Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ik stem voor frietjes, Alice!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-08-2021 om 17:34

Aberlady schreef op 18-08-2021 om 17:30:

Ik stem voor frietjes, Alice!

😁😁😁

Alice…En ter relativering: je had ook een cavia in een kinderboerderij kunnen zijn….dat is pas kut 😂

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-08-2021 om 18:00

er.is.maar.1.Pino schreef op 18-08-2021 om 17:45:

Alice…En ter relativering: je had ook een cavia in een kinderboerderij kunnen zijn….dat is pas kut 😂

Of een of een of een..... goudvis in een veel te klein kommetje in een bejaardentehuis  (Het is geen vreselijk drama hoor... ik zit er ook niet zo mee, had alleen zin om ff te zeuren erover)

Ik word even knettergek van 1 van m’n katten. Ben stapelgek op ze, maar 1 lijkt wel aan me vast te zitten vandaag. Alsjeblieft, ga even 5 minuten op jezelf. Krijg je niks van!

AliceM1982 schreef op 18-08-2021 om 18:00:

[..]

Of een of een of een..... goudvis in een veel te klein kommetje in een bejaardentehuis (Het is geen vreselijk drama hoor... ik zit er ook niet zo mee, had alleen zin om ff te zeuren erover)

Hahaha, ik heb net met eigen ogen gezien dat die goudvis vermoedelijk beter af is 🙈 

Ik twijfel of ik dit weekend mijn zwembad op ga ruimen. Zaterdag schijnt het nog wel mooi weer te worden, maar daarna....
Zal je net zien dat als ik hem heb opgeruimd het nog een paar weken zomers wordt 

Poezie schreef op 18-08-2021 om 18:44:

Ik twijfel of ik dit weekend mijn zwembad op ga ruimen. Zaterdag schijnt het nog wel mooi weer te worden, maar daarna....
Zal je net zien dat als ik hem heb opgeruimd het nog een paar weken zomers wordt

Ruim alsjeblieft je zwembad op! Ik wil graag nog mooi weer!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-08-2021 om 19:19

Rose85 schreef op 18-08-2021 om 18:06:

Ik word even knettergek van 1 van m’n katten. Ben stapelgek op ze, maar 1 lijkt wel aan me vast te zitten vandaag. Alsjeblieft, ga even 5 minuten op jezelf. Krijg je niks van!

Heel erg herkenbaar.......
En wanneer jij eens even behoefte hebt aan aandacht  dan ze hebben ze ineens geen zin... 

Ik moet nog even iets ergs kwijt  , ik was vanmiddag even naar buiten. Heb je toevallig net totaal willekeurig zonder bijbedoelingen die ochtend aan een, hoe zal ik hem noemen, ex-eehhhh-scharrel? (Niet helemaal maar wel zoiets) te denken, kom je hem tegen... Echt daar had ik nou net even geen zin in 
Nu even duimen draaien dat ie mij niet ook zag/me gaat appen 
(Ter info, het was wel wat meer dan een scharrel, dat wilde hij en ik ook maar hij is een stuk jonger en ik heb het echt geprobeerd maar wij komen niet uit 2 verschillende werelden maar uit verschillende universums... )

@sophia ik ben best een die-hard vleeseter, maar soms experimenteer ik  met vega gerechten.
vlees vervangers komen er bij echt niet in vind dat zo onzinnig 

@Rose85 story of my life ik breek zowat 40x op een avond bijna mijn nek 

Berichten van dierenasiels over gouden mandjes en pleeggezinnen vliegen me weer om de oren. 
Ik denk dat ik het nog steeds niet moet doen, over mijn eigen voeten struikelen heb ik net een beetje afgeleerd, daar levert een eigen poezel teveel uitdaging zo te lezen..

AliceM1982 schreef op 18-08-2021 om 19:19:

[..]

Heel erg herkenbaar.......
En wanneer jij eens even behoefte hebt aan aandacht dan ze hebben ze ineens geen zin...

Ik moet nog even iets ergs kwijt , ik was vanmiddag even naar buiten. Heb je toevallig net totaal willekeurig zonder bijbedoelingen die ochtend aan een, hoe zal ik hem noemen, ex-eehhhh-scharrel? (Niet helemaal maar wel zoiets) te denken, kom je hem tegen... Echt daar had ik nou net even geen zin in
Nu even duimen draaien dat ie mij niet ook zag/me gaat appen
(Ter info, het was wel wat meer dan een scharrel, dat wilde hij en ik ook maar hij is een stuk jonger en ik heb het echt geprobeerd maar wij komen niet uit 2 verschillende werelden maar uit verschillende universums... )

Bizar is dat hè. Je denkt aan iemand die je eigenlijk nooit meer ziet en dan kom je diegene juist tegen. Toeval bestaat niet 

Nog niks van hem gehoord verder?  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-08-2021 om 21:00

Roque van mij ook... en krijsen als je dan een x per ongeluk op hun staart staat... Ja stom beest, loop dan ook niet voor mn voeten...    Verder zijn het schatjes hoor maar soms zijn ze een beetje irritant...

VlV echt he    Nee nog niks gehoord en dat wil ik graag zo houden... (ik weet niet of hij mij ook zag)

AliceM1982 schreef op 18-08-2021 om 21:00:

Roque ik ook.. en krijsen als je dan een x op hun staart staat... Ja stom beest, loop dan ook niet voor mn voeten...

VlV echt he Nee nog niks gehoord en dat wil ik graag zo houden... (ik weet niet of hij mij ook zag)

Ik heb echt voor het eerst in m'n leven nu een kat die me letterlijk tussen en voor de voeten loopt. Hij vindt me vast erg lief, maar na al 3x op een pootje gestaan te hebben is het kwartje nog niet gevallen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-08-2021 om 21:05

_melon schreef op 18-08-2021 om 21:02:

[..]

Ik heb echt voor het eerst in m'n leven nu een kat die me letterlijk tussen en voor de voeten loopt. Hij vindt me vast erg lief, maar na al 3x op een pootje gestaan te hebben is het kwartje nog niet gevallen.

Heerlijke beesten zijn het toch ook...ik heb mn hele leven al katten en dit doen ze echt allemaal en dat kwartje valt nooit (Terwijl het slimme dieren zijn) dus wen er maar aan. Leuk dat je ook een poezel hebt! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.