Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

MRI

MRI

20-07-2026 om 21:23

ja!

Ja, maar vooruit via Videoland denk ik

Ik kijk ook. Wel op videoland maar loop nog wel gelijk met de uitzending op tv. Ga ( nog) niet vooruit kijken.

Knutselkei

Knutselkei

20-07-2026 om 21:34 Topicstarter

Ik heb even aangepast ...zonder spoilers. Dat is voor degene zonder Videoland wel t leukste

jaaahhh ik zit met veel plezier weer voor de buis! Ze hebben weer lekker excentrieke types gevonden, bruingebakken en botox 😆 Genieten weer!

Paul veruit favoriet, een gewone leuke man.

Die kunstenaar die hoopt dat hij met 2 vrouwen overblijft, die insteek vind ik al vreemd.
Verder vind ik hem in t echt iets beter overkomen dan op zijn filmpje

De 2 mannen lijken op t eerste gezicht wel te matchen maar we beginnen maar net, kan nog heel veel gebeuren.

Caroline die zelf zegt dat ze zo netjes is en dan de hond t bord af laat likken , en de hond krijgt ook zijn eten op de bank.
En je gast op de eerste avond kant en klare lasagna voorzetten....  Ik vind dat qua eten echt een dikke onvoldoende.

Ik ben niet zo goed in de namen,sorry

Heerlijke paradijsvogels, dat beloofd wat! Zin in meer na de eerste aflevering

Knutselkei

Knutselkei

21-07-2026 om 07:08 Topicstarter

Inderdaad, waar halen ze die types toch vandaan zou je denken hahah.

Je hebt een BenB en ligt t liefste de hele dag op bed en bank?

Caroline ,oei, moet echt even paar keer kijken,wat zonde die lippen etc. En wat een eisenpakket!
Fred wil graag dat ze voor hem strijden?

ik lees en kijk ook mee. De aflevering van gisteren nog niet gezien, ik neem op en spoel alle reclames door, scheelt een half uur..

Oh is het weer begonnen? Leuk! Ik heb er al iets over gelezen, “geen golddiggers” whahaha (welk goud?!) en wat markante persoonlijkheden. Ik moet dringend tijd maken want anders lees ik hier alleen maar spoilers. Het programma is er heel goed in om uitspraken te monteren onder een actie die compleet het tegenovergestelde laat zien van wat ze beweren. Zin in. 

ik lees iig mee (kijk niet), meer omdat mijn buurman mee heeft gedaan als potentiële partner (ik geloof van iris)

MRI

MRI

21-07-2026 om 11:26

Nou ik vond het onverwacht een hele leuke aflevering.

Anthony (gay gast in Ibiza) doet me sterk aan Gordon denken maar dan niet de scherpe humor. Komt vooralsnog wat oppervlakkig over

Die gast op Bonaire: twee vrouwen die voor hem strijden? Okay die gaat dus echt voor de diepe zielsverbinding: niet. Maar ik vind hem voor de rest niet onsympathiek tot nu toe. Die eerste gaste die hij had: als ze praat lijkt het alsof de verdoving nog niet is uitgewerkt, niet alleen qua mond maar ook qua ogen. En ze houdt niet van in de zon en hitte. Ja dan moet je echt naar Bonaire gaan.

Caroline vind ik geweldig: "Tanden! nou ja dan moet hij maar niet glimlachen. vooral niet naar mij."

De man met de twee dochters vind ik heel aardig overkomen. Maar acht vrouwen uitnodigen? Ik denk dat hij het op dit moment terwijl hij de videos bekijkt allemaal geweldig vindt maar dat gaat overweldigend zijn

Ik kijk ook weer. Reageren doe ik voorzichtig want ik heb over een paar dagen geen benul meer wat er op tv is geweest omdat ik via videoland kijk. 
Die gast op Ibiza heeft de eerste kerel over de vloer. Ik vind dat echt een jonge variant van gerard joling. En dan lees ik her en der over de vergelijking Gordon over de Ibizaman en dan lijkt me het wel compleet. 

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Misschien kan je dit plaatje bij je openingspost zetten?  (Even aan de moderatoren vragen of ze je topic open willen houden?)

In verleden nog wel's gekeken samen met een vriendin die groot fan was. Maar na wat onthullingen achteraf destijds, nu vooral benieuwd hoeveel er deze keer gecast blijkt te zijn😁.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.