Huiskamer
Auwereel
08-08-2021 om 22:29
Weeeeeh, mijn vakantie is voorbij hier! 😭 Gelukkig hoef ik niet direct weer aan het werk als ik weer thuis ben.
Aberlady
08-08-2021 om 23:19
Het Dirty Mind topic is erg leuk, heb er ook al paar keer meegelezen. Bij sommige foto's is het bijna onmogelijk om de niet-schunnige versie te zien.
Voor de nieuwe schrijvers/meelezers: welkom!!
Aberlady
08-08-2021 om 23:20
Auwereel schreef op 08-08-2021 om 22:29:
Weeeeeh, mijn vakantie is voorbij hier! 😭 Gelukkig hoef ik niet direct weer aan het werk als ik weer thuis ben.
Ik leef met je mee! Ik vind de laatste dag van de zomervakantie -samen met nieuwjaarsdag- de meest deprimerende dag van het jaar.
Hobbelster
09-08-2021 om 00:07
Auwereel schreef op 08-08-2021 om 22:29:
Oh nu kunnn we niet meer bijna-zwaaien!
Ik vind het zo schitterend hier. Eens met aberlady dat de laatste dag (zomer-)vakantie altijd zo’n dubbel gevoel is maar idd ook vaak beetje triestig. Hoewel ik het altijd heeeeeeeeerlijk vind om weer thuis te zijn, ik ben echt een huismus en heb een beetje last van heimwee als ik me in mijn vakantie tijdelijke onderkomen niet senang voel. Gelukkig voel ik me dit keer helemaal prima, maar ik speel vals want we zijn hier al eerder geweest dus ik wist wat me te wachten stond.
Hobbelster
09-08-2021 om 00:08
AliceM1982 schreef op 08-08-2021 om 22:19:
Hobbel
![]()
![]()
Oww en ook
![]()
Fijn, nou heb ik trek in een gebakken ei
![]()
Ie oeps sorry
Ben je die nog gaan bakken? Nee toch hè?
AggressiveReindeer87
09-08-2021 om 07:24
Hobbelster schreef op 09-08-2021 om 00:08:
[..]
Ie oeps sorry
Ben je die nog gaan bakken? Nee toch hè?
Neeeee, ik lag al prinsheerlijk in mijn mandje.
Ik heb ook ff op dat topic gekeken en moest bij sommige ook iets te hard lachen
Auwereel:
Goedemorgen, het is weer maandag, niet erg voor mij want dan werk ik niet, bovendien heb ik het naar mijn zin bij mijn nunietmeernieuwewerk en ik vind het wel leuk.
wild-flower
09-08-2021 om 08:27
En toen was het weekend al weer om .
Ik ben werken vandaag . Fijne dag allemaal . 
Dolfje
09-08-2021 om 08:36
Goedemorgen. Deze morgen begonnen met ergernis. Man vond het weer eens nodig om 2 soorten vleeswaren open te maken. Heb al zo vaak gezegd dat hij degene moet pakken met de kortste datum en zeker niet alletwee tegelijk. We zijn maar met 2 en ik eet het niet elke dag. Vind het dan veel te lang open in de koelkast. En dan ook nog eens laat hij voor mij ipv een fatsoenlijke snee brood een halve korst liggen. En dan zelf 4 goede sneetjes en 2 broodjes meenemen.
Moet straks een dubbele dienst draaien op het werk en ga dan vanavond niet koken dus ga op de markt iets halen in mijn pauze, hopelijk staat de kraam van het Indische restaurant er. Anders moet ik naar de slager maar daar is het altijd veel te druk.
AggressiveReindeer87
09-08-2021 om 08:57
Haha dat is dus het voordeel van alleen wonen, dat je dit soort ergenissen niet hebt... Maar ik snap je wel hoor, is idd. een beetje zonde als je de helft weg moet gooien.
Dolfje
09-08-2021 om 09:42
AliceM1982 schreef op 09-08-2021 om 08:57:
Haha dat is dus het voordeel van alleen wonen, dat je dit soort ergenissen niet hebt... Maar ik snap je wel hoor, is idd. een beetje zonde als je de helft weg moet gooien.
Hij eet het maar zelf op.
Ben al behoorlijk actief geweest, heb bedden verschoond, wc gepoetst en badkamer gedweild en net plastic weggebracht en ook een gedeelte van mijn internetbestelling terug gestuurd en naar de bakker gewandeld.Nog even 10 minuutjes zitten en dan ga ik werken.
PriceyRook54
09-08-2021 om 13:39
Hiiii, lunchpauze, "even bijlezen". Ha, moet gewoon twee tabbladen openhouden nu, lekker druk hier!
Geweldig leuke dag gehad gisteren, de Escape Boat was echt supergaaf, en best wel eng, aan het eind begint ie vol water te lopen!
Maar we hebben 'm gekraakt, kwamen er op tijd uit.
Daarna, heerlijk gegeten en vooral gedronken, bij een restaurant/brouwerij, die zelf bier brouwen, met grappige namen zoals Dead pony and Hazy Jane. Hartstikke leuk, vooral omdat de horeca hier anderhalf jaar plat lag dus we hadden al zo lang niet meer dit soort dingen gedaan. Maar toen die wekker ging vanmorgen... aaaargh!
Hoe is het met je man inmiddels Rose? Klinkt niet fijn eerlijk gezegd!
Volgens mij is balsamicosaté best te eten hoor Alice, valt me tegen van je dat je het niet geprobeerd hebt haha!
Wednesday, gewoon lekker meekletsen joh, alleen maar gezellig!
Aaargh Auwereel success met de gewone routine, meh! Maar wat Hobbelster zegt, weer thuis zijn, in je eigen bed, is wel fijn natuurlijk.
Dolfje, zoooo herkenbaar, hier liggen altijd half geopende pakken koekjes in de kast, als ze die dan nog in een trommel zouden doen of zo, maar nee. Dus tegen de tijd dat ik denk een pak open te maken, zijn ze taai...
Voor mijn werk ben ik bezig met het organiseren van goodie bags voor al het personeel. Binnenkort wordt er een summer barbecue georganiseerd en iedereen krijgt dan een goodie bag. Ik heb een bedrijf gevonden die Willy Wonka chocolate bars doet en die laat ik dan drukken met ons logo erop en 5 van die repen hebben dan een golden ticket waarmee de persoon die hem vindt een prijs kan claimen. Ik vind dat soort dingen echt zo leuk om te doen, ik had event planner moeten worden denk ik.
Maar inmiddels heb ik nu een con call - begon 9 minuten geleden al, maar ik moet vooral luisteren. Ga dat nu maar even doen 
Rogue
09-08-2021 om 15:45
Rose85 schreef op 08-08-2021 om 11:46:
Onze katten slapen regelmatig bij ons in bed. Het liefst op mijn buik
We zijn het ondertussen zo gewend dat het bijna raar is als ze een nachtje beneden slapen.
Vanmiddag even lekker badderen en wassen. Man ligt op de bank met een blessure in zijn voet. Hij strompelt een beetje het huis door. Ziet er wel grappig uit
toen we opa (poezenbeest) pas hadden sliep hij altijd bij ons op of in bed hadden weinig keus aangezien we een kamerwoning hadden
nu wonen we een stuk groter, en blijft hij avonds in de woonkamer ochtends staat hij soms mopperend bij de tussendeur en wie het eerst wakker is laat hem dan de slaapkamer binnen maar hij ligt liever op een van keukentafel stoelen
@wildflower, bohemian rhapsody is idd een mooie rocketman heb ik zitten snotteren in de bios was ook prachtig.
@watervrouw dus dat!!
poes heeft dat ook een keer geflikt een levende muis in bed leggen en dan tikkertje spelen
this hier erg raar weer, nu schijnt de zon, maar net stormde het keihard met regen
AggressiveReindeer87
09-08-2021 om 15:56
Ik kon het niet laten en heb net toch ff uitgeprobeerd hoe satesaus met Balsamico-dressing smaakt en het was een stuk lekkerder dan die zonder 😁 . (Ik had het namelijk van die natural pindakaas gemaakt, die ik nogal smakeloos vind en pindasaus daarvan maken is ook smakeloos als je er geen halve emmer sojasaus en sambal in smijt...
)
Ik ga er idd maar patent op aanvragen, ik word er vast rijk van 😁
AggressiveReindeer87
09-08-2021 om 16:06
Wednesday schreef op 08-08-2021 om 19:25:
[..]
Dank! Ik ben niet zo goed in smalltalk dus ik denk dat ik vooral meelees totdat ik dat wat beter in de vingers heb![]()
Ik ook niet maar dat leer je van zelf hier
Lees en schrijf gewoon lekker mee...
'UNA PALOMA BLAAAANCAAAA IM JUST A BIRD IN THE SKYYYYYYYYYY!!!!' (Voor de mensen die mij nog niet zo lang kennen; ik ben een soort wandelende radio, ik heb altijd liedjes in mijn hoofd. Soms hele leuke en soms hele irritante, zoals nu 😁)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.