Huiskamer
Anouk1234
23-08-2026 om 16:27
Cadeau partner 50 jaar
Volgend jaar wordt mijn man 50 jaar en ik ben al aan het nadenken over een origineel cadeau. Wie heeft er een leuk idee?
duizel
26-08-2026 om 04:36
Regenbui67 schreef op 25-08-2026 om 08:26:
[..]
Maar als je hem wil verrassen is dat weer zoiets. Dan moet je zo vooruit plannen en dan heeft hij toch weer iets wat hij wil doen dat weekend.
Jouw reacties in dit topic maken wel iets duidelijk over je eigen topic. Wat jammer dat dit zo gaat bij jullie. Mijn partner zou heel blij worden van een weekend weg samen. Zou zich niet tegen laten houden door een voetbalwedstrijd of formule 1 (wat hij wel iets om heeft itt voetballen) en belangrijke afspraken staan in de agenda dus daar hou ik dan rekening mee. Hij zou best iets anders afzeggen voor mij en het lief en leuk vinden dat ik een weekend organiseer.
Ik begrijp wel dat je je eenzaam voelt in het gezin als het in jullie relatie blijkbaar anders werkt en je je niet op de eerste plaats voelt staan.
Dolfje
26-08-2026 om 10:10
duizel schreef op 26-08-2026 om 04:36:
[..]
Jouw reacties in dit topic maken wel iets duidelijk over je eigen topic. Wat jammer dat dit zo gaat bij jullie.
Nou inderdaad maar nog geen reden om hier zo negatief te doen over de dingen die aan To aangedragen worden als cadeau.