Huiskamer
Dolfje
19-08-2021 om 22:37
Rogue schreef op 19-08-2021 om 22:31:
[..]
is meal prepping niks voor je Dolf? dan kook je simpele dingen vaak koolhydratenarm of vegetarische/vegan opties dan voor 3-4 dagen kan ook meerdere bakjes doen
pintrest staat er vol mee
Dat is het probleem niet, ik heb gewoon vreetbuien.
Ik zit met een trui en sloffen aan, vind het maar koud vanavond.
AggressiveReindeer87
20-08-2021 om 07:12
Dolfje schreef op 19-08-2021 om 22:37:
[..]
Dat is het probleem niet, ik heb gewoon vreetbuien.
Ik zit met een trui en sloffen aan, vind het maar koud vanavond.
Heb je al aan een diëtist gedacht? Stuk effectiever dan zelf klooien, zeker bij dit soort problemen is het denk ik beter om er met een prof. Naar te kijken. (Zit in je basisverzekering dus kost je niks)
AggressiveReindeer87
20-08-2021 om 07:14
Goedemorgen
Het is dat het vrijdag is en ik om 12.30 weekend heb want anders, bleeeeeehhh

PriceyRook54
20-08-2021 om 09:43
Nou ik moet eerlijk zeggen Alice, ik doe ook echt het minimale momenteel qua werk. Ben de afgelopen 6 maanden zo idioot druk geweest, met veel overtime, nu even een stapje terug. Lekker dat jij om 12.30 al klaar bent, ik officieel om 17.30 pas, maar heb nagels geboekt staan voor 17.15, dus ik sluit wat eerlijk af vandaag.
Dolfje wat ontzettend naar, vreetbuien. Krijg je professionele hulp, of is dat iets waar je voor open zou staan? Persoonlijk zou ik dan aan een psycholoog denken. Kijk iedereen heeft weleens een vreetbui (toch?) maar als het echt je leven gaat beheersen dan is het denk ik tijd om actie te nemen.
Dolfje
20-08-2021 om 13:00
AliceM1982 schreef op 20-08-2021 om 07:12:
[..]
Heb je al aan een diëtist gedacht? Stuk effectiever dan zelf klooien, zeker bij dit soort problemen is het denk ik beter om er met een prof. Naar te kijken. (Zit in je basisverzekering dus kost je niks)
2 jaar geleden of zo moest ik er toch echt voor betalen. Eigen risico of Zo weet het niet meer. Het klikte ook niet echt. Kan nog wel eens kijken.
AggressiveReindeer87
20-08-2021 om 13:31
Dolfje schreef op 20-08-2021 om 13:00:
[..]
2 jaar geleden of zo moest ik er toch echt voor betalen. Eigen risico of Zo weet het niet meer. Het klikte ook niet echt. Kan nog wel eens kijken.
Ik weet in mijn woonplaats een hele fijne mjah das een beetje ver voor jou. Dcn dietisten zit zij bij, misschien dat er van die club ook bij jou een fijne zit?
Ainnee ik ben door hersenletsel chronisch vermoeid, ik kan helaas alleen maar halve dagen...Anyway nu is het idd tijd voor de vrijdagdans, weekeeeeend!!! Ben ik wel aan toe, ik ben gesloopt...
Aberlady
20-08-2021 om 15:45
Dolfje, wat ontzettend vervelend
Had je maar een magische knop hè, dat je het uit kon zetten.
Hier ook bijna weekend. Heb echt een paar dagen in een werk-bubbel gezeten, waar ik straks weer heerlijk uitkom. We gaan zo boodschappen doen en vanavond lekker met de beentjes omhoog en wijntje erbij.
AggressiveReindeer87
20-08-2021 om 15:54
Dit is echt voor het laatst dat ik wat op internet heb besteld. Ik krijg bericht dat het er is, ik naar afhaalpunt, daar was het niet. Buren zijn er ff niet, vraag ik wel als ze er zijn maar anders is het kwijt...
Al zal het wel bij de buren zijn want hoorde beneden iets afgeven maar dan nog; ik ben gewoon thuis en heb niet eens een briefje.Nou ja zeg! Ja er zijn ergere dingen maar ik ben bloedchagerijnig nu 
Aberlady
20-08-2021 om 16:48
AliceM1982 schreef op 20-08-2021 om 15:54:
![]()
![]()
Dit is echt voor het laatst dat ik wat op internet heb besteld. Ik krijg bericht dat het er is, ik naar afhaalpunt, daar was het niet. Buren zijn er ff niet, vraag ik wel als ze er zijn maar anders is het kwijt...
Al zal het wel bij de buren zijn want hoorde beneden iets afgeven maar dan nog; ik ben gewoon thuis en heb niet eens een briefje.Nou ja zeg! Ja er zijn ergere dingen maar ik ben bloedchagerijnig nu
Toevallig DHL? Daar hebben wij nl. altijd problemen mee. Zelfs brievenbuspakketjes worden nog bij het afhaalpunt gedropt, met de mededeling 'er was niemand thuis'. HET KAN DOOR DE BRIEVENBUS
Vf_Watervrouw
20-08-2021 om 16:57
Men snapt af en toe de huisnummering niet. PostNL gooide briefje in de bus bij 13A ipv 13 en vervolgens vraagt de klantenservice of mijn bel het wel doet. De herkansing kon ik een dag voor kiezen en vervolgens werd het 24uur eerder. Ondanks vaak thuiswerken kwam het dus alsnog bij 13A terecht.
Of je verwacht een brievenbuspakketje en ze presteren het om het in formaatje dubbeleschoenendoos te stoppen.
Verder gaat het vaak goed hoor, maar de missers onthoud je tot st Juttemis 
Dolfje
20-08-2021 om 19:31
Hoera weekend! Morgen eerst ff naar familielid als picnic is geweest en dan naar vrienden als het goed is.
Ga nu lekker in joggingpak op de bank. Denk dat we straks een film gaan aanzetten op de beamer. Net nog even klein rondje gewandeld, was lekker buiten.
AggressiveReindeer87
20-08-2021 om 22:37
Aberlady schreef op 20-08-2021 om 16:48:
[..]
Toevallig DHL? Daar hebben wij nl. altijd problemen mee. Zelfs brievenbuspakketjes worden nog bij het afhaalpunt gedropt, met de mededeling 'er was niemand thuis'. HET KAN DOOR DE BRIEVENBUS
![]()
Nee UPS. En nu snap ik er helemaal geen zak meer van, de buren hadden het niet en ik krijg ineens een mail dat ze het maandag komen brengen.. terwijl ze bij de klantenservice zeiden dat het echt al afgeleverd was bij mij .. AAAAAAAAAAHHHHHH!!!!
nlies
20-08-2021 om 22:49
Ik ben iedere keer weer blij dat ik geen BN-er ben, als ik die domme spelletjes op tv zie
AggressiveReindeer87
21-08-2021 om 07:59
nlies schreef op 20-08-2021 om 22:49:
Ik ben iedere keer weer blij dat ik geen BN-er ben, als ik die domme spelletjes op tv zie
haha ja idd..
Ik had gister een klein glaasje met een (was afgebroken van een plant) bloemetje erin neergezet en ik dacht nog 'dat zal niet lang duren voor de katten dat omgooien...' , gooi ik het zelf perongeluk om
Goedemorgen, koffie!!!!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.