Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-11-2022 om 11:13

Dilemma-topic (grote en kleine...)


MMcGonagall schreef op 11-11-2022 om 12:33:

[..]

Leuk! Veel plezier ermee, en nu nog even van een paar dagen rust genieten.

Naaahhh ... ik ben nu ik de knoop heb doorgehakt, wel in een hieperdepiep-modus. Dat voorzag ik vanmorgen niet. Want ... nou ja ... vanalles ... wachten tot februari was ook best een goed idee. Maar ik loop me nu enorm te verheugen 

Gelukkig las ik hier dat een vlotte, impulsieve beslissing uiteindelijk beter uitpakt dan een beslissing na grondig onderzoek waardoor je tussen 20 dingen moet kiezen. Laten we daar vanuit gaan. Dit is w voor de komende 20 jaar 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-11-2022 om 16:09

yette schreef op 11-11-2022 om 13:58:

[..]

Naaahhh ... ik ben nu ik de knoop heb doorgehakt, wel in een hieperdepiep-modus. Dat voorzag ik vanmorgen niet. Want ... nou ja ... vanalles ... wachten tot februari was ook best een goed idee. Maar ik loop me nu enorm te verheugen

Gelukkig las ik hier dat een vlotte, impulsieve beslissing uiteindelijk beter uitpakt dan een beslissing na grondig onderzoek waardoor je tussen 20 dingen moet kiezen. Laten we daar vanuit gaan. Dit is w voor de komende 20 jaar

Leuk he, knopen doorhakken...!  En je geeft ook nog twee katjes een fijn thuis!

Poezels!   

Ik ben aan het twijfelen over een yoga/pilates mat. Of eigenlijk, ik moet een nieuwe hebben want van mijn huidige fitnessmat beginnen nu steeds vaker stukjes te vallen maar ik vind het nogal een zoektocht. En redelijk dik want overal tegels, en toch ook spagaat en split oefeningen aankunnen zonder te scheuren.  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-11-2022 om 22:58

Marquise schreef op 11-11-2022 om 18:52:

Poezels!

Ik ben aan het twijfelen over een yoga/pilates mat. Of eigenlijk, ik moet een nieuwe hebben want van mijn huidige fitnessmat beginnen nu steeds vaker stukjes te vallen maar ik vind het nogal een zoektocht. En redelijk dik want overal tegels, en toch ook spagaat en split oefeningen aankunnen zonder te scheuren.

Gewoon doen, en die oude niet weggooien want kun je onder de nieuwe doen... Ik heb er ook twee...

't Is vooral dat ik nog steeds niet weet welke. 
Het mag niet te stroef zijn want dan glijdt mijn hiel het kapot, het mag niet te glad zijn want dan ga ik op mijn gezicht, niet te dun, niet te dik...

En dan heb je nog alle designs Ik ga nog verder zoeken en kijken of ik ze ergens live kan zien en voelen.

Marquise schreef op 11-11-2022 om 23:09:

't Is vooral dat ik nog steeds niet weet welke.
Het mag niet te stroef zijn want dan glijdt mijn hiel het kapot, het mag niet te glad zijn want dan ga ik op mijn gezicht, niet te dun, niet te dik...

En dan heb je nog alle designs Ik ga nog verder zoeken en kijken of ik ze ergens live kan zien en voelen.

Manduka PRO, the one and only forever  de mijne gaat al heel lang mee en ik gebruik hem intensief (ik geef yoga).

Als je die nou niet live kunt vinden, kun je toch online bestellen? Dan gelden de voorwaarden voor koop op afstand en mag je het terugsturen. Kijk even naar de webshop wat de voorwaarden zijn voor de retour verzendkosten. En dan kun je uitgebreid thuis voelen!

ToetieToover schreef op 12-11-2022 om 00:29:

[..]

Manduka PRO, the one and only forever de mijne gaat al heel lang mee en ik gebruik hem intensief (ik geef yoga).

Als je die nou niet live kunt vinden, kun je toch online bestellen? Dan gelden de voorwaarden voor koop op afstand en mag je het terugsturen. Kijk even naar de webshop wat de voorwaarden zijn voor de retour verzendkosten. En dan kun je uitgebreid thuis voelen!

Daar gaat niet mijn voorkeur naar uit gezien iedere postdienst zich momenteel als nachtmerrie gedraagt en ik een hekel heb aan retourneren uit milieu overwegingen.

Maar dit is denk ik niet mijn topic verder. 

Ik kan maar niet besluiten welke sneakers ik wil gaan passen en mijn oude zijn nu echt op, er zit een gat in de zool, dus daar durf ik buiten niet meer op te lopen. Ze zijn bij twee verschillende winkels te koop, en vandaag moet ik in het centrum zijn, maar geen tijd om naar beide winkels te gaan. 

Ze zijn allebei vegan, het eerste paar is gemaakt van druivenleer, want ik heel leuk vind. De tweede heeft volgens mij een fijne zool, ziet er comfortabel uit, maar ben bang dat die broeierig zal zijn. Ik heb snel warme voeten.



acbc-evergreen-grape-black-duurzame-unisex-sneaker.jpg

51919-vegetarian-shoes-vegan-runner-hemp-cork-black.jpg

@Rondstruiner: ik kies even voor je: de bovenste. 

Herfstappeltaart schreef op 13-11-2022 om 07:35:

@Rondstruiner: ik kies even voor je: de bovenste.

Thanks ! Daar gaat mijn voorkeur ook wel naar uit zo van de foto. Denk ik.

yette schreef op 11-11-2022 om 07:10:

Na ruim 30 jaar katten, is onze laatste oude dame in augustus overleden. Ik wilde wachten met een beslissing over een eventuele volgende kat tot februari.

Maar nu ben ik gisteren bij de dierenbescherming gaan kijken naar een katje. Of eigenlijk zelfs twee. En nu weet ik het niet meer.

Ze kosten tijd en aandacht. We krijgen dan weer zo'n stinkende bak in huis. Als ze net zo oud worden als de vorige katten kunnen we tot na ons 70ste niet zomaar spontaan een weekend of langer weg. Ze gaan vast vanalles slopen. Krijgen misschien wel vlooien. En als ze weglopen, ziek worden of sterven, raken we hier thuis compleet van slag. Bovendien zijn ze best saai. Beetje schuw. Slapen veel. Want ze zijn nog piepjong ...

Maarrehhh ... grote kans dus dat ik het ga doen. Of niet?

Ik geef mezelf tot een uur of 10 bedenktijd.

Denk ik.

Nadat mijn laatste kat was overleden heb ik ook een paar maanden gewacht. Toen werd het winter en miste ik toch een beestje in huis. Via de dierenbescherming heb ik twee volwassen zusjes uit het asiel gehaald. Zij waren toen 7 jaar oud. Wat oudere katten zijn vaak lastig te plaatsen terwijl een kat van 7 jaar oud nog heel wat gezonde jaren mee gaat. 
Die slopen ook niet meer, tenminste die van mij niet. Netjes zindelijk op de bak. 
Vlooien geen last van want binnenkatten. 

Leuk topic Ik ben juist nogal impulsief en heb zelden spijt van een keuze. 
Marquise, die mat die Toetie zegt. En dan de extra lange. Echt top. 

En Yette, gaan kijken bij poesjes met het idee dat je ze misschien wel NIET neemt is best een beetje naïef

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-11-2022 om 10:33

Moosey schreef op 13-11-2022 om 10:30:

Leuk topic Ik ben juist nogal impulsief en heb zelden spijt van een keuze.
Marquise, die mat die Toetie zegt. En dan de extra lange. Echt top.

😊 Dank je…

Ooohh lekker… ik kan op zich ook wel impulsief zijn maar niet wat betreft besluiten want controlfreak.. Kun je geen training meer impulsief worden geven Moosey  ?


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-11-2022 om 10:37

Moosey schreef op 13-11-2022 om 10:31:

En Yette, gaan kijken bij poesjes met het idee dat je ze misschien wel NIET neemt is best een beetje naïef

Ja dat lijkt mij ook, ik zou ze allemaal willen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.