 20 en snachts een voedende creme ook zonder parfum. Ik heb ook zo'n huid (maar dan dus zonder rimpels) en die is een stuk rustiger geworden sinds ik een vaste routine heb voor sochtends en savonds. Desnoods gebruik je 1 creme voor sochtends en savonds en dan overdag zonnebrand of foundation met factor. Absoluut een no no voor jouw huid zijn parfum, alcohol en andere agressieve dingen want jouw huid is dun. Oww en zeker geen scrub!
VivaLaVida
24-08-2021 om 15:59
Aberlady schreef op 24-08-2021 om 15:39:
[..]
Pff, ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent, ik geef het je te doen na 9 maand... Bij deze virtueel een lekker bakkie
![]()
Dank je!! Need it
AggressiveReindeer87
24-08-2021 om 15:59
Trouwens de beste truuk tegen rimpels is beschermen tegen de zon/uv stralen, ook als de zon niet schijnt.
En wanneer je behoefte hebt aan extra kun je een serum onder je creme doen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.