Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Cadeau partner 50 jaar

Volgend jaar wordt mijn man 50 jaar en ik ben al aan het nadenken over een origineel cadeau. Wie heeft er een leuk idee?

Tuinfluiter schreef op 23-08-2026 om 19:59:

[..]

Wie weet over twee jaar een parachutesprong gaat het niet worden maar iets leuks boven of op de waden sluit ik niet uit.

Ballonvaart?

lientje69 schreef op 23-08-2026 om 20:17:

[..]

Het was bij mijn man geen parachutesprong hoor. Maar echt een vliegles in de cockpit waarbij je dus zelf gaat vliegen. Als piloot dus.

Dat weet ik Lientje, het artikel was een voorbeeld om aan te geven dat het niet te laat is om iets dergelijks te doen

Een koel-diepvries combinatie en een hangmatstander waren hier een succes.

mijn man houdt van koffie, dus een mooi half automaat gekocht. 

Yumi schreef op 23-08-2026 om 22:41:

[..]

Dat weet ik Lientje, het artikel was een voorbeeld om aan te geven dat het niet te laat is om iets dergelijks te doen

Oh sorry  afvallen en toe ben ik niet helemaal helder.. Dacht dat ik het niet goed uitgelegd had 

Zonnetje2021 schreef op 24-08-2026 om 08:43:

mijn man houdt van koffie, dus een mooi half automaat gekocht.

O ja die hebben wij sinds kort ook. Had zo'n gewone filterkoffiezetter maar dat vond hij teveel werk voor een kopje koffie

Nu een bonenautomaat. Zielsgelukkig ermee!

Wat een leuke ideeën! Daar ga ik nog eens uit putten in de toekomst.
Manlief is Fins en daar vier je alleen de ronde ‘-tig’ jaren maar binnenkort wordt hij 55 en heb ik een verrassing bedacht. Hij houdt enorm van bordspellen en is een nachtdier, dus ik ben druk bezig een bordspelmarathon te organiseren bij wijze van verrassing. Nou hebben we vaker een Bordspelmiddag maar deze wordt speciaal. Nieuw bordspel (cadeautje) op de tafel en iemand die de regels daarvan kent en kan uitleggen zodat hij meteen kan spelen, is het idee. Ik ben waarschijnlijk druk met de catering en het in- en uitlaten van de medespelers, zal zelf niet veel meespelen. Tot mijn verrassing was het niet moeilijk om mensen te vinden die ‘s nachts willen spelen. Zelf zit ik in het blok vanaf 5 uur in de ochtend. Ben ik op mijn best, goed voor mijn winkansen als hij op zijn slaperigst is 

Wat ik ook spannend vindt, is dat zijn zus een tekening van zijn oma heeft opgestuurd uit Finland. Oma kan heel mooi tekenen en het is een uitzicht vanuit haar huis zoals het vroeger was, zijn jeugd dus. Hij was daar altijd veel, zijn lievelingsoma. Dat heb ik gevernist, ingelijst en ga ik ophangen in de bordspelkamer.

Klinkt erg leuk Toetie Tover.
Ik heb een paar keer een schilderij uit mogen zoeken voor mijn verjaardag en een huwelijksjubileum was ik erg blij mee.

Wat een leuk origineel en persoonlijk cadeau Toetietoover! ❤️

Ik heb een leuke cabrio gehuurd voor een paar dagen en daarmee heeft hij lekker getourd. En een t-shirt dat hij nu vintage is.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.