Huiskamer
Knutselkei
20-07-2026 om 21:10
BenB vol liefde zomer 26
Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?
Yumi
09-09-2026 om 22:39
krulliebollie schreef op 09-09-2026 om 20:08:
Fred is wel kleurrijk maar voor mij wel het prototype witte man van boven de middelbare leeftijd die denkt dat de wereld om hem draait. Dat is leuk kijken.. absoluut maar frustrerend dat hij schaamteloos zichzelf blijft verheerlijken en dat er behalve Yvonne eigenlijk geen vrouw tegen hem opstaat.
Denk je echt dat dit voorbehouden is aan de witte man? Dan ken je waarschijnlijk geen of erg weinig mannen van kleur 🤣
Yumi
09-09-2026 om 22:44
Thomas vind ik zo onaantrekkelijk, waardoor ik met verbazing hoor dat vrouwen hem een mooie man vinden. Zijn lijf ziet er goed getraind uit, maar zijn uitstraling en de manier waarop hij zich gedraagt 
Yumi
09-09-2026 om 22:47
Mireille is nog niet uitgezaagd met Dick ![]()
Zou ze geschrokken zijn van de manier waarop ze mannen weg heeft gestuurd?
Appelientje
09-09-2026 om 23:05
krulliebollie schreef op 09-09-2026 om 20:08:
Fred is wel kleurrijk maar voor mij wel het prototype witte man van boven de middelbare leeftijd die denkt dat de wereld om hem draait. Dat is leuk kijken.. absoluut maar frustrerend dat hij schaamteloos zichzelf blijft verheerlijken en dat er behalve Yvonne eigenlijk geen vrouw tegen hem opstaat.
Je mag natuurlijk geen diagnoses stellen, maar ik vind Fred autistisch overkomen. Weinig/geen inlevingsvermogen, star en rigide, neemt dingen letterlijk, bijzondere manier van denken. Etc.
Appelientje
09-09-2026 om 23:08
Wow Eline heeft ook de crazy eyes in the reünie aflevering. Haar ogen staan echt raar, en de ene lijkt groter dan de ander. Geen idee wat ermee is.
Appelientje
10-09-2026 om 00:07
Yumi schreef op 09-09-2026 om 22:44:
Thomas vind ik zo onaantrekkelijk, waardoor ik met verbazing hoor dat vrouwen hem een mooie man vinden. Zijn lijf ziet er goed getraind uit, maar zijn uitstraling en de manier waarop hij zich gedraagt
Eens. Maar ik vind zelfs zijn lijf niet mooi. Te iel voor mij, smalle schouder. En zijn gezicht is al helemaal niet mooi.
krulliebollie
10-09-2026 om 07:39
Appelientje schreef op 09-09-2026 om 23:08:
Wow Eline heeft ook de crazy eyes in the reünie aflevering. Haar ogen staan echt raar, en de ene lijkt groter dan de ander. Geen idee wat ermee is.
Misschien een Botoxje die niet helemaal goed geplaatst is?
krulliebollie
10-09-2026 om 07:41
Yumi schreef op 09-09-2026 om 22:39:
[..]
Denk je echt dat dit voorbehouden is aan de witte man? Dan ken je waarschijnlijk geen of erg weinig mannen van kleur 🤣
Ik ken meer dan genoeg mannen van kleur om deze conclusie te kunnen trekken.
Appelientje
10-09-2026 om 08:09
krulliebollie schreef op 10-09-2026 om 07:41:
[..]
Egocentrisme is een eigenschap die universeel is.
Yumi
10-09-2026 om 10:15
krulliebollie schreef op 10-09-2026 om 07:41:
[..]
Zowel jij als als ik kunnen die conclusie niet trekken op basis van vriendenkring en/of familie.
Bevolkingsgroepen eigenschappen toebedelen op basis van kleur, oftewel discrimineren.
MRI
10-09-2026 om 10:22
Appelientje schreef op 09-09-2026 om 23:05:
[..]
Je mag natuurlijk geen diagnoses stellen, maar ik vind Fred autistisch overkomen. Weinig/geen inlevingsvermogen, star en rigide, neemt dingen letterlijk, bijzondere manier van denken. Etc.
Precies, want een aantal gedragingen kunnen evengoed bij narcisme voor komen. De totale ik- gerichtheid en de attitude van 'maar ik wil het en wel nu' kunnen daar ook op wijzen. We weten het niet. Ik zie ook dat hij in zichzelf gevangen zit op een bepaalde manier en vind dat zelfs rot. Maar als je hem serieus gaat nemen en verwacht dat hij zich volwassen gedraagt, kom je denk van een koude kermis thuis. Ongelooflijk dat Doete nog denkt dat zij de uitverkorene is nadat ze straal genegeerd werd toen Sabina er was. En dan wordt ze kwaad op Fred dat hij het niet wil continueren omdat ze niet meteen met hem van bil gaat. Er is genoeg bij Fred om kwaad op te worden, maar dat is toch omdat je verwacht dat hij zich normaal gedraagt. En dat kan hij blijkbaar niet.
Beterlaat2021!
10-09-2026 om 11:55
Knutselkei schreef op 09-09-2026 om 21:53:
Ik zie een nieuwe match😍.... tattoo match van die blonde van Fred met de tattoo man van Eline.
Of Gilberto moet die blonde ,selina of hoe heette ze nou kapen. Jonge Caroline, bevalt m vast...
Ja, misschien vinden er wel 'overstapjes' plaats. Dat is eerder gebeurd. Het zijn per slot van rekening allemaal singles en dat weten ze van elkaar.
Ik vind het wel een beetje overdreven hoe iedereen elkaar begroet op de reunie. Die mensen kennen elkaar helemaal niet! Ook de presentatrice zegt tegen de B&B-ers : 'wat leuk jullie nu eens in het echt te zien'.
Yumi
10-09-2026 om 12:11
Appelientje schreef op 10-09-2026 om 00:07:
[..]
Eens. Maar ik vind zelfs zijn lijf niet mooi. Te iel voor mij, smalle schouder. En zijn gezicht is al helemaal niet mooi.
Ik schreef dat ik hem onaantrekkelijk vind, en dat zijn lijf goed getraind was, ik weet wat het kost om zover te komen...
Appelientje
10-09-2026 om 18:12
Yumi schreef op 10-09-2026 om 12:11:
[..]
Ik schreef dat ik hem onaantrekkelijk vind, en dat zijn lijf goed getraind was, ik weet wat het kost om zover te komen...
Zeker zijn lijf is getraind.
Appelientje
10-09-2026 om 18:15
MRI schreef op 10-09-2026 om 10:22:
[..]
Precies, want een aantal gedragingen kunnen evengoed bij narcisme voor komen. De totale ik- gerichtheid en de attitude van 'maar ik wil het en wel nu' kunnen daar ook op wijzen. We weten het niet. Ik zie ook dat hij in zichzelf gevangen zit op een bepaalde manier en vind dat zelfs rot. Maar als je hem serieus gaat nemen en verwacht dat hij zich volwassen gedraagt, kom je denk van een koude kermis thuis. Ongelooflijk dat Doete nog denkt dat zij de uitverkorene is nadat ze straal genegeerd werd toen Sabina er was. En dan wordt ze kwaad op Fred dat hij het niet wil continueren omdat ze niet meteen met hem van bil gaat. Er is genoeg bij Fred om kwaad op te worden, maar dat is toch omdat je verwacht dat hij zich normaal gedraagt. En dat kan hij blijkbaar niet.
Zeker eens. Er is in ieder geval “iets” met hem, en dit is ook gewoon wat het is. Hij zal niet veranderen en zal geen zelfinzicht krijgen. What you see is what you get bij hem. Dat vind ik dan wel weer geinig. Hij is er gewoon eerlijk over, zegt wat hij denkt, en manipuleert niet. Emotioneel volwassen is het in ieder geval niet.
Maar de dames die op hem reageren…. Daar is ook allemaal “iets” mee. Anders reageer je niet op hem. Zijn ook allemaal op zijn zachtst gezegd bijzonder.