Huiskamer
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 18:19
Ainne schreef op 05-08-2021 om 17:44:
Nah, lijkt me zeer sterk dat dat een misverstand is. Sorry
Mij ook... oww niks aan de hand hoor.... (maar dan staak ik bij deze mn geswipe en terugzoek moeite. Ik ben ook stapelgek dat ik uberhaupt moeite doe...)
Eerlijk gezegd vind ik het niet erg want ik had toch geen zin, ik ben zwaar datemoe. (,en bovendien hoef ik niet perse een relatie. Ok het zou leuk zijn maar ik ben ook blij alleen, gelukkig)
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 18:25
Hen74 schreef op 05-08-2021 om 17:33:
Alice, is het een beetje in de buurt? Misschien gaan, maar op afstand even kijken of hij op komt dagen?
Ja nogal
Ja die neiging heb ik ook maar ik twijfel erg.. ik ga daar niet voor jan met de korte achternaam en ik zoek me de hele dag al het rambam (nogmaals ik spoor ook niet) zonder resultaat dus ik denk ook dat de kans vrij klein is dat het een misverstand is..
En mocht ie er wel zijn, lullig voor hem...
(stomme gedate ook... echt waar doe ik het voor, ik heb er niet eens zin in. Ik snap mezelf soms echt voor geen meter
)
SilverQuelea47
05-08-2021 om 19:14
Ik zou niet gaan. Als hij er wel is, kan hij je nog proberen te contacteren.
QuarrelsomeSnail25
05-08-2021 om 19:28
AliceM1982 schreef op 05-08-2021 om 18:25:
[..]
Ja nogal
Ja die neiging heb ik ook maar ik twijfel erg.. ik ga daar niet voor jan met de korte achternaam en ik zoek me de hele dag al het rambam (nogmaals ik spoor ook niet) zonder resultaat dus ik denk ook dat de kans vrij klein is dat het een misverstand is..
En mocht ie er wel zijn, lullig voor hem...
(stomme gedate ook... echt waar doe ik het voor, ik heb er niet eens zin in. Ik snap mezelf soms echt voor geen meter
)
Date-moe herken ik! En ik kan een boek schrijven over wat ik allemaal meegemaakt heb. Man man, wat een types lopen er rond.
Toen ik er een streep onder zette, onder al die jaren online daten, en besloot dat ik dan maar alleen zou blijven, liep mijn huidige partner bijna letterlijk mijn leven binnen.
Schiet me opeens een voorval te binnen van één van die vele dates. Dit betreffende exemplaar was niet het grootste licht.
We hadden elkaar twee keer gezien. Bij die tweede keer bleken we wel heel verschillend in het leven te staan. Hij vond mij op bepaalde gebieden wel heel extreem (valt mee.al zeg ik het zelf, maar ik heb zo mijn eigen meningen). Daar bleef hij maar op doorhameren.
Ik vond het wel welletjes worden en wilde de date beëindigen. Na zijn zoveelste keer gemekker over 'hoe enorm niet-gemiddeld ik was', beaamde ik dat met: 'Er bestaan alleen maar gemiddeldes doordat je aan beide kanten een uiterste hebt. Net zoals de 0 en de 30 op een schoollineaal met in het midden 15.'
Zijn boze reactie: 'Zie je nou! Jij met je moeilijke wiskunde!'

Geronimo3
05-08-2021 om 19:41
Jaaaaaaaaa, ik heb het afgekregen, ik ben doodmoe en ik werk nooit meer voor een particulier maar nu genieten van de zon en een enorm glas rosé
🍷
QuarrelsomeSnail25
05-08-2021 om 19:43
Geronimo3 schreef op 05-08-2021 om 19:41:
Jaaaaaaaaa, ik heb het afgekregen, ik ben doodmoe en ik werk nooit meer voor een particulier maar nu genieten van de zon en een enorm glas rosé
🍷
Proost!
Geronimo3
05-08-2021 om 19:43
Hen74 schreef op 05-08-2021 om 19:28:
[..]
'Er bestaan alleen maar gemiddeldes doordat je aan beide kanten een uiterste hebt. Net zoals de 0 en de 30 op een schoollineaal met in het midden 15.'
