Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ainne schreef op 05-08-2021 om 22:30:

[..]

Wacht maar, de buien komen jullie kant op - ik zit twee landen naar het westen, meestal staat de wind jullie kant op

Toen we vanochtend opstonden was het me vies weer, waaien, flink regen. Omdat de apps beloofden dat het zou stoppen met regenen toch maar naar de fietsverhuur gegaan. En inderdaad, op wat spetter-regen na, bleef het na 10:30 u droog, maar wel met dikke dreigwolken. Op de terugweg ging de zon schijnen en moest ik mijn jas uit vanwege de warme zon. Zonet weer even een pestbuitje en nu schijnt de zon weer. Dus een prima fietsdag! 

Ook reed ik op een prima fiets, voor het eerst op een e-bike. Ik heb de trapondersteuning alleen gebruikt toen ik de Vaalserberg op moest klimmen, dus ook zonder trapondersteuning fietste-ie prima.

Aanvulling: nadat we onze huurfietsen teruggebracht hadden, moesten we nog wat boodschappen doen, en toen we uit de supermarkt kwamen begon het te regenen. Toen we op de bus stonden te wachten, ging het harder regenen. Eenmaal in de bus, begon het te plenzen en tegen de tijd dat we uit moesten stappen, was het een enorme hoosbui. Zodoende zijn we toch nog kleddernat geworden!

ik heb een kat die telt vaak voor 2, met zijn gekrijs stiekem zou ik nog wel een 2de kat willen, maar dat laat mijn oudje niet toe, meneertje is nogal jaloers aangelegd 
hij is ongeveer 16 inmiddels, en verder dan onze eigen tuin mag hij niet, ben altijd bang dat hij ''ontvoert'' wordt of wegloopt 
er zwerven genoeg katten door de buurt soms komen ze zelf in onze tuin er is eentje die echt heel brutaal 

@Geronimo gezellig een beestenboel 

Ik mag geen kat van mijn oppaskat(ten).  En pre/post-covid bedenk ik op donderdag of ik het weekend thuis ben of niet, ook handig als ik dan niet over een kat hoef na te denken.

Net Slimste Mens gekeken. Francis van Broekhuizen doet me aan TO denken. Geen idee waarom

Auwereel schreef op 06-08-2021 om 20:35:

Aanvulling: nadat we onze huurfietsen teruggebracht hadden, moesten we nog wat boodschappen doen, en toen we uit de supermarkt kwamen begon het te regenen. Toen we op de bus stonden te wachten, ging het harder regenen. Eenmaal in de bus, begon het te plenzen en tegen de tijd dat we uit moesten stappen, was het een enorme hoosbui. Zodoende zijn we toch nog kleddernat geworden!

Neeeee, maar gefietst hebben jullie en je bent een hoop energie kwijt, dat is altijd wel lekker.

Ik ben wel ontzettend blij dat die verschrikkelijke hoosbui niet tijdens het fietsen op m'n kop is gevallen! Nu kon ik gelijk al m'n natte goed uitdoen en lekker droge kleren aantrekken. Nog een hapje eten gemaakt en toen met een boekje in een hoekje. Nu heb ik alweer een boek uit en ik zal maar niet in een nieuw boek beginnen vanavond.

Ik was uiteten met man en naast ons zat een stel van 50+, alternatieve types, mooi restaurant en toch op je bergschoenen komen met een fleece vest.

Ik heb vaak op het VF gelezen dat een stel wat geen gesprek heeft in een restaurant "uitgepraat" is, je relatie is dan op sterven na dood. Ik had vol zicht op ze het viel me op dat ze niets meer zeiden na de bestelling, de eerste gang werd in alle rust en zwijgend gegeten. Tussen de gangen niks, de tweede gang kwam en nog steeds niks en toen ik weer opkeek gaf hij haar een prachtige lach en zij lachte net zo lief terug en toen aten ze zwijgend verder. 

Die 2 zwijgende mensen waren heel gelukkig met elkaar maar mochten zich heerlijk verliezen in hun eten en gedachtewereld. Misschien is samen durven zwijgen in een restaurant wel het ultieme samen zijn.

Auwereel schreef op 06-08-2021 om 23:09:

Ik ben wel ontzettend blij dat die verschrikkelijke hoosbui niet tijdens het fietsen op m'n kop is gevallen! Nu kon ik gelijk al m'n natte goed uitdoen en lekker droge kleren aantrekken. Nog een hapje eten gemaakt en toen met een boekje in een hoekje. Nu heb ik alweer een boek uit en ik zal maar niet in een nieuw boek beginnen vanavond.

In de regen fietsen is niet leuk, doet me altijd aan mijn schooltijd denken.

Alleen een nieuw boek starten als je morgen laat op kan

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

06-08-2021 om 23:13

Heidi-Forumbeheer schreef op 05-08-2021 om 21:25:

[..]

Misschien moeten we een topic maken waar we allemaal onze vrijgezelle broers, zonen, exen, vaders of ooms aanbieden. Dan weet je in ieder geval waar ze vandaan komen en je krijgt er een betrouwbaarheidskeurmerk bij 🤣

Goed idee!! 🤗

Over dat je een slechte relatie hebt als je allebei op je mobieltje zit te pielen in een restaurant hoeft ook niet zo te zijn. Man en ik maken ons daar regelmatig schuldig aan en zijn toch heel gelukkig samen. Af en toe lezen we elkaar voor wat we zoal online tegenkomen.

Sophia_!

Sophia_!

06-08-2021 om 23:23

Auwereel schreef op 06-08-2021 om 23:20:

Over dat je een slechte relatie hebt als je allebei op je mobieltje zit te pielen in een restaurant hoeft ook niet zo te zijn. Man en ik maken ons daar regelmatig schuldig aan en zijn toch heel gelukkig samen. Af en toe lezen we elkaar voor wat we zoal online tegenkomen.

Nou ja, ligt eraan. Als we op een stedentrip zijn en na een dagje weg in een restaurant in onze telefoon duiken is er niks aan de hand. Maar als hij dat zou doen op een losse date zou ik not amused zijn.  

Sophia_!

Sophia_!

06-08-2021 om 23:27

ik had een kutdag vandaag. Ik heb soms last van afasie (taalstoornis) en vandaag kwam alles verkeerd uit mijn mond. Geen touw aan vast te knopen. Normaal gesproken kan ik daar vaak wel om lachen,  maar vandaag werd ik er verdrietig van  

Dat klinkt erg frustrerend Sophia... Geen wonder dat je daar verdrietig van wordt

Sophia_!

Sophia_!

06-08-2021 om 23:39

Auwereel schreef op 06-08-2021 om 23:32:

Dat klinkt erg frustrerend Sophia... Geen wonder dat je daar verdrietig van wordt

Dat is zeker frustrerend, hopelijk gaat het morgen beter. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

06-08-2021 om 23:47

Geronimo3 schreef op 06-08-2021 om 23:10:

Ik was uiteten met man en naast ons zat een stel van 50+, alternatieve types, mooi restaurant en toch op je bergschoenen komen met een fleece vest.

Ik heb vaak op het VF gelezen dat een stel wat geen gesprek heeft in een restaurant "uitgepraat" is, je relatie is dan op sterven na dood. Ik had vol zicht op ze het viel me op dat ze niets meer zeiden na de bestelling, de eerste gang werd in alle rust en zwijgend gegeten. Tussen de gangen niks, de tweede gang kwam en nog steeds niks en toen ik weer opkeek gaf hij haar een prachtige lach en zij lachte net zo lief terug en toen aten ze zwijgend verder.

Die 2 zwijgende mensen waren heel gelukkig met elkaar maar mochten zich heerlijk verliezen in hun eten en gedachtewereld. Misschien is samen durven zwijgen in een restaurant wel het ultieme samen zijn.

Ooit zelf meegemaakt met toenmalige partner. Zo moe beiden van een drukke middag, 's avonds in stilte genietend van wat ís, samen, in een restaurant. Met ieder onze mijmeringen en het voedsel voor ons op tafel. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.