Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Sophia_!

Sophia_!

03-08-2021 om 08:49

Goedemorgen.  Of niet...ik voel me of ik een zware kater heb, en ik heb geeneens gedronken gisterenavond 

Groentesmoothies lijken mij altijd vies, ik maak ze altijd met fruit. Dat kan ik zo weleens gaan maken, misschien helpt het. 

Vervelend, Dolfje! Die extra diensten kun je dan echt niet hebben.

Mijn ontbijt is op werkdagen havermout met frambozen of blauwe bessen (zet ik de avond van tevoren al klaar in de koelkast) en op vrije dagen vaak lekkere broodjes of verse croissantjes. Maar belangrijkste is toch echt de koffie.

Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 08:49:

Goedemorgen. Of niet...ik voel me of ik een zware kater heb, en ik heb geeneens gedronken gisterenavond

Groentesmoothies lijken mij altijd vies, ik maak ze altijd met fruit. Dat kan ik zo weleens gaan maken, misschien helpt het.

Zal er iets in de lucht hangen ofzo? Ik kon me maar met moeite uit bed slepen en kijk nu al uit naar einde werkdag...

Sophia_!

Sophia_!

03-08-2021 om 08:55

Aberlady schreef op 03-08-2021 om 08:53:

[..]

Zal er iets in de lucht hangen ofzo? Ik kon me maar met moeite uit bed slepen en kijk nu al uit naar einde werkdag...

Je zou het denken dan. Dat wordt een lange dag voor je, niet fijn! 

Dolfje

PriceyRook54

PriceyRook54

03-08-2021 om 11:22

Nou hier was het ook zwaar vanmorgen, eerste werkdag na twee weken vrij. Zelfs de kat schrok toen mijn wekker om 6.45 af ging. En ineens weer makeup en hakken, iek!
Heb net mijn meest urgente emails weggewerkt, nu even koffie en ontbijt. Ik ontbijt dus pas laat. Vandaag was het kefir-yoghurt met een schep eiwitpoeder erdoor (met koffiesmaak) en een banaan. Klinkt vies, is heerlijk

Gever Dolfje, echt niet fijn nee.

Drukke ochtend achter de rug. Keuken gepoetst en woonkamer gedaan. Moet ook nog stofzuigen, maar dat kan vanavond ook nog wel.. Zo eerst maar eens lunchen en wachten op m’n pakketje. 

Dolfje schreef op 03-08-2021 om 07:42:

Goedemorgen. Ik maak ook vaak smoothies voor het ontbijt. Dadelijk ook. Banaan, ijsbergsla en verse munt. Moet echt weer opletten met eten. De laatste dagen waren weer veel te veel. Zit ook niet lekker in mijn vel, het sterfgeval natuurlijk maar moet ook teveel werken de komende weken. Heb deze week 2 extra diensten plus de zaterdag. Gewoon echt niet fijn.

Pas je goed op jezelf

Rose85 schreef op 03-08-2021 om 13:11:

Drukke ochtend achter de rug. Keuken gepoetst en woonkamer gedaan. Moet ook nog stofzuigen, maar dat kan vanavond ook nog wel.. Zo eerst maar eens lunchen en wachten op m’n pakketje.

Goed bezig.

Ik samen met man tuinhuis aan het opruimen, het is eerder puinruimen maar wat kom ik pareltjes tegen wat ik allang was vergeten. Maar moet vasthouden dat opruimen toch echt opruimen is en denk dat ik de plaatselijke goede doelen  kringloop er blij mee kan maken.

Sophia_!

Sophia_!

03-08-2021 om 13:29

Ik heb zitten lezen over flylady en Marie Kondo en nu heb ik ook besloten om echt te gaan puinruimen.  Maar ja, dingen weggooien vind ik extreem moeilijk, dus dat wordt wat 

Wat jij ook zegt Pauwlene,  je komt overal pareltjes tegen. 

Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 13:29:

Ik heb zitten lezen over flylady en Marie Kondo en nu heb ik ook besloten om echt te gaan puinruimen. Maar ja, dingen weggooien vind ik extreem moeilijk, dus dat wordt wat

Wat jij ook zegt Pauwlene, je komt overal pareltjes tegen.

Oh wat herken ik dat. Ben bijna 3 jaar bezig geweest om boven alle kamers op orde te krijgen. Vond dit zonde om weg te doen, vond dat zonde om weg te doe, je weet maar nooit wanneer ik het nog kan gebruiken of als ik het huis een andere vibe wil geven. Werd er zo onrustig van in mijn hoofd en nu is alles sinds kort zo opgeruimd en wat een rust geeft dat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een beetje netjes rommelig wel bij mij past. Ik krijg de kriebels van een woonboulevard winkel sfeer.

Succes en iedere keer dat je iets wegdoe is toch een overwinning.

Sophia_!

Sophia_!

03-08-2021 om 13:42

Pauwlene schreef op 03-08-2021 om 13:38:

[..]

Oh wat herken ik dat. Ben bijna 3 jaar bezig geweest om boven alle kamers op orde te krijgen. Vond dit zonde om weg te doen, vond dat zonde om weg te doe, je weet maar nooit wanneer ik het nog kan gebruiken of als ik het huis een andere vibe wil geven. Werd er zo onrustig van in mijn hoofd en nu is alles sinds kort zo opgeruimd en wat een rust geeft dat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een beetje netjes rommelig wel bij mij past. Ik krijg de kriebels van een woonboulevard winkel sfeer.

Succes en iedere keer dat je iets wegdoen is toch een overwinning.

Net wat jij zegt denk ik ook elke keer: alles is zonde en stel-nou-dat. Ik heb ook onrust in mijn hoofd en moet daarvanaf,  dus ik ga me er gewoon overheen zetten. Ik begin bij spullen die me niks zeggen, uit de keuken ofzo. 

Rommelig past ook bij mij, naar nu is het iets té rommelig 🙈

Ik heb even pauze en ben gaan wandelen. De zon schijnt dus  dat is fijn. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-08-2021 om 14:44

Sophia_! schreef op 03-08-2021 om 08:49:

Goedemorgen. Of niet...ik voel me of ik een zware kater heb, en ik heb geeneens gedronken gisterenavond

Ik ook hoor, ik bedoel een groente/fruitsmoothie, had ik vanmorgen ook gemaakt. Was niet heel smerig hoor maar ook niet erg lekker maar goed geen drama....

Ainnee Ik ken het, ik had een paar weken geleden toen ik weer begon na 2 weken vakantie ook moeite hoor... Leuk dat je ook een kat hebt. Ik heb er twee. (Heb mijn hele leven katten, ik zou niet zonder kunnen) Sterkte nog vandaag.
Sophia: ik heb dat ook, ik ben niet rommelig maar wel lichtelijk chaotisch en ik word erg onrustig van rommel. (Niet dat ik overdreven netjes ben, wel op het eerste gezicht maar je moet sommige kasten en laadjes niet opendoen. Dat vind ik irritant, dat die niet netjes zijn maar dikke doei dat ik die op ga ruimen hoor, ik vind het wel best, ben mn moeder niet... die is echt erg, ook met kastjes netjes en dat vind ik onzin, ik heb ook nog een leven hoor...)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-08-2021 om 15:42

Grappig trouwens, toen ik naar huis liep; ik keek toevallig net  ergens in een raam naar mezelf en had de gedachte dat ik er niet erg knap uitzag. Nog geen minuut later passeerde ik een knul die fluisterde dat ik beautiful  ben. Normaal vind ik dat gefluister en geflirt irritant maar het kwam nu op het juiste moment dus ik vond het best wel grappig . Goede timing 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.