Huiskamer
AggressiveReindeer87
17-08-2021 om 16:51
Nou dat gaat hier niet lukken, vanmorgen was het droog maar het is de hele middag al prutweer hier. (Wel sinds ik thuis ben, das qua timing wel handig
)
Groot avond-eet dilemma: (vega)nasi of (vega) shoarma... 🤔🤔🤔
SilverQuelea47
17-08-2021 om 16:59
Stomme Action, ik kom er al zelden en als ik dan echt iets moet hebben, is het er nooit. 
_melon
17-08-2021 om 17:09
Thuiswerken is helemaal ruk als je geen eens tijd hebt om thee te drinken. Bah!
Auwereel
17-08-2021 om 17:32
Dolfje schreef op 17-08-2021 om 16:25:
Hopelijk helpt het wandelen!
Normaal werkt wandelen heel goed, maar misschien omdat de zon niet scheen, vandaag niet zo. Natregenen terwijl ondertussen mijn gedachten malen over een overleg in het begin van de middag die frustrerend was, en later met die tool die niet werkte, en het overleg van vanavond, ik zat me eerder op te werken dan dat het hielp.
Ik heb zo GEEN zin in vanavond, ik zou wel willen dat ik het kon afzeggen.
Auwereel
17-08-2021 om 17:33
AliceM1982 schreef op 17-08-2021 om 16:51:
Nou dat gaat hier niet lukken, vanmorgen was het droog maar het is de hele middag al prutweer hier. (Wel sinds ik thuis ben, das qua timing wel handig
)
Groot avond-eet dilemma: (vega)nasi of (vega) shoarma... 🤔🤔🤔
Ik zou voor de nasi gaan. Maar zelf eet ik vega spinazie-feta-wraps. Met een fruitsalade, de blauwe bessen waren in de aanbieding en de wilde perziken lagen voor de greep! Ik weet niet of het combineert, maar ik kan niet kiezen, dus ik maak allebei klaar. Fruit kan je altijd als toetje eten.
er.is.maar.1.Pino
17-08-2021 om 18:21
dag 1 vakantie (kamperen)…regen…regen…en voor de afwisseling nog meer regen. Gelukkig zitten we in een ruime safaritent en is er voor de kinderen een overdekte speelplek 
Auwereel
17-08-2021 om 18:58
Het is niet meer voor te stellen dat ik drie jaar geleden een topic op het Viva-forum startte, "Ik wil regen!", die nog een opvolging heeft gehad "Wij willen regen!", die toch een tijd heeft gelopen. Ik heb nog niet de aanvechting gehad dit topic te starten op het Viva-forum!
Heidi-Forumbeheer
17-08-2021 om 19:12
Auwereel schreef op 17-08-2021 om 17:32:
[..]
Normaal werkt wandelen heel goed, maar misschien omdat de zon niet scheen, vandaag niet zo. Natregenen terwijl ondertussen mijn gedachten malen over een overleg in het begin van de middag die frustrerend was, en later met die tool die niet werkte, en het overleg van vanavond, ik zat me eerder op te werken dan dat het hielp.
![]()
Ik heb zo GEEN zin in vanavond, ik zou wel willen dat ik het kon afzeggen.
Auwereel
17-08-2021 om 19:21
Dank voor de knuffel Heidi.
Ik heb ook geen zin om naar de vergadering te gaan omdat het regent, ik moet een klein half uurtje fietsen en het is van die lekkere zeikregen.
Online vergaderen heeft toch wel zo z'n voordelen. Niet door de regen fietsen en wat anders gaan doen als je je ergert. Het valt online echt minder op als je je ogen ten hemel slaat.
Maar, er zijn ergere dingen in de wereld!
AggressiveReindeer87
17-08-2021 om 19:52
Auwereel owww nou die wraps lust ik ook wel!
Het is idd de vega nasi geworden, ik heb het voor het eerst met tofoe geprobeerd. Dat is smakeloos maar ik heb er wat van weten te maken.
Sterkte met vergaderen...
Owww Pino ik hoop dat dat niet je hele vakantie zo blijft....
Rose85
17-08-2021 om 20:09
Auwereel schreef op 17-08-2021 om 18:58:
Het is niet meer voor te stellen dat ik drie jaar geleden een topic op het Viva-forum startte, "Ik wil regen!", die nog een opvolging heeft gehad "Wij willen regen!", die toch een tijd heeft gelopen. Ik heb nog niet de aanvechting gehad dit topic te starten op het Viva-forum!
Dat herinner ik me nog! Ik was altijd een stille meelezer 
Sophia_!
17-08-2021 om 20:15
Rose85 schreef op 17-08-2021 om 20:09:
[..]
Dat herinner ik me nog! Ik was altijd een stille meelezer
Ik ook 😁
VivaLaVida
17-08-2021 om 20:44
Veel vegetariërs hier, zo te lezen. Of eten jullie zo nu en dan een dagje vega?
Ik ben al meer dan 30 jaar vegetariër. Eet trouwens wel vis.
Vf_Watervrouw
17-08-2021 om 21:01
Dat regentopic las ik ook mee. Of de grondwaterpeilen nu overal goed/stabiel zijn weet ik niet. Van mij mag het overdag droog zijn 
Ik ben 99% vegetariër, houd nog altijd een slag om de arm voor de keren dat ik niet thuis een of niet de etiketten (van snaaivoer) bestudeer 
Biologisch, wild of scharrel vind ik prima, maar niet voor mezelf.
Heb een nee-neesticker maar ga n.a.v. tv-reclame eens het vega-assortiment van die supermarkt met een L bestuderen (over)morgen 
edit:
De definities lopen uiteen. https://www.encyclo.nl/begrip/vegetari%C3%ABr
Kaas behoort om de zoveel tijd bij mijn 1% dierlijk voedsel (stremsel). Zuivel en eieren past volgens mijn definitie bij een vegetariër, niet
bij een veganist. Vis eet ik niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.