Huiskamer
Ritchard
16-01-2025 om 07:27
Contact met verkoper in Slovenië Bazos
Goedemorgen
Beetje gekke vraag maar ik zou graag in contact komen met een verkoper in Slovenië.
Je hebt een telefoon nummer nodig uit Slovenië om een sms te kunnen sturen.
Ik heb al gezocht voor een sim kaart maar zover ik zie is dat alleen met data of wordt pas geactiveerd in Slovenië zelf.
Iemand hier die me kan helpen?
Alvast hartelijk bedankt.
Vr. Gr. Ritchard
Moxxie
17-01-2025 om 18:40
Ritchard schreef op 17-01-2025 om 14:15:
Goedemiddag,
Als het zo simpel was om een paar Sonus Faber Venere Wall speakers te kopen had ik niet zoveel moeite gedaan.
Er staat een advertentie op Marktplaatst dat ik ze zoek.
Ik heb al 2 van deze speakers aan mijn plafond en zoek er nog 2 om er 4 te hebben.
Het gaat mij niet om de kosten maar om het type en merk.
Al zijn de porto kosten 250 euro ik heb het ervoor over.
Er naar toe rijden heeft geen zin gezien de afstand en geen contact krijgen met de verkoper.De verkoper is een handelaar met alleen maar goede reviews.
Een fijn weekend alvast.
Gr. Ritchard
Ik snapte het verhaal wel hoor, ik had de website opgezocht. Dit moet echt te doen zijn, om iemand in Slovenië te vinden die dit wil doen. Oproepje op Facebook en Tweakers over dat e-mailadres en die speakers hangen over een paar weken aan jouw plafond.
Gebruikersnaaminvullen
17-01-2025 om 20:02
Ritchard schreef op 16-01-2025 om 18:14:
Het gaat om 2 luidsprekers op de website Bazos.
voor mij speciaal zijn.
De website zelf reageert niet op mijn verzoek om me in contact te brengen.
De verkoper heeft al 2 x de prijs verlaagd.
Je kan pas een email sturen als je telefoon nummer is gecheckt.
Gr. Ritchard
Je zou ook eens kunnen kijken of iemand op de Foreigners/Expat FB pagina kan helpen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.