Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Cadeau partner 50 jaar

Volgend jaar wordt mijn man 50 jaar en ik ben al aan het nadenken over een origineel cadeau. Wie heeft er een leuk idee?

Ik heb mjn man toen een vliegles boven Texel gegeven.  Vond hij echt gewéldig!

Wij gaan ook altijd iets doen ipv een cadeau. Denk dat we toen een weekend naar Zeeland zijn geweest. 
We gaan ook wel naar concert of festivals of theater. 
Of naar een brouwerij een rondleiding en proeverij.

Een verrassingsfeest op een locatie die zo'n 50 km van jullie woonplaats ligt met voor jullie een (wellness, gastronomisch, thema)-weekend eraan vast? Hij denkt dan dat de wellness (of andere) zijn kado is (en daar breng je hem ook van op de hoogte) en zal zeker niet verwachten verwelkomd te worden door al zijn familie en vrienden in de zaal.

Moeilijk! Mensen hebben alles tegenwoordig (al gedaan).

lientje69 schreef op 23-08-2026 om 16:35:

Ik heb mjn man toen een vliegles boven Texel gegeven. Vond hij echt gewéldig!

Heb ik mijn man bij een ander jubileum ook cadeau gegeven en dat vond hij erg leuk!

Een dag een mooie oldtimer huren was hier ook een succes

En Google eens op Robitime, dat is modelbouw met heel dun hout en altijd met iets van electronisch geluid of beweging erin. 

ballonvaart, met oude vw-busjes te toeren (kunnen evt kinderen ook mee), of een verrassingsfeest

Mijn man houdt erg van lekker eten wij hebben toen hij 50 werd (18 jaar geleden) een etentje georganiseerd bij een top restaurant in Zeeland. 
Andere cadeaus slipcursus en golfclinic.
Ik vind het idee van Lientje ook echt top jammer dat ik dat zelf niet een keer verzonnen heb voor mijn man.

een mooi horloge? Ik heb de mijne een tissot horloge gegeven, draagt hij elke dag.

Tuinfluiter schreef op 23-08-2026 om 18:55:

Mijn man houdt erg van lekker eten wij hebben toen hij 50 werd (18 jaar geleden) een etentje georganiseerd bij een top restaurant in Zeeland.
Andere cadeaus slipcursus en golfclinic.
Ik vind het idee van Lientje ook echt top jammer dat ik dat zelf niet een keer verzonnen heb voor mijn man.

Het kan nog steeds 

100-jarige Amerikaanse viert verjaardag met parachutesprong

Concerttickets

Yumi schreef op 23-08-2026 om 19:35:

[..]

Het kan nog steeds

Wie weet over twee jaar een parachutesprong gaat het niet worden maar iets leuks boven of op de waden sluit ik niet uit.

Yumi schreef op 23-08-2026 om 19:35:

[..]

Het kan nog steeds

Het was bij mijn man geen parachutesprong hoor. Maar echt een vliegles in de cockpit waarbij je dus zelf gaat vliegen. Als piloot dus.

Ik heb mijn man ook een vliegles gegeven ooit, op vliegveld Lelystad in een Boeing 737-simulator. Maar het kan ook in een echt klein vliegtuigje.

madee schreef op 23-08-2026 om 17:21:

En Google eens op Robitime, dat is modelbouw met heel dun hout en altijd met iets van electronisch geluid of beweging erin.

Moet zijn: Robotime 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.