Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2021 om 06:40

Vf_Watervrouw schreef op 06-08-2021 om 22:38:

Ik mag geen kat van mijn oppaskat(ten). En pre/post-covid bedenk ik op donderdag of ik het weekend thuis ben of niet, ook handig als ik dan niet over een kat hoef na te denken.

Net Slimste Mens gekeken. Francis van Broekhuizen doet me aan TO denken. Geen idee waarom

Nou dat vind ik een enorm compliment want leuk mens.  Ik heb ook iets met haar gemeen: ik zing ook opera, al jaren. (Alleen ik ben geen professional, geen conservatorium gedaan, zij wel. Wel al jaren zangles)

Goeiemorgen allemaal, het is weer weekend!! 

Yessss weekend! Manlief moet werken en ik ga zo ff om boodschappen. Verder wordt het veel kroelen met de katten 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-08-2021 om 10:18

Aberlady schreef op 07-08-2021 om 09:51:

Goeiemorgen allemaal, het is weer weekend!!

Jaaaaaa lekker he! Ik ben al een tijdje op, beetje lummelen en heb net een yoga practice gedaan, ff van bijkomen met een lekkere mok koffie die ik nu even ga maken voor mijzelf.

Ik wil vanmiddag , als het droog blijft , even naar de plantjeskraam op de markt . Die heeft een grote tafel met plantjes voor 1 euro en na 16 uur doet hij 2 plantjes voor een 1 euro . Word ik blij van

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 10:35

Goedemorgen! Ik wil barbecuen vandaag en nu zeggen ze 97% kans op regen vanmiddag 🙉🤣  
Verder geen plannen, lekker lummelen en de Olympische Spelen kijken.

PriceyRook54

PriceyRook54

Leuk Wild-flower, ik heb toevallig ook pas wat nieuwe planten aangeschaft, er waren er wat doodgegaan. Heb niet zulke groene vingers maar probeer mijn leven te beteren. Heb ze gisteren allemaal een paar uur buiten gezet voor wat verse regen, schijnt goed voor ze te zijn.
Ik heb net mijn croissant en koffie op, zit nu moed te verzamelen om me aan te kleden en boodschappen te doen. Doet man normaal gesproken maar die moest een paar uur werken vandaag. Ik haat boodschappen doen, maar nu komt er tenminste wel wat anders in huis, hij is nogal autistisch als het op boodschappen aan komt.

Sophia_!

Sophia_!

wild-flower schreef op 07-08-2021 om 10:24:

Ik wil vanmiddag , als het droog blijft , even naar de plantjeskraam op de markt . Die heeft een grote tafel met plantjes voor 1 euro en na 16 uur doet hij 2 plantjes voor een 1 euro . Word ik blij van

Oh nice! Daar zou ik ook blij van worden 😁

Leuk nieuwe plantjes! Wij zijn ook flink aan het verpoten geweest afgelopen tijd.
Man gaat straks naar de bouwmarkt en ik ga nog een stukje wandelen vanmiddag. Misschien ook even langs de markt en bij de bakker wat lekkers halen voor vanavond.

Sophia_! schreef op 07-08-2021 om 10:35:

Goedemorgen! Ik wil barbecuen vandaag en nu zeggen ze 97% kans op regen vanmiddag 🙉🤣
Verder geen plannen, lekker lummelen en de Olympische Spelen kijken.

Ohhh , ik hoop dat het droog blijft bij jou .  De buien zijn heel plaatselijk .

PriceyRook54

PriceyRook54

07-08-2021 om 11:13

Ugh man is al thuis - en ik heb me nog steeds niet asngekleed - gaan nu samen boodschappen doen. Family outing

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 11:14

dat hoop ik ook wild-flower. 
Ik mis inmiddels toch wel een echte zomer. Lekker de tuindeuren de hele dag open , luchtige zomerjurkjes aan, naar het strand en terrasjes etc. 

Ik ging de was opruimen. Vindt Chelsea ook leuk 

7-E2-B8-E09-A008-4469-94-FC-E1-DFCA75-F068.jpg

Straks een stoomtrein-rit!

Rose85 schreef op 07-08-2021 om 11:47:

Ik ging de was opruimen. Vindt Chelsea ook leuk

7-E2-B8-E09-A008-4469-94-FC-E1-DFCA75-F068.jpg

😻 lief😻!

Die lijkt op 1 van mijn katten 🤜🤛

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.