Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

Groentetuin schreef op 08-09-2026 om 22:45:

Die Thomas die zo op televisie uit de school klapt over zijn liefdes nacht, dan deed Mexx dat veel netter.

En hij heeft eindelijk zijn 'verovering' binnen, maar is blijkbaar nog niet verliefd, zelfs niet enórme kriebels. En Mexx die thuis gaat afwachten hoe Thomas' gevoelens zich gaan ontwikkelen. OMG!

Courage schreef op 08-09-2026 om 22:56:

[..]

En hij heeft eindelijk zijn 'verovering' binnen, maar is blijkbaar nog niet verliefd, zelfs niet enórme kriebels. En Mexx die thuis gaat afwachten hoe Thomas' gevoelens zich gaan ontwikkelen. OMG!

Ja echt hè. Hij schetst ook een ideaal beeld voor zichzelf neer: hij wil per se “rustiger” worden omdat hij een gezin wil stichten en hij “ouder wordt” en “grijze haren krijgt”. En nu met Mexx zou hij “rustiger” zijn. Terwijl dat totaal niet bij hem past. Man, kom op, wordt gewoon verliefd op het type waar je op valt, en kijk dan verder. Je kan ook prima “wild” zijn en een gezin hebben. Je leven is niet voorbij met een kind. 

Appelientje schreef op 08-09-2026 om 23:26:

[..]

Ja echt hè. Hij schetst ook een ideaal beeld voor zichzelf neer: hij wil per se “rustiger” worden omdat hij een gezin wil stichten en hij “ouder wordt” en “grijze haren krijgt”. En nu met Mexx zou hij “rustiger” zijn. Terwijl dat totaal niet bij hem past. Man, kom op, wordt gewoon verliefd op het type waar je op valt, en kijk dan verder. Je kan ook prima “wild” zijn en een gezin hebben. Je leven is niet voorbij met een kind.

Exact!

Courage schreef op 08-09-2026 om 22:56:

[..]

Al dat gezanik over gevoelens die moeten rijpen en ontwikkelen. Klikken die gevoeld moeten worden. Het is denk ik goed dat het bijna afgelopen is.

ik vind het ieder jaar weer jammer als het is afgelopen.. ik val in een soort B&B gat. Het geeft ook altijd heerlijke gesprekken. Bijna iedereen kijkt.. en de mensen die niet kijken kun je heerlijk vertellen over wat je hebt gezien. 

Ik vind die Devon echt een mooie man , wat een karakter!

krulliebollie schreef op 09-09-2026 om 11:15:

ik vind het ieder jaar weer jammer als het is afgelopen.. ik val in een soort B&B gat. Het geeft ook altijd heerlijke gesprekken. Bijna iedereen kