Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

gdm.gif

Fijne zaterdag allemaal .

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-08-2021 om 09:22

Jij ook Flower! 

PriceyRook54

PriceyRook54

21-08-2021 om 09:27

Weekend! 
Zoals gewoonlijk liggen Harry de kat en ik nog in bed maar ga zo even koffie maken en een croissant in de airfryer gooien.
Vanmiddag/vanavond uit met man. Eerst paar drankjes, dan naar de film. Zo fijn dat we ein-de-lijk weer dit soort dingen mogen doen (mits je gevaccineerd bent hier). Het is een Ierse film (The bright side) en een van mijn beste vriendinnen is actrice en ze heeft een kleine rol in de film 😊

Pffffffff, mijn kat heeft een slecht humeur en dat valt niet mee. Hij mept op die hond, dat wil je niet weten. Als er een Veilig Thuis was voor honden had ze zich al aangemeld. Ze is naar de gang vertrokken, verst mogelijke plek weg van hem. De kater heeft gelukkig niet vaak zo'n humeur want hij moet mij dan ook hebben. Hele tijd zo zeurderig zitten te mauwen, als ik hem wil aanhalen kan ik ook een mep krijgen en niks is goed. Hij heeft z'n nat voer gehad, de vetjes van de ham, hij is naar buiten geweest en weer naar binnen en het is nog niet goed. Dan maar uitzitten tot hij beter geluimd is.
Normaal gesproken is hij echt gezelliger hoor. Knuffelt hij met de hond en met mij en zeurt 'ie ook niet zo.

PriceyRook54

PriceyRook54

21-08-2021 om 10:34

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-08-2021 om 10:38

Jaaaa lekker he Ainnee! Ik ben op maar lig in pyama voor de tv te lummelen.
Begin zin in koffie te krijgen maar ik lig te lekker in mn loveseat in tvstand  . Ik vind dat de katten wel even koffie voor me kunnen regelen.. (Maar ik denk niet dat ze het met me eens zijn...stomme beesten... )

Heidi:  mijn dames zitten ook  wel eens te bitchen tegen elkaar...

Wij hebben een stukje gewandeld ( lees pokemon gespeeld) plastic weggebracht en ik kan zo de was ophangen want wasmachine bijna klaar. Man gaat zo ff naar zijn ouders en ik wacht op de boodschappen. Dan naar mijn familielid en dan naar vrienden. We zitten nog ff te dubben of we meteen doorgaan of eerst naar huis en op de fiets naar de vrienden( wat mij logischer lijkt want geheid dat daar het bier koud staat )

nlies schreef op 20-08-2021 om 22:49:

Ik ben iedere keer weer blij dat ik geen BN-er ben, als ik die domme spelletjes op tv zie

Haha, een van de vele redenen inderdaad

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 11:46

Heidi-Forumbeheer schreef op 21-08-2021 om 10:23:

Pffffffff, mijn kat heeft een slecht humeur en dat valt niet mee. Hij mept op die hond, dat wil je niet weten. Als er een Veilig Thuis was voor honden had ze zich al aangemeld. Ze is naar de gang vertrokken, verst mogelijke plek weg van hem. De kater heeft gelukkig niet vaak zo'n humeur want hij moet mij dan ook hebben. Hele tijd zo zeurderig zitten te mauwen, als ik hem wil aanhalen kan ik ook een mep krijgen en niks is goed. Hij heeft z'n nat voer gehad, de vetjes van de ham, hij is naar buiten geweest en weer naar binnen en het is nog niet goed. Dan maar uitzitten tot hij beter geluimd is.
Normaal gesproken is hij echt gezelliger hoor. Knuffelt hij met de hond en met mij en zeurt 'ie ook niet zo.

Hormonen?

Maar serieus: zou hij geen pijn hebben of zo?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-08-2021 om 12:11

Zo beetje langzaam op gang gekomen vandaag maar ik ga  aan de wandel met mijn vader. (Alternatieve Airborne wandeling; Airborne ivm Market Garden herdenkingen ieder jaar in mijn woonplaats/omgeving)

Hen74 schreef op 21-08-2021 om 11:46:

[..]

Hormonen?

Maar serieus: zou hij geen pijn hebben of zo?

Daar zie ik verder geen symptomen van. Eet goed, gedraagt zich verder normaal.

Volgens mij heeft 'ie gewoon af en toe een slecht humeur. Hij wordt misschien wat kribbiger door de ouderdom, al is 'ie pas 11. Aan de andere kant, zou je niet ook er op gaan meppen als je echt elke keer een natte hondenneus tegen je gat gedrukt krijgt?

nlies schreef op 20-08-2021 om 22:49:

Ik ben iedere keer weer blij dat ik geen BN-er ben, als ik die domme spelletjes op tv zie

ze doen het toch echt vrijwillig 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-08-2021 om 21:04

Een kilometer of 17 gelopen, was erg fijn. (Ik ben dol op wandelen, ik vind het erg rustgevend)
Alleen mijn voetjes zijn wat minder blij nu  (auwww...)

AliceM1982 schreef op 21-08-2021 om 21:04:

Een kilometer of 17 gelopen, was erg fijn. (Ik ben dol op wandelen, ik vind het erg rustgevend)
Alleen mijn voetjes zijn wat minder blij nu (auwww...)

Een best end! Voetjes lekker omhoog en op de bank (of in bed) 

Da's inderdaad een lekker end, 17 km, wauw! 
Ik heb vandaag weer eens een rondje gefietst, maar halverwege het rondje kwamen we langs een vaart met boten met herriegezelschappen erop. Omdat ik wat minder fit ben, fietsen we nu kortere routes, die we normaal als het koud is en niet zo fijn is om lange afstanden te fietsen. Dus dat het zomers zo'n ongelooflijke rotherrie is, dat wist ik niet. En misschien omdat je niet naar festival kan, dan maar heel harde muziek op een boot gaat doen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.