Huiskamer
Sophia_!
03-08-2021 om 23:36
AliceM1982 schreef op 03-08-2021 om 22:11:
Dolf heb je wel eens yin yoga geprobeerd? Dan slaap je in ieder geval lekkerder...
Of yoga nidra, ken je dat? Daar word je heel rustig van.
QuarrelsomeSnail25
04-08-2021 om 00:04
Hijg, hijg... hè hè. Alles in één ruk doorgelezen. Ik wil ook mee discuzeuren!
Kan niet op iedereen reageren natuurlijk.
Doe het op twee berichten.
Dolfje, sterkte met je verlies.
En aan ? (weet niet meer wie) wil ik zeggen dat de hug er wel bij staat. Die hierboven bedoel je denk ik?
V.w.b. het andere forum. Dat kun je via deze link nog wel bereiken. Het komt dan niet op Flair uit.
https://forum.viva.nl/index.php
Waarom ze dat zo doen, geen idee.
AggressiveReindeer87
04-08-2021 om 06:42
Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 23:36:
[..]
Of yoga nidra, ken je dat? Daar word je heel rustig van.
Ken ik, 3 x geprobeerd, iedere x in slaap gevallen
(Ik ben best wel een slaapkop..)
Moggel, thuiswerkdag vandaag...
AggressiveReindeer87
04-08-2021 om 06:45
Hen74 schreef op 04-08-2021 om 00:04:
Hijg, hijg... hè hè. Alles in één ruk doorgelezen. Ik wil ook mee discuzeuren!
![]()
Kan niet op iedereen reageren natuurlijk.Doe het op twee berichten.
Dolfje, sterkte met je verlies.![]()
En aan ? (weet niet meer wie) wil ik zeggen dat de hug er wel bij staat. Die hierboven bedoel je denk ik?
V.w.b. het andere forum. Dat kun je via deze link nog wel bereiken. Het komt dan niet op Flair uit.
https://forum.viva.nl/index.php
Waarom ze dat zo doen, geen idee.
Kom gezellig mee discuzeuren, leuk!
Jij ook welkom Poezie, gezellig! (Echt ik word steeds blijer van kappen bij Viva en hierheen verhuizen...)
Poezie
04-08-2021 om 07:21
Goedemorgen😃!Dankjewel Alice🤗
@Dolfje: wat naar zeg, sterkte!
Vandaag de tweede werkdag weer na mijn vakantie. Ik lig nog in bed maar moet er nu echt uit.
VivaLaVida
04-08-2021 om 07:42
AliceM1982 schreef op 04-08-2021 om 06:42:
[..]
Ken ik, 3 x geprobeerd, iedere x in slaap gevallen
![]()
(Ik ben best wel een slaapkop..)
Dat doe je thuis voordat je gaat slapen? Of moet je jezelf dat eerst “aanleren” in een yogastudio?
Heb soms ook dagen dat ik niet in slaap kan vallen. Lig ik hele nachten wakker en denk ik s ochtends; huh, heb ik nog nog iets geslapen of echt helemaal niet. Volgende dag totaal gesloopt. En koffie!!
VivaLaVida
04-08-2021 om 07:46
Poezie schreef op 04-0Vandaag de tweede werkdag weer na mijn vakantie. Ik lig nog in bed maar moet er nu echt uit.
Welkom Poezie. Het eerste wat ik in de ochtend doe is plassen en dan nog even in bed op het forum kijken. Dit topic en nog twee anderen. Vind het relaxed hier.
Succes met werken vandaag! Altijd weer even inkomen hè
Rose85
04-08-2021 om 07:54
@Dolfje: Sterkte!
Hier zit ik te wachten tot het tijd is om de huisarts te bellen. Heb vanaf vrijdag af en aan buikklachten en nu wordt het vervelend. Maar zoals altijd eerst ff een kop koffie ☕️. Verder eigenlijk geen plannen vandaag. Beetje hier rondhangen denk ik.
Auwereel
04-08-2021 om 08:07
Sterkte Dolfje, met alles, ook met het harde werken.
De slaaptips, helpt dat ook als je prima in slaap valt, daarna om de één of andere reden wakker schrikt om dan weer in slaap te vallen? Dat vind ik erg lastig.
Auwereel
04-08-2021 om 08:09
Rose, ik hoop niet dat de dokter zegt dat je minder koffie moet drinken, dat is lekker om mee te starten! Ik hoop dat de huisarts een simpele oplossing vindt voor je klacht.
Dolfje
04-08-2021 om 08:13
Rose85 schreef op 04-08-2021 om 07:54:
@Dolfje: Sterkte!
Hier zit ik te wachten tot het tijd is om de huisarts te bellen. Heb vanaf vrijdag af en aan buikklachten en nu wordt het vervelend. Maar zoals altijd eerst ff een kop koffie ☕️. Verder eigenlijk geen plannen vandaag. Beetje hier rondhangen denk ik.
Ik zou met buikklachten juist geen koffie drinken maar slappe thee..
Dolfje
04-08-2021 om 08:16
yoga, in welke vorm dan ook, thuis niet geprobeerd omdat ik het eigenlijk eerst gewoon goed wil leren van iemand. Ben niet van de online lessen en heb hier nog niemand gevonden in de buurt.
Bij de sportschool gaven ze voor corona body balance en dat heb ik toen paar keer gedaan maar ja dat is nog niet opgestart.
Ik slaap wel in, al duurt dat soms lang, maar ben midden in de nacht wakker en dan lijken mijn gedachten ineens hyperactief of zo. Wel weer in slaap gevallen maar dat duurde even.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.