Huiskamer
Knutselkei
20-07-2026 om 21:10
BenB vol liefde zomer 26
Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?
Appelientje
10-09-2026 om 18:17
krulliebollie schreef op 10-09-2026 om 07:39:
[..]
Misschien een Botoxje die niet helemaal goed geplaatst is?
Haha ja wellicht! Vreemd was het wel.
Beterlaat2021!
10-09-2026 om 18:29
Appelientje schreef op 10-09-2026 om 18:15:
[..] Maar de dames die op hem reageren…. Daar is ook allemaal “iets” mee. Anders reageer je niet op hem. Zijn ook allemaal op zijn zachtst gezegd bijzonder.
Ik zeg zelf altijd, als je dit programma gebruikt om aan een partner te komen is er toch iets niet in orde met je.....
Groentetuin
10-09-2026 om 18:36
Beterlaat2021! schreef op 10-09-2026 om 18:29:
[..]
Ik zeg zelf altijd, als je dit programma gebruikt om aan een partner te komen is er toch iets niet in orde met je.....
Ik vond bij Paul een aantal heel normale vrouwen voorbij komen ( zo op t eerste gezicht)
Stel: je zit voor de tv en ziet HEM voorbij komen waar bij je dan denkt"ja die is leuk!!" Is er dan iets niet in orde met je als je reageert?
Ik vind dat wat kort door de bocht.
Appelientje
10-09-2026 om 19:00
Groentetuin schreef op 10-09-2026 om 18:36:
[..]
Ik vond bij Paul een aantal heel normale vrouwen voorbij komen ( zo op t eerste gezicht)
Stel: je zit voor de tv en ziet HEM voorbij komen waar bij je dan denkt"ja die is leuk!!" Is er dan iets niet in orde met je als je reageert?
“Ik vind dat wat kort door de bocht.
Ja hangt van de man/vrouw af waar je op reageert. Sommige zijn zeker vrij normaal! Maar denk dat er wel bovengemiddeld veel “aparte” mensen meedoen aan een programma als dit.
Yumi
10-09-2026 om 22:43
Timothy en Michael, mooi om te zien 🥲
Nisha Tara en Lieske, voelt voor mij als, al bepaald voordat de opnames begonnen?
Oscar doe geen moeite, je kan de liefde van haar leven die 4 maanden duurde voor Eline niet overtreffen, en dat moet je ook niet willen....
Widajo
10-09-2026 om 23:01
Ja Timothy en Michael: leuk!
Maar Caroline en Arie, leuk maar ik vraag me af er echt liefde tussen hen gaat ontstaan.
Eline en ...? hadden wel een beetje 'beef/bief'. Ze bleef met haar ogen draaien.
Heb ook een beetje medelijden met Paul, zijn gevoelens worden niet beantwoord.
Mexx en Thomas: had ik geen verwachtingen van en inderdaad...
Courage
10-09-2026 om 23:41
Ik had echt niet verwacht dat Nisha Tara en Lieske nog samen zouden zijn. Ik snapte echt niks van dat liefdesverhaal, maar dat het ik dus verkeerd voorspeld.
Thomas zag iedereen natuurlijk van verre aankomen. Ik hoop dat Mexx wel meer zelfvertrouwen heeft gekregen door het meedoen.
Mireille, tja... sorry niet zo boeiend. Kasper zag er goed uit!
Fred en Doete; dat knalde als een vuurpijl uit elkaar. Doete had het in haar hoofd dus enorm lopen romantiseren en toen bleek er geen deel 2 te zijn... Ze zijn allebei even kinderachtig gebleken. Ik zou graag een interview met haar willen zien of lezen. Heel nieuwsgierig.
Paul heeft er echt niets van geleerd. Schuift het op al jaren niet gedate te hebben. Nee dude, je bent gewoon niet geïnteresseerd.
Caroline en Arie is toch wel een verrassing hoor. Volgens mij worden die tanden niet wit genoeg met die methode. 
