Huiskamer
Dolfje
17-08-2021 om 21:02
Ik ben geen vegetariër, eet soms 1 of 2 keer per week vegetarisch maar vaker minder.
Moest net weer door de (miezer) regen naar huis en ben meteen onder de douche gesprongen.
AggressiveReindeer87
17-08-2021 om 21:04
VivaLaVida schreef op 17-08-2021 om 20:44:
Veel vegetariërs hier, zo te lezen. Of eten jullie zo nu en dan een dagje vega?
Ik ben al meer dan 30 jaar vegetariër. Eet trouwens wel vis.
Ik ben officieel niet vegetarisch maar ik eet nog maar nauwelijks vlees. (En als ik vlees eet zoveel mogelijk biologisch) Wel vis en af en toe kip.Totaal geen moeite mee.
Het plenst hier trouwens nog steeds...
Rogue
17-08-2021 om 21:07
Vf_Watervrouw schreef op 16-08-2021 om 13:51:
[..]
Had nu een snelbus, beginhalte instappen en de volgende halte is gelijk eindhalte. Ook wel eens stopbussen gehad en dan ben je blij als je bij beginhalte/tweede halte kunt instappen want tot de eindhalte kan het zomaar gebeuren dat de bus bij de andere tussenhaltes door moet rijden omdat ie al vol zit....
ohja dat was met Almere traject ook, dan stapte je in Weesp op en reed hij langs de belangrijkste stations
ontopic :wat een klote weer wordt er spontaan depressief van
QuarrelsomeSnail25
17-08-2021 om 21:08
er.is.maar.1.Pino schreef op 17-08-2021 om 18:21:
dag 1 vakantie (kamperen)…regen…regen…en voor de afwisseling nog meer regen. Gelukkig zitten we in een ruime safaritent en is er voor de kinderen een overdekte speelplek
Pino!
QuarrelsomeSnail25
17-08-2021 om 21:12
VivaLaVida schreef op 17-08-2021 om 20:44:
Veel vegetariërs hier, zo te lezen. Of eten jullie zo nu en dan een dagje vega?
Ik ben al meer dan 30 jaar vegetariër. Eet trouwens wel vis.
Dan zou je officieel een pescotariër zijn.
Ik ben zo'n 8 of 9 jaar vegetariër. En sinds een paar jaar (zo goed als) veganist. Waarbij het bij veganisme geloof ik gaat om 'zo veel als mogelijk' is. Want anders is haast niemand het. 
QuarrelsomeSnail25
17-08-2021 om 21:15
In mijn buurtje is tijdelijk een oppas voor het huis van de bewoner die op vakantie is. Er staat een jacuzzi buiten. Als de bewoner erin zit met iemand anders, praat ie wat zachter. Maar die mensen die er nu tijdelijk zijn hebben niet in de gaten dat ze door de bubbels e.d. harder praten. En dan galmt het ook nog eens boven dat water, dat draagt ver. Kan het binnen (!) met de ramen dicht letterlijk verstaan!
VivaLaVida
17-08-2021 om 21:21
Hen74 schreef op 17-08-2021 om 21:12:
[..]
Dan zou je officieel een pescotariër zijn.
![]()
Ik ben zo'n 8 of 9 jaar vegetariër. En sinds een paar jaar (zo goed als) veganist. Waarbij het bij veganisme geloof ik gaat om 'zo veel als mogelijk is. Want anders is haast niemand het.
Ah oké, serieus nooit geweten.
Veganist is mooi maar lijkt me heel omslachtig. Vind het nu soms al lastig als pescotarier
aangezien man en kinderen wel gewoon vlees eten. Soms eten ze ook vegetarisch mee maar meestal kook ik in veel verschillende pannen.
_melon
17-08-2021 om 21:45
Wij eten best wel veel vlees, maar bijna geen bewerkt vlees meer. Het meeste komt rechtstreeks van de boer.
AggressiveReindeer87
17-08-2021 om 22:21
Rogue schreef op 17-08-2021 om 21:07:
[..]
ohja dat was met Almere traject ook, dan stapte je in Weesp op en reed hij langs de belangrijkste stations
ontopic :wat een klote weer wordt er spontaan depressief van
Dit dus
38 graden hoeft niet van mij al word ik daar blijer van dan dit sch*tweer..
Auwereel
17-08-2021 om 23:24
Ik ben al 40 jaar vegetariër en eet zeer belist geen vis. Die was al uit mijn dieet geschrapt ver voordat ik vegetariër werd. Bah, vis, tenminste zo mijn moeder het klaarmaakte, gekookte kabeljauw, brrrrrrrr. Het ruikt ook zo raar. Zelf heb ik nooit vis of vlees klaargemaakt.
De vergadering vanavond viel reuze mee, degene die iets negatiefs wilde inbrengen, was er niet bij! 
En ik ben praktisch droog overgekomen op zowel de heenweg als de terugweg naar/van de vergadering. Het was een hele tijd geleden dat ik in het donker had gefietst, mijn achterlicht had de moed al opgegeven en deed het niet meer, morgen even naar kijken.
Heidi-Forumbeheer
17-08-2021 om 23:26
Auwereel schreef op 17-08-2021 om 23:24:
De vergadering vanavond viel reuze mee, degene die iets negatiefs wilde inbrengen, was er niet bij!
En ook droog gebleven?
Auwereel
17-08-2021 om 23:27
Net te snel gereageerd Heidi, ik dacht, laat ik er even bijzetten dat ik zowat droog gebleven ben! ![]()
Sophia_!
17-08-2021 om 23:30
eten jullie dan vleesvervangers of laten jullie dat ook weg?
Ik hou erg van vlees, maar wil toch ook eens wat dagen zonder gaan doen. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen.
Auwereel
17-08-2021 om 23:34
Ik eet wel vleesvervangers, maar sommige vleesvervangers vind ik teveel op echt vlees lijken en dat vind ik niet lekker meer. Dus dat hangt van je smaak af. "Echte" vegetariërs kijken neer op vleesvervangers, die maken gewoon heel andere maaltijden zonder iets dat op vlees, bal of burger lijkt. Maar daar heb ik geen last van.
Heidi-Forumbeheer
17-08-2021 om 23:36
Auwereel schreef op 17-08-2021 om 23:27:
Net te snel gereageerd Heidi, ik dacht, laat ik er even bijzetten dat ik zowat droog gebleven ben!
Dubbel mazzel gehad dan
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.