Huiskamer
AggressiveReindeer87
02-08-2021 om 20:41
Rose85 schreef op 02-08-2021 om 20:04:
[..]
Girlpower!!
![]()
Dank je.
Ik ben overigens sinds gister met iemand anders aan het kletsen die net een meet (ik heb een hekel aan het woord daten) voorgesteld heeft.(En misschien lijkt het alsof ik een opgever ben maar als dat bij 1 date blijft en geen vervolg heeft dan kap ik echt weer ff met daten, denk ik...)
Rose85
02-08-2021 om 20:45
Een meet is altijd leuk! En hopelijk is deze niet bang om initiatief te tonen. Wanneer gaan jullie meeten?
Ik ga zo naar m’n schoonouders. Allebei in de 70, proberen nog wanhopig mee te doen met de laatste technologie. Als ze er niet uitkomen bellen ze m’n man en die komt het dan voor de 1000ste keer uitleggen 
Dolfje
02-08-2021 om 21:01
Rose85 schreef op 02-08-2021 om 20:45:
Ik ga zo naar m’n schoonouders. Allebei in de 70, proberen nog wanhopig mee te doen met de laatste technologie. Als ze er niet uitkomen bellen ze m’n man en die komt het dan voor de 1000ste keer uitleggen
Herkenbaar…
AggressiveReindeer87
02-08-2021 om 21:21
Voor mij ook herkenbaar, mijn moeder doet dat ook, mij bellen als ze er niet uitkomt met haar mobiel of laptop. Terwijl ik zelf ook een techologie-dummie ben...
Rose: hij stelde het zelf voor... Ok van de vorige die geen moeite doet om mij te leren kennen (En daar heb ik dus geen zin in, graag of niet hoor..) deed dat ook dus misschien zegt het nog niet zoveel als iemand initiatief neemt maar goed.
Waarschijnlijk wordt het zondag. Vind ik wel leuk, chatten tot kerstmis schiet echt niet zoveel op i.m.o.
Elkaar meeten/koffie/wandelen/weetikveel wel...
Ik begin in te kakken, ik ga er vroeg in, morgen gaat de wekker weer vroeg...
Thnx Yolo, ik ga hem opzoeken!
Rogue
02-08-2021 om 21:22
Rose85 schreef op 02-08-2021 om 20:45:
Een meet is altijd leuk! En hopelijk is deze niet bang om initiatief te tonen. Wanneer gaan jullie meeten?
hahah mijn oma is 80 en die heeft het zichzelf aangeleerd is ook veels te eigenwijs na 2 min krijgen we ruzie
AggressiveReindeer87
02-08-2021 om 21:28
Hahaha Rouge.
Ik heb een nieuwe guilty pleasure: Almhof Roomyoghurt Stragiatelly
Geronimo3
02-08-2021 om 22:27
AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 21:28:
Hahaha Rouge.
Ik heb een nieuwe guilty pleasure: Almhof Roomyoghurt Stragiatelly
Ik heb al 3 aardbeienwaterijsjes op. Is dat één woord?
Aberlady
02-08-2021 om 22:30
Oh, ik word altijd zo ongeduldig van ouders (en ouderen) met technologie-issues... Mijn schoonmoeder heeft er een handje van om overal in te trappen, allerlei spam serieus te nemen, mooie aanbiedingen van vage sites te geloven, nieuwe abonnementen af te sluiten waar ze totaal geen belang bij heeft, etc. Man moet het iedere keer weer rechtbreien, maar we krijgen het niet aan haar verstand
Alice, over je date van woensdag; ik had 'vroeger' ook dat soort dates en ik wou achteraf dat ik de ballen had om ze de waarheid te zeggen. Dus ik hoop dat je hem al-dan-niet subtiel hebt laten weten dat je er klaar mee bent en dan zondag op naar 'n topdate!
Voor iedereen hier, slaap lekker straks!!
PriceyRook54
02-08-2021 om 22:38
AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 18:59:
![]()
![]()
Rose en WV
Toch maar ff bericht gestuurd, gewacht tot hij het las en toen eruit gegooid en geblokkeerd.
Maar, maar, maar wat stond er in je bericht dan?
AggressiveReindeer87
03-08-2021 om 06:56
Aberlady schreef op 02-08-2021 om 22:30:
Oh, ik word altijd zo ongeduldig van ouders (en ouderen) met technologie-issues... Mijn schoonmoeder heeft er een handje van om overal in te trappen, allerlei spam serieus te nemen, mooie aanbiedingen van vage sites te geloven, nieuwe abonnementen af te sluiten waar ze totaal geen belang bij heeft, etc. Man moet het iedere keer weer rechtbreien, maar we krijgen het niet aan haar verstand
![]()
Alice, over je date van woensdag; ik had 'vroeger' ook dat soort dates en ik wou achteraf dat ik de ballen had om ze de waarheid te zeggen. Dus ik hoop dat je hem al-dan-niet subtiel hebt laten weten dat je er klaar mee bent en dan zondag op naar 'n topdate!
Voor iedereen hier, slaap lekker straks!!
Nou die ballen had ik blijkbaar
want ik heb hem idd nog een berichtje gestuurd, dat ik ga stoppen omdat het niet gaat werken. (Niet helemaal met uitleg hoor..) Haha Aini, nou dit dus..
Aberlady, hij komt geinteresseerd over en ik vind dat gezellig. En voor de rest zien we het wel.
Geronimo ja hoor, ik vind dat een woord
Goedemorgen, ik heb al vakantie gehad, de werkweek is weer begonnen.
Ik heb trouwens een groente smoothy gemaakt voor mijzelf, ongezoet kokosspul, spinazie, beetje havermout, bosbessen en een paar frambozen maar echt lekker is het nie zonder banaan...
Nou ja daar kom ik ook wel overheen.
Goedemorgen zonder zorgen!
er.is.maar.1.Pino
03-08-2021 om 07:29
je bent een held, met je smoothie Alice. (Ik ben van het brood
) werk ze!
Dolfje
03-08-2021 om 07:42
Goedemorgen. Ik maak ook vaak smoothies voor het ontbijt. Dadelijk ook. Banaan, ijsbergsla en verse munt. Moet echt weer opletten met eten. De laatste dagen waren weer veel te veel. Zit ook niet lekker in mijn vel, het sterfgeval natuurlijk maar moet ook teveel werken de komende weken. Heb deze week 2 extra diensten plus de zaterdag. Gewoon echt niet fijn.
AggressiveReindeer87
03-08-2021 om 08:12
Dank Pino! Ik maak vaak smoothies, meestal lekker maar nu wat minder. Kan gebeuren.
Ik wissel wel zoveel mogelijk af met ontbijt. (Smoothies maak ik vooral als ik weinig trek heb, met een lege maag ga ik de deur niet uit, ik word namelijk zwaar chagerijnig als ik honger heb
)
Dolf
Houd je taai!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Rose en WV