Timothy en Michaël wel heel leuk samen - en toch vertrouw ik ze allebei nog niet helemaal. Timothy die ik onlangs op insta zag met een promo om tig volgers te ronselen. En Michaël met een soort bindingsangst. I don't know.
Vergeet ik bijna Eline nog haha. Nou, dat zegt ook wel genoeg.
krulliebollie
11-09-2026 om 10:00
Hadden meer mensen het gevoel dat Jiry onder de medicatie zat tijdens de uitzending. Manlief en ik vonden hem bijzonder reageren en praten. Kan natuurlijk dat hij vanwege de spanningen en zijn PTSS wat extra’s heeft gekregen. Zou ik ook volledig snappen hoor.
Beterlaat2021!
11-09-2026 om 10:10
Appelientje schreef op 09-09-2026 om 23:08:
Wow Eline heeft ook de crazy eyes in the reünie aflevering. Haar ogen staan echt raar, en de ene lijkt groter dan de ander. Geen idee wat ermee is.
Tsja, is ze niet gewoon een beetje scheel?
~
Groentetuin
11-09-2026 om 10:20
krulliebollie schreef op 11-09-2026 om 10:00:
Hadden meer mensen het gevoel dat Jiry onder de medicatie zat tijdens de uitzending. Manlief en ik vonden hem bijzonder reageren en praten. Kan natuurlijk dat hij vanwege de spanningen en zijn PTSS wat extra’s heeft gekregen. Zou ik ook volledig snappen hoor.
Wij dachten dat er meer gebeurd was tussen hem en Iris,het zat duidelijk niet lekker tussen hen.ruzie??
Pimpelmees67
11-09-2026 om 10:47
Courage schreef op 10-09-2026 om 23:41:
Ik had echt niet verwacht dat Nisha Tara en Lieske nog samen zouden zijn. Ik snapte echt niks van dat liefdesverhaal, maar dat het ik dus verkeerd voorspeld.
Thomas zag iedereen natuurlijk van verre aankomen. Ik hoop dat Mexx wel meer zelfvertrouwen heeft gekregen door het meedoen.
Mireille, tja... sorry niet zo boeiend. Kasper zag er goed uit!
Fred en Doete; dat knalde als een vuurpijl uit elkaar. Doete had het in haar hoofd dus enorm lopen romantiseren en toen bleek er geen deel 2 te zijn... Ze zijn allebei even kinderachtig gebleken. Ik zou graag een interview met haar willen zien of lezen. Heel nieuwsgierig.
Paul heeft er echt niets van geleerd. Schuift het op al jaren niet gedate te hebben. Nee dude, je bent gewoon niet geïnteresseerd.
Caroline en Arie is toch wel een verrassing hoor. Volgens mij worden die tanden niet wit genoeg met die methode.
Timothy en Michaël wel heel leuk samen - en toch vertrouw ik ze allebei nog niet helemaal. Timothy die ik onlangs op insta zag met een promo om tig volgers te ronselen. En Michaël met een soort bindingsangst. I don't know.
Vergeet ik bijna Eline nog haha. Nou, dat zegt ook wel genoeg.
Je bent Iris ook vergeten... zegt waarschijnlijk ook genoeg?
Beterlaat2021!
11-09-2026 om 11:11
Ik heb voor vanavond éénmalig RTL Boulevard geprogrammeerd.
Misschien dat daar nog wat achtergrond info in komt.
MRI
11-09-2026 om 11:59
Wat mij bevreemdde is, dat Leonie dat niet aan Fred vraagt: 'Goh maar zie je niet dat juist je haast maakt dat het niet werkt?
Jiri: ja ik vond het juist wel eens iets nieuws dat een man kan zeggen 'nee het gevoel was er niet' terwijl dat vaak alleen gezegd wordt als het uiterlijk niet bevalt. Hier was Iris zo'n mooie vrouw en ook nog lief dat niemand begrijpt dat hij daar niet voor kan vallen (ik ook niet hoor). Maar het kan toch gewoon dat het niet goed voelde voor hem?
Alleen de gay koppels over (en Arie en Caroline? hm) dus. Heel lief en leuk voor ze