Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Dagboek afdrukken - waar?

nu, tijdens mijn burn out en depressie schrijf ik. Vooral over moeilijke dingen. Maar ook inzichten, triomfen. En ik zou dit graag willen bundelen en afdrukken. Niet met de bedoeling dat iemand het leest maar voor mezelf. Alles chronologisch achter elkaar plakken. Met foto’s ertussen die ik maakte. Printscreens van blogs waarin ik me op dat moment herkende.

wie heeft een goede tip waar ik dat relatief goedkoop kan doen? 
Het is handig als het tussendoor opgeslagen kan worden en ik het kan bewerken totdat ik weer helemaal beter ben en het dan als afsluiting kan laten afdrukken ofzo. 

Wat een mooi idee! 

De goedkoopste optie is wellicht om het te laten printen bij een copyshop. Dit kan ook op wat dikker, mooier papier, uiteraard in kleur als je dat wenst en ze kunnen het voor je inbinden.

Wattenbolleke

Wattenbolleke

09-12-2021 om 20:37 Topicstarter

RavIvaR schreef op 09-12-2021 om 20:31:

Wat een mooi idee!

De goedkoopste optie is wellicht om het te laten printen bij een copyshop. Dit kan ook op wat dikker, mooier papier, uiteraard in kleur als je dat wenst en ze kunnen het voor je inbinden.

Nooit aan gedacht! Ik ga eens kijken. Dankjewel

Geen dank, Wattenbolleke. Veel succes!

Ik zou alles zelf in een Word document aan elkaar plakken, er dan aan het eind een pdf van maken (eventueel in A5 formaat zodat het wat handzamer wordt) en dan laten drukken bij studentendrukwerk.nl. Daar maken ze een mooi boekje voor je tegen een schappelijke prijs. 

Wattenbolleke

Wattenbolleke

10-12-2021 om 08:11 Topicstarter

Chrissiefur schreef op 10-12-2021 om 07:51:

Ik zou alles zelf in een Word document aan elkaar plakken, er dan aan het eind een pdf van maken (eventueel in A5 formaat zodat het wat handzamer wordt) en dan laten drukken bij studentendrukwerk.nl. Daar maken ze een mooi boekje voor je tegen een schappelijke prijs.

Ik zie het! €40 voor 200 pagina’s. Lijkt me heel prima. Is maar een halve therapiesessie😆

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.