Huiskamer
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 21:12
Ainne schreef op 05-08-2021 om 17:44:
Nah, lijkt me zeer sterk dat dat een misverstand is. Sorry
Mij ook, ik ga niet, hij kan de pot op...
Auwereel ik heb dat ook gehad hoor, ik ben niet de eeuwige single, sterker nog ik heb 10 jaar samen gewoond maar daarna behalve wat kortere relaties heb ik dat geluk gewoon niet gehad en ik weet ook niet of dat ooit nog gebeurd.
Helaas ik heb niet overal controle op en niet alles is maakbaar. En ik accepteer dat en ik ben gelukkig in mijn eentje maar soms baal ik daar wel van...
VivaLaVida
05-08-2021 om 21:15
AliceM1982 schreef op 05-08-2021 om 20:50:Mannelijk Nederland doet zijn best maar lekker, ik heb het wel even gehad..
Dat snap ik helemaal. Vond het ook een ramp. (Goeie smilie trouwens) Zo blij dat ik zo uit het niets mijn man tegen het lijf liep. Gewoon in onze stad.
Dat gun ik jou ook op die manier.
Heidi-Forumbeheer
05-08-2021 om 21:25
AliceM1982 schreef op 05-08-2021 om 21:12:
[..]
Mij ook, ik ga niet, hij kan de pot op...
Auwereel ik heb dat ook gehad hoor, ik ben niet de eeuwige single, sterker nog ik heb 10 jaar samen gewoond maar daarna behalve wat kortere relaties heb ik dat geluk gewoon niet gehad en ik weet ook niet of dat ooit nog gebeurd.
Helaas ik heb niet overal controle op en niet alles is maakbaar. En ik accepteer dat en ik ben gelukkig in mijn eentje maar soms baal ik daar wel van...
Misschien moeten we een topic maken waar we allemaal onze vrijgezelle broers, zonen, exen, vaders of ooms aanbieden. Dan weet je in ieder geval waar ze vandaan komen en je krijgt er een betrouwbaarheidskeurmerk bij 🤣
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 21:33
Heidi-Forumbeheer schreef op 05-08-2021 om 21:25:
[..]
Misschien moeten we een topic maken waar we allemaal onze vrijgezelle broers, zonen, exen, vaders of ooms aanbieden. Dan weet je in ieder geval waar ze vandaan komen en je krijgt er een betrouwbaarheidskeurmerk bij 🤣
Goed idee, doe maar
(Serieus, soms wilde ik echt dat ik lesbisch was. Niet te serieus nemen dit hoor want natuurlijk is dat geen oplossing maar mannen zijn soms zulke enorme vulzelfmaarin....)
VLV: dank je, ik hoop dat ook en als dat niet gebeurt, ook goed. Nogmaals ik ben niet ongelukkig in mijn eentje.
Deanda
05-08-2021 om 21:35
AliceM1982 schreef op 05-08-2021 om 21:33:
[..]
![]()
Goed idee, doe maar
![]()
(Serieus, soms wilde ik echt dat ik lesbisch was. Niet te serieus nemen dit hoor...)
Dat heb ik ook wel eens gedacht maar ja, dan krijg je dat wijvengezeik steeds 😉🤣
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 22:21
Deanda schreef op 05-08-2021 om 21:35:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedacht maar ja, dan krijg je dat wijvengezeik steeds 😉🤣
Ja idd
Ik ben overigens ook wel een beetje boos op mezelf hoor, waarom ik steeds terug ga naar die dateapps terwijl het resultaat iedere keer hetzelfde is: teleurstelling en frustratie.
Ik ben trouwens vd week na gaan denken, na iets onbelangrijks. Van de week was ik even wandelen, toen kwam ik een man tegen met hond. Zoals bijna ieder dier kwam die hond enthousiast op me af. Ik heb mijn hele leven al dieren dus ik vond dat leuk en gaf het dier aandacht en met die man (van mijn leeftijd) wisselde ik wat woorden. Verder niks mee gebeurd maar ik realiseerde mij dat het helemaal niet zo ondenkbaar is om iemand 'in het wild' tegen te komen op plekken waar je graag komt. Ook daar kun je een praatje maken met iemand, misschien nog wel makkelijker dan op een dateapp. Ook dat is natuurlijk geen garantie dat je dan je grote liefde tegenkomt maar dat geldt ook voor een app. (En het scheelt een hoop irritatie, je bent toch al blij want je doet iets wat je leuk vindt....mmmm ik ben best slim soms
PriceyRook54
05-08-2021 om 22:28
Volgens mij is via-via de beste manier om een vent te vinden, via vrienden, collega’s. Date apps zoals tinder lijkt me echt vreselijk.
Mijn man is een eikel, net als alle de meeste mannen, maar ik hou hem nog maar een poosje aan als ik het zo lees. Wij kwamen elkaar tegen in de kroeg, via een gezamenlijke vriend.
PriceyRook54
05-08-2021 om 22:30
Geronimo3 schreef op 05-08-2021 om 21:07:
Ainne, we hebben hier al de hele dag zon en zelfs nu is het nog heerlijk buiten.
Wacht maar, de buien komen jullie kant op - ik zit twee landen naar het westen, meestal staat de wind jullie kant op
Dolfje
05-08-2021 om 22:40
pfff daten, ik moet er niet aan denken. Ik ken man al sinds mijn 14e en sinds mijn 16e een relatie met een onderbreking van een jaartje maar dat is ook alweer 25 jaar geleden…
Aberlady
05-08-2021 om 22:41
Voor de daters zijn dit inderdaad geen leuke tijden. Man en ik hebben elkaar wel via internet leren kennen trouwens, ik had juist veel waardeloze dates met mannen die ik via-via kende.
Alice, ik zou zelf te nieuwsgierig zijn om niet te gaan denk ik. Maar dan niet ervan uitgaan dat het een leuke date wordt, maar gewoon om te checken wie er evt. nog op komt dagen. Andere optie is natuurlijk dat je zondagmiddag een date met ons hier plant en dan gooi ik je wel wat bitterballen toe 
Aberlady
05-08-2021 om 22:44
Dolfje schreef op 05-08-2021 om 22:40:
pfff daten, ik moet er niet aan denken. Ik ken man al sinds mijn 14e en sinds mijn 16e een relatie met een onderbreking van een jaartje maar dat is ook alweer 25 jaar geleden…
Als ik jouw verhalen lees, denk ik ook altijd dat jullie het nog heel leuk hebben samen, met alle borreltjes en gezelligheid enzo.
SilverQuelea47
05-08-2021 om 22:45
Ik heb mijn vriend opgeduikeld via Tinder. Maar ik had ook niet helemaal verwacht dat dat zou evolueren naar trouwplannen. 
Dolfje
05-08-2021 om 22:45
Aberlady schreef op 05-08-2021 om 22:44:
[..]
Als ik jouw verhalen lees, denk ik ook altijd dat jullie het nog heel leuk hebben samen, met alle borreltjes en gezelligheid enzo.
Dat is ook zo. Kunnen nog steeds tot diep in de nacht kletsen. Raken nooit echt uitgepraat. Tenminste ik niet
Auwereel
05-08-2021 om 22:47
Ainne schreef op 05-08-2021 om 22:30:
[..]
Wacht maar, de buien komen jullie kant op - ik zit twee landen naar het westen, meestal staat de wind jullie kant op
![]()
Nee, nee, nee, nee, nog even wachten met die buien a.u.b.!
Of juist opschieten ermee, vannacht even die regen en dan morgen overdag weer droog, mag ook van mij. Ik kampeer niet
Aberlady
05-08-2021 om 23:08
Dolfje schreef op 05-08-2021 om 22:45:
[..]
Dat is ook zo. Kunnen nog steeds tot diep in de nacht kletsen. Raken nooit echt uitgepraat. Tenminste ik niet
![]()
🥰
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.