Huiskamer
AggressiveReindeer87
10-08-2021 om 21:45
Niet perse lijnen maar wat minder snoepen/eten. (En dat mocht echt wel. En nee ik was niet te zwaar maar ik was wel vergeleken met een paar jaar terug een paar kilo zwaarder)
Even een paar maanden de rem erop, en die ga ik er niet weer helemaal afgooien, ik wil alleen voorkomen dat ik doorsla.
Daarom ff de teugels iets losser, ik zit weer mooi op mn oude gewicht en dat is genoeg.
Aberlady
10-08-2021 om 22:31
Ik ben helaas wat te zwaar en probeer ook beter te eten en meer te bewegen. Dus vaker wandelen of de fiets pakken, doordeweeks geen koek of snoep... Verder vind ik eten veel te lekker en gaat echt diëten mij nooit lukken. Het moet wel gezellig blijven ![]()
Dolfje
10-08-2021 om 22:37
Aberlady schreef op 10-08-2021 om 22:31:
Ik ben helaas wat te zwaar en probeer ook beter te eten en meer te bewegen. Dus vaker wandelen of de fiets pakken, doordeweeks geen koek of snoep... Verder vind ik eten veel te lekker en gaat echt diëten mij nooit lukken. Het moet wel gezellig blijven
Hier ook zo maar heb sinds een tijd wel weer echt last van vreetbuien. Ging tot het voorjaar eigenlijk best wel goed. Ook met sporten. Nu wandel en fiets ik wel maar het eten is niet zoals het hoort.
AggressiveReindeer87
11-08-2021 om 06:53
Oww in streng dieten geloof ik ook niet hoor, ik eet alles alleen niet te veel. Zo heb ik het jaren geleden bij de dietiste geleerd en dat werkt nog steeds (als ik me daaraan houd
).
Ik ben net op (thuiswerkdag vandaag), mijn kat speelt met een blaadje van een plant
Ik vind dat grappig.
Goedemorgen!
Auwereel
11-08-2021 om 07:52
Ik moet ook weer even opletten (wat minder eten, niet snoepen) na mijn Bourgondische vakantie in Limburg. Vlaai is lekker en ze hebben daar ook een paar goede restaurants die vegetarisch eten serveren!
Dolfje
11-08-2021 om 08:58
Goedemorgen. Eindelijk eens uitgeslapen! Straks even koken en ga mijn boek uitlezen voor ik ga werken. Dat doe ik nu ff liever dan naar de sportschool. Al wil ik dat toch ook wel weer gaan oppakken een dezer dagen.
VivaLaVida
11-08-2021 om 09:13
Goedemorgen!
Fijn Dolfje dat je kon uitslapen. Dan begint je dag al meteen goed. Hier ook altijd de vraag hoe ik slaap.
Ik wacht nog even op het zonnetje.
Iedereen een fijne woensdag.
Dolfje
11-08-2021 om 09:55
oh de zon schijnt hier en ik wil ook gaan wandelen maar eerst mijn boek uit en koken en dan heb ik vast nog wat tijd voor ik weg moet.
PriceyRook54
11-08-2021 om 10:00
Morning!!
Goed begin van de dag Dolfje 
Al moet ik zeggen ik slaap altijd wel oke. Mijn 14jarige had een vriendin die bleef slapen en gelukkig hielden ze me niet wakker.
Qua diëten en lijnen kan ik ook meepraten, al ben ik nu gelukkig al tijdenlang stabiel en op een gezond gewicht, maar dat is in het verleden wel anders geweest. Nooit obees of zo, maar wel echt overgewicht.
Wat mij betreft is ouderwets caloriën tellen de enige manier om bewust kilo's af te vallen maar tegenwoordig focus ik meer op voeding zelf, ipv caloriën. Wat ik echt een geweldig boek vind is The diet myth, van Tim Spector. Gaat niet perse over diëten trouwens, het gaf me wel een hoop nieuwe inzichten.
Maar goed, er staat hier dus wel een zak drop naast me. Is hier niet makkelijk te krijgen maar Lidl heeft Zweedse week...
Sophia_!
11-08-2021 om 10:08
Ik moet ook afvallen, maar dat vind ik echt moeilijk. Stoppen met roken was makkelijker.
Dolfje
11-08-2021 om 10:10
Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 10:08:
Ik moet ook afvallen, maar dat vind ik echt moeilijk. Stoppen met roken was makkelijker.
Ja vond ik ook. Had daar totaal geen problemen mee.
Sophia_!
11-08-2021 om 10:12
Dolfje schreef op 11-08-2021 om 10:10:
[..]
Ja vond ik ook. Had daar totaal geen problemen mee.
Ik ook niet echt. Af en toe wel, maar dat viel goed te negeren. Inmiddels 3 jaar rookvrij, heerlijk!
wild-flower
11-08-2021 om 10:18
Bij mij moet er ook 2 kilo af . Ik weet wel waar het aan ligt .
20.30 uur voor de tv ![]()
AggressiveReindeer87
11-08-2021 om 11:00
Aberlady schreef op 10-08-2021 om 22:31:
Ik ben helaas wat te zwaar en probeer ook beter te eten en meer te bewegen. Dus vaker wandelen of de fiets pakken, doordeweeks geen koek of snoep... Verder vind ik eten veel te lekker en gaat echt diëten mij nooit lukken. Het moet wel gezellig blijven
Hoeft ook niet, dieten werken enkel tijdelijk. Mijn tip: jezelf niks verbieden alleen maat leren houden. (1 koekje gaat echt niet op je heupen zitten, 10 wel
)
PriceyRook54
11-08-2021 om 11:01
wild-flower schreef op 11-08-2021 om 10:18:
Bij mij moet er ook 2 kilo af . Ik weet wel waar het aan ligt .
20.30 uur voor de tv
Twee kilo? Keertje flink poepen en klaar toch?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.