Zijn boze reactie: 'Zie je nou! Jij met je moeilijke wiskunde!'
Aaaaah, wel sneu voor hem dat een lineaal al hogere wiskunde is.
PriceyRook54
05-08-2021 om 20:08
Geronimo3 schreef op 05-08-2021 om 19:41:
🍷
Goed zo, ik ga die van mij ook opentrekken nu. Had eigenlijk nog “moeten” wandelen maar het weer is zo wisselvallig hier, dat risico ga ik mooi niet nemen (al schijnt de zon nu weer wel).
Dolfje
05-08-2021 om 20:40
Ik ben net thuis van werken en meteen even onder de douche gesprongen. Nu lekker op de bank. Morgen en zaterdag nog werken en zaterdagavond gaan we borrelen bij / met vrienden, nu al zin in.
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 20:50
Goed zo Geronimo!!!!
Marquise: ik neig idd daarnaar... De kans dat ik ineens zomaar *PLOP*! verdwijn is nihil.
Hij heeft me gewoon eruit gegooid, geen idee waarom. (En mocht hij wel komen dan heeft ie pech en doet ie maar lekker zn best...)
Ik zit er ook verder niet mee hoor, ik vind het alleen een beetje vreemd...
Hen74: Dat is inmiddels ook mijn ervaring, veel vreemde types. Je hoort genoeg verhalen van mensen die blijkbaar mazzel hebben en meteen de 1e raak is maar bij die mazzelaars hoor ik duidelijk niet. Dat vind ik helemaal niet erg hoor, en met daten is op zich niks mis maar op een of andere manier word ik er erg onrustig van.
Eigenlijk vooral omdat je dan de hele tijd met je telefoon/internet bezig bent, ik kan daar niet goed tegen, ik rust daar niet van uit. (En dat wil je in je vrije tijd toch, tot rust komen)
Ok ik moet toegeven dat ik toen ik met daten begon ik al totaal geen zin had maar ik dacht ach er is niks mis mee maar ik begin er een steeds grotere hekel aan te krijgen.
Mannelijk Nederland doet zijn best maar lekker, ik heb het wel even gehad.. 
AggressiveReindeer87
05-08-2021 om 20:51
Hen74, wat een mooi verhaal, zo kan het inderdaad ook gaan. (En als dat mij niet overkomt, even goede vrienden. Single zijn heeft ook voordelen)
Auwereel
05-08-2021 om 21:00
Hier een heerlijke wandeldag gehad. Nu lekker met een nieuw boekje in een hoekje, want ik heb ontdekt dat de internetbrowser van m'n verschrikkelijk oude Kobo e-reader voldoende is om nieuwe e-book-aankopen te kunnen downloaden van mijn favoriete boekhandel. Die heeft altijd een "e-book van de week" voor 5 euro en die sprak me wel aan deze week. Dus ik ga straks lekker "Het bal der gekken" van Victoria Mas lezen.
Ik vind dat ik trouwens ontzettend bof dat ik nooit heb hoeven daten. Ik leerde mijn man destijds kennen bij de kerk, we deden zoveel samen dat we elkaar al aardig kenden voordat we officieel een stel werden.
Geronimo3
05-08-2021 om 21:07
Ainne, we hebben hier al de hele dag zon en zelfs nu is het nog heerlijk buiten.
@ Alice. Niet opgeven, het is zomer en we mogen naar buiten en naar cafétjes en restaurants! Lekker doordaten hoor, dan zie je ze niet als potentiele partner maar omdat je gewoon af en toe iemand nodig hebt om weer op het terras te zitten. Gewoon een leuke tijd na 1,5 jaar afstand houden. Geniet van het leven!🥂
er.is.maar.1.Pino
05-08-2021 om 21:07
Nou Alice, ik vind dat je moedig standhoudt! Ik hoor het om me heen vaker, die date-ellende. Net of er alleen nog maar ongemanierde halve zolen rondswipen daar. Maar misschien een schrale troost: je bent er nu al achter dat het een flapdrol is. Daarvoor hoefde je niet eerst te komen opdraven.
Zou wel handig zijn als er een soort keurmerk kwam voor kerels “ik ben zindelijk, gedraag me fatsoenlijk en kan met mes en vork eten”
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.