Huiskamer
AggressiveReindeer87
08-08-2021 om 10:38
Gefeliciteerd Ainne, fijne dag!
Dat racen doen ze hier ook vrij vaak, terwijl ze op leeftijd zijn
Marquise: veel plezier, fijne vakantie!
Sophia_!
08-08-2021 om 10:39
Gefeliciteerd Ainne, maak er een leuke dag van. Maar dat gaat wel lukken zo te lezen.
PriceyRook54
08-08-2021 om 10:50
Sophia_! schreef op 08-08-2021 om 10:37:
Goedemorgen allemaal.
Één van mijn katten is ook een leukerd, hij kwam vannacht bij mij op bed en moest per se onder de dekens. Vooruit dan maar dacht ik nog; was hij zeiknat van de regen! Zo tegen mijn blote lijf aan...![]()
Verder is hij wel lief hoor
Haha ik had precies hetzelfde, de ouwe straatkat slaapt in mijn nek als een soort sjaal. En zij was idd ook kleddernat vannacht, ieuw!
Sophia_!
08-08-2021 om 10:52
Ainne schreef op 08-08-2021 om 10:50:
[..]
Haha ik had precies hetzelfde, de ouwe straatkat slaapt in mijn nek als een soort sjaal. En zij was idd ook kleddernat vannacht, ieuw!
Rogue
08-08-2021 om 11:13
Hobbelster schreef op 07-08-2021 om 21:14:
[..]
Wat vind je aso? In restaurant allebei op mobiel zitten terwijl je je daar beiden perfect relaxt bij voelt? Of er wat van vinden dat anderen dat doen?
als je er zelf relaxed bij voelt prima toch, ik zelf zou het persoonlijk heel ongemakkelijk vinden, zat ooit in de buurt van de stel waar de ongemakkelijkheid er vanaf straalde
net als wanneer je op een feestje bent en iedereen op zijn telefoon zit..., ik zou dan denken dat het niet gezellig is of dat mensen zich vervelen.
misschien is aso een groot woord, ik vind het persoonlijk niet netjes maarja wie ben ik
@Ainne hij zorgt idd voor goed entertainment kan een film maken van al zijn domme/gekke acties
, vanmorgen moest hij met alle geweld naar buiten ondanks dat het hier flink waait ... binnen 5 min stond hij krijsend aan de deur
, veel plezier straks
@Marquise fijne vakantie
AggressiveReindeer87
08-08-2021 om 11:42
Gedsie! Al is het wel gezellig hoor...
Mijn katten mogen niet bij me in de slaapkamer, ik vind het ook niet zo hygienisch, al is dat simpel op te lossen natuurlijk door het bed te verschonen (doe ik al iedere week) en bovendien is dat ook goed voor je weerstand. En ik vind het ook wel lekker rustig maar ik mis ze ook dan wel want het is gewoon gezellig, katten op bed.
Echt ik ben altijd in gevecht met mezelf daarover haha.... (En dat is niet handig, je moet consequent zijn bij katten.....)
Aaaaaahhh! Eeuwige twijfelkont 
Rose85
08-08-2021 om 11:46
Onze katten slapen regelmatig bij ons in bed. Het liefst op mijn buik
We zijn het ondertussen zo gewend dat het bijna raar is als ze een nachtje beneden slapen.
Vanmiddag even lekker badderen en wassen. Man ligt op de bank met een blessure in zijn voet. Hij strompelt een beetje het huis door. Ziet er wel grappig uit 
Hobbelster
08-08-2021 om 12:01
Sophia_! schreef op 08-08-2021 om 10:37:
Goedemorgen allemaal.
Één van mijn katten is ook een leukerd, hij kwam vannacht bij mij op bed en moest per se onder de dekens. Vooruit dan maar dacht ik nog; was hij zeiknat van de regen! Zo tegen mijn blote lijf aan...![]()
Verder is hij wel lief hoor
Jaiks hahaha 😻
Marquise leuk! Fijne vakantie!
Eens Ainne het wordt hier steeds gezelliger op forum! En zo lekker gebruiksvriendelijk ook
Ik ben in een speeltuin, en al naar een rommelmarkt geweest. Heb kind kunnen bedwingen en heeft maar 2 puzzels mogen kopen.
Dolfje
08-08-2021 om 12:14
Wij zijn weer thuis van een nachtje logeren bij vrienden, het was laat maar supergezellig. En ik lig nu op bed naar The housewives te kijken.
VivaLaVida
08-08-2021 om 12:29
Dolfje schreef op 08-08-2021 om 12:14:
Wij zijn weer thuis van een nachtje logeren bij vrienden, het was laat maar supergezellig. En ik lig nu op bed naar The housewives te kijken.
Wat fijn dat die dingen tegenwoordig weer normaal kunnen hè.
En heerlijk nog even op bed. Kan ik ook van genieten.
wild-flower
08-08-2021 om 13:18
Hobbelster schreef op 08-08-2021 om 12:01:
[..]
Ik ben in een speeltuin, en al naar een rommelmarkt geweest. Heb kind kunnen bedwingen en heeft maar 2 puzzels mogen kopen.
Oh wat leuk een rommelmarkt . Ben ik gek op !
AggressiveReindeer87
08-08-2021 om 14:05
Ik heb me toch gewonnen gegeven, ze mogen weer bij me slapen
(En natuurlijk is dat minder hygienisch maar dat is goed voor de weerstand ben ik achter)
Het is toch wel erg gezellig, zolang ze niet zoals vorige week om 6 uur sochtends hun gekke kwartiertje krijgen.
Oww trouwens, ik wilde gister een film kijken op Netflix, en wie van vage geenideehoehetzit-thrillers houdt (Ik wel) heb ik een tip: Contratiempo.
Goede film!
Zo ik heb net even een stuk gelopen, vanmorgen nog wat boodschapjes gehaald en nu plof ik lekker op de bank met een mok thee.
AggressiveReindeer87
08-08-2021 om 14:07
Waarschijnlijk denken mijn katten 'is het weer zo ver'? Ben benieuwd hoe veel dagen ze dit keer de deur open houdt..' 
wild-flower
08-08-2021 om 14:10
Over filmtip gesproken .
Als je de film Bohemian Rhapsody ( over Freddy Mercury ) goed vond , wij vonden de film Rocketman ( o.a. via Netflix te zien ) over de jongere jaren van Elton John ook erg goed . Indrukwekkend verhaal .
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.