Huiskamer
Rose85
02-08-2021 om 15:38
Even mopperen hoor
. Onze combimagnetron is stuk. Na 3 jaar. De ovenstand werkt wel gewoon. Wij bellen voor garantie. “Product staat niet geregistreerd dus even 120 euro aftikken voor het voorrijden”. Dacht het niet. Er is ons niks gezegd over die hele registratie.
Aberlady
02-08-2021 om 16:53
Nou, het oude Vivaforum is aan het piepen en kraken... Is een soort kruising met Flair geworden. Erg raar! Ik ben blij dat ik hier zit 
SilverQuelea47
02-08-2021 om 17:00
Aberlady schreef op 02-08-2021 om 16:53:
Nou, het oude Vivaforum is aan het piepen en kraken... Is een soort kruising met Flair geworden. Erg raar! Ik ben blij dat ik hier zit
Die site slaat bij mij volledig op hol.
Vf_Watervrouw
02-08-2021 om 17:18
Zonder klagen saaie dagen.
Ontdekte net ook dat ViFlair.. Rare jongens die DPG-ers
Hebben ze het nieuws al gehaald of moeten wij de NOS bellen? 
AggressiveReindeer87
02-08-2021 om 17:36
Rose: oooww wat irritant! Logisch dat je boos bent.
Viva is blijkbaar uit de lucht gehaald, oei dan was ik net op tijd verhuisd
Ik zie idd ook Flaironline, maar zonder forum.
Nou ja ik ben toch verhuisd, ik zal ze niet missen.
WV doe maar, ik vond het al zo achterlijk dat het bij de NOS was dat Viva zou stoppen... er zijn de afgelopen jaren veel meer tijdschriften gekapt, dat was toch ook niet allemaal op het journaal? Idd vreemde jongens....
Even jullie opinie, ik heb afgelopen woensdag een soort van date gehad, onschuldig, koffie gedronken met iemand. Daarna op mijn initiatief nummers gewisseld maar hij heeft daarna niet meer uit zichzelf geapt. Als ik app dan appt hij terug maar ik heb echt geen zin in mensen waarbij ik steeds initiatief moet nemen. (En ik had ook geen vlinders of zo maar mijn ervaring is dat als je geen 20 meer bent, ik ben 39, dat sowieso meer tijd nodig heeft, vandaar dat ik moeite deed om hem te leren kennen maar op zo'n manier hoeft dat niet voor mij, echt niet. Graag of niet hoor...)
Anyway ik vraag mij af of het lullig is om zonder excuus app hem uit mijn phone te smijten/blokkeren? 🤓
er.is.maar.1.Pino
02-08-2021 om 17:40
AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 17:36:
(...)
Anyway ik vraag mij af of het lullig is om zonder excuus app hem uit mijn phone te smijten/blokkeren? 🤓
Wat mij betreft niet, maar ik wacht dan altijd nog een poosje voor het geval ik een app krijgt van 06xxx en geen idee hebt wiens nummer dat ook alweer was
Rose85
02-08-2021 om 17:42
Je kan hem opslaan als De Man Zonder Ballen en als je na een x tijd nog niks hebt gehoord gewoon verwijderen. Kom op zeg.
Vf_Watervrouw
02-08-2021 om 17:49
Heb ex nog een tijdje in foon gehad als Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz_naam zodat ie onderin mijn adresboek stond maar ik wel 'gewaarschuwd' was als ie nog eens belde.
AggressiveReindeer87
02-08-2021 om 18:57
Rose85 schreef op 02-08-2021 om 17:42:
Je kan hem opslaan als De Man Zonder Ballen en als je na een x tijd nog niks hebt gehoord gewoon verwijderen. Kom op zeg.
😆😅 mee eens... Niet dat het bij mij nou meteen vlinders en vuurwerk was maar we hadden wel fijn gesproken. En nogmaals ik ben bijna 40, ik geloof niet in sprookjes, gevoel heeft tijd nodig, dat is er lang niet altijd meteen. Bij mij althans.
Anyway gohsten is stom dus nu is mijn interesse en geduld helemaal gekelderd tot het dieptepunt.
Iets Anders wat ik even kwijt wil; het is gezellig hier en ik vind jullie leuk!
AggressiveReindeer87
02-08-2021 om 18:59
Rose en WV
Toch maar ff bericht gestuurd, gewacht tot hij het las en toen eruit gegooid en geblokkeerd.
Rogue
02-08-2021 om 19:54
ik heb de halve ochtend ruzie gemaakt , met de internet modem, ben uiteindelijk maar boodschappen gaan doen naar de action geweest enz voordat ik dat kreng uit het raam gooide bij thuiskomst deed die het gelukkig weer.
het is eigenlijk best wel erg dat je zo geiriteerd kan worden van zoiets kleins als internet storing
Rose85
02-08-2021 om 20:04
AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 18:59:
![]()
![]()
Rose en WV
Toch maar ff bericht gestuurd, gewacht tot hij het las en toen eruit gegooid en geblokkeerd.
Girlpower!!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.