Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Carnaval 2022


Ik ben weer veilig thuis gelukkig. Het was gezellig maat het deed pijn op krukken. Ik ga morgen en dinsdag en woensdag niet mee. Het is zo druk overal. Mensen denken ook dat mijn krukken een grapje is, nou was het maar zo. 

Brabeau

Brabeau

28-02-2022 om 09:24 Topicstarter

watertoren schreef op 28-02-2022 om 03:18:

Ik ben weer veilig thuis gelukkig. Het was gezellig maat het deed pijn op krukken. Ik ga morgen en dinsdag en woensdag niet mee. Het is zo druk overal. Mensen denken ook dat mijn krukken een grapje is, nou was het maar zo.

Dat is niet leuk nee 🫂 volgende keer lekker met die krukken een knal tegen de kop  ik hoop dat je ondanks dat wel genoten hebt!

Brabeau schreef op 28-02-2022 om 09:24:

[..]

Dat is niet leuk nee 🫂 volgende keer lekker met die krukken een knal tegen de kop ik hoop dat je ondanks dat wel genoten hebt!

Ja, ik heb genoten en ga vanmiddag weer! Vanmiddag blijven we in hetzelfde cafe en ik heb een barkruk. Gisteren veel lol gehad met een groep die verkleed waren als Joden.

Brabeau schreef op 27-02-2022 om 20:00:

En? Voor degene die geweest zijn. Hoe voelen de volle kroegen na 2 jaar?

Heerlijk! Alhoewel Limburg, dus geen kroeg vanbinnen gezien. Het is fantastisch weer voor straatcarnaval! Was ff gek al die mensen zo bij elkaar, maar vooral heel fijn. Het gekst was denk ik nog wel het mondkapje in de bus...

Het is heeeeerlijk! Ik ben zo blij dat het allemaal weer mag. De kroegen zijn niet te druk tot nu toe (maar dat komt ook door de max 500 man regel / 1G). Ik heb me al 3 dagen prima vermaakt!

Hier was de kroeg ook niet vol, inderdaad omdat er max 500 man naar binnen mocht. Maar het was ontzettend gezellig! 

Brabeau

Brabeau

28-02-2022 om 14:16 Topicstarter

Wat fijn om te horen! Voor degene die vandaag en morgen nog gaan, veel plezier!

Een paar uurtjes weg geweest. Het was gezellig! Hier zitten de cafe's dus bomvol. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.