Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Brand een kaarsje

Op het vivaforum hadden we een topic waar je een kaarsje kon branden voor iemand. Wie dan ook. Ik zie hier nog geen topic met die titel, klopt dat?

Ik stam uit het Pippi tijdperk. Ik brand dan ook bij deze een kaarsje voor haar, zodat ook zij hier niet vergeten wordt. 

Voor Peter R de Vries. Dat hij overleeft.... 

Ik brand vrijwel dagelijks een kaarsje voor mijn 4,5 jaar geleden overleden paps

En voor de liefde van mijn leven, mijn grote liefde die 25  oktober overleden is. Ik mis hem elke minuut.... 

Voor Jan Pennings die 31 jaar jong,  overleden is .

Voor mijn lieve nicht, die het heel zwaar heeft, en voor mijn liefde die ik al 11 jaar moet missen 

Voor de 227 mensen die zijn omgekomen tijdens de watersnood van juli.
Voor de 4.2 miljoen Coronadoden.
Voor mijn lieve kat die 3.5 jaar geleden is overleden.

Voor ons allerliefste hondenvriendje, die gisteren overleden is. Hij heeft een prachtig leven gehad en het is goed zo, maar wat mis ik hem enorm...

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

06-08-2021 om 22:25

Voor mijn vader. Hij is onlangs overleden en ik mis hem zo erg.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-08-2021 om 16:50

Nickske schreef op 06-08-2021 om 22:08:

Voor ons allerliefste hondenvriendje, die gisteren overleden is. Hij heeft een prachtig leven gehad en het is goed zo, maar wat mis ik hem enorm...

Ah ik voel met je mee! Ik moet ook eerdaags afscheid nemen van mijn lieverd, ik zie er zo tegen op. Ik heb zo goede diepe band met hem echt, daar kan geen mens tegenop. 

Ook een  voor de rest van de kaarsjes branders! 

Yolo schreef op 07-08-2021 om 16:50:

[..]

Ah ik voel met je mee! Ik moet ook eerdaags afscheid nemen van mijn lieverd, ik zie er zo tegen op. Ik heb zo goede diepe band met hem echt, daar kan geen mens tegenop.

Ook een voor de rest van de kaarsjes branders!

Dankjewel, lief van je. Voor jou natuurlijk ook een .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.