Huiskamer
Rogue
12-08-2021 om 09:23
Hen74 schreef op 12-08-2021 om 09:04:
[..]
? En dat is ook coronagerelateerd?
blijkbaar ik vind het zooo achterlijk
ga denk ik een mail sturen en het vragen of het weer mag, ik woon niet bepaald om de hoek
Zusterclivia
12-08-2021 om 09:33
Auwereel schreef op 12-08-2021 om 08:15:
[..]
O dan is het bij mijn zwembad beter geregeld! Klik op de datum, dan zie je direct hoeveel plek bij verschillende tijdstippen is, kies een geschikt tijdstip uit, betalen en je krijgt de mail met reservering. En reserveren kan op de dag zelf.
Het enige lastige was dat de button Tijdstippen er niet als een button uitzag, zodat ik niet direct door had dat ik daar op moest klikken. Webontwerp blijft een apart beroep...
Dit is wel zoals het bij mij is, reserveren kan tot de starttijd bereikt is. Dus ook al eens 10 minuten voordien gereserveerd. Enige jammere is, er zijn 2 zwembaden, maar je moet wel naar een aparte site voor elk. Op beiden kan ik wel met dezelfde gegevens inloggen, dat weer wel.
Het belangrijkste dat ik meeneem naar het zwembad is mijn huis- en fietssleutel. Verder niets.
AggressiveReindeer87
12-08-2021 om 09:49
er.is.maar.1.Pino schreef op 12-08-2021 om 08:39:
[..]
Ik herken dat wel, daarom sloeg ik er ook op aan. De confronterende vraag is dan: zou je die regels ook cadeau doen aan een vriendin? Is dat een goed cadeau, wordt die daar blij van?
Zo nee, waarom jij wel dan? Bennislief voor jezelf
![]()
I know, het gaat al een stuk beter dan een paar jaar geleden maar het blijft een aandachtspuntje.
Kun/Wil je wat vertellen over hoe jij dat beleefd/aangepakt hebt, aangezien je het herkent? Mag ook pb hoor...
ZC en je badpak, is ook handig 😜...
Poezie
12-08-2021 om 09:51
Rogue schreef op 12-08-2021 om 09:06:
[..]
HAHAHASHAHAHAHAHAHAHAH nou
zo prive is het ook weer niet maar goed heb dit verhaal zovaak herhaald dit jaarik had een klote baan waarvan ik mega stress kreeg, hoge werkdruk gezeik met management, personeelstekort giftige werksfeer, coronadie vervloekte coronaen ook nog een verhuizing
![]()
Goh, ik had toch wat anders bedacht
Wat erg eigenlijk dat je door stress op je werk lichamelijke klachten kunt ontwikkelen
Heb je een andere baan gevonden?
PriceyRook54
12-08-2021 om 10:20
Alice kom je bij mij de bakken ook even doen, mocht je echt enorme aandrang voelen? Begrijp me niet verkeerd, ze worden minstens twee keer per dag uitgeschept maar echt schoonmaken met sop? Mwah, eens in de maand of zo?
Maar ik herken het wel, en van mijn man al helemaal. Die moet bijvoorbeeld perse op zaterdag de bedden verschonen en op zondag stofzuigen en dweilen. En die heeft echt moeten leren dat dat ook best een dag later kan, mochten we andere plannen hebben die dag, of, en dat was de grootste verrassing, dat het ook een dag eerder kan, mocht het vies zijn.
Wat raar van die kluisjes Roque. Bij mijn dochters afgelopen jaar op school hadden ze ook geen kluisjes, dat was om het dicht bij elkaar staan tegen te gaan, tijdens de pauzes, maar voor een zwembad snap ik dat niet.
Rogue
12-08-2021 om 11:50
Poezie schreef op 12-08-2021 om 09:51:
[..]
Goh, ik had toch wat anders bedacht
![]()
Wat erg eigenlijk dat je door stress op je werk lichamelijke klachten kunt ontwikkelen
Heb je een andere baan gevonden?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA nou zo bont maak ik het niet
nh ik moet zeggen dat mijn lichaam heel raar reageert op stress, ergens denk ik ook dat de stoel waarop ik zat niet goed was want ik had al een beetje rugklachten maar het werd steeds erger tot ik op een dag niet meer kon opstaan in combinatie met al dat gezeik
ja gelukkig wel, nu al 3 weken bijna
@Ainne idd, ik zag het toevallig toen ik op de site ging kijken voor het rooster vind het nog steeds een achterlijke domme kut regel
PriceyRook54
12-08-2021 om 12:33
Ik heb vanmorgen mijn dochters (13 en 14) geregistreerd voor hun vaccinatie en kreeg net bericht dat ze allebei zaterdag hun eerste prik krijgen, woohooo! Over twee weken gaan ze weer naar school dus fijn dat de eerste er dan vast in zit.
AggressiveReindeer87
12-08-2021 om 14:30
Zo raar is dat niet, dat je lichaam reageert op te veel stress. Iedereen heeft zwakkere plekken waar dat er uit komt..
Ainne ik ben dat ook aan het leren, voor het gemak plan ik wel vaste dagen maar daar houd ik mezelf niet aan. (Maar ik stel het niet uit, ik doe het juist vaak eerder..)
Overigens houd ik de bakken de laatste tijd wat beter bij omdat het snel gaat stinken en vooral omdat de dametjes graag een schone bak hebben.
Zo ik zit bij de kapper in de verf, tis ff herrie hier... 
Aberlady
12-08-2021 om 14:58
Ik ben op het moment heel chagrijnig van een werkgerelateerd dingetje en kom dat er hier graag even uitgooien:
Zo, dat lucht op, zeg!
AggressiveReindeer87
12-08-2021 om 16:57
Aberlady schreef op 12-08-2021 om 14:58:
Ik ben op het moment heel chagrijnig van een werkgerelateerd dingetje en kom dat er hier graag even uitgooien:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat lucht op, zeg!
Doe maar!!
Aberlady
12-08-2021 om 21:13
AliceM1982 schreef op 12-08-2021 om 16:57:
[..]
Doe maar!!
![]()
Dankje! Alleen even de frustratie eruit gooien doet soms al goed
AggressiveReindeer87
13-08-2021 om 06:26
Goedemorgen
Gelukkig is het vrijdag, en rijden volgende week de treinen weer maar ik geloof niet dat ik veel zin heb vandaag... 
er.is.maar.1.Pino
13-08-2021 om 07:24
Hobbelster schreef op 13-08-2021 om 00:24:
ben mijn slaappilletje vergeten en nu lig ik klaarwakker.
mooi kut.
Goedemorgen, heb je nog wel wat geslapen vannacht?
En ook voor de rest goedemorgen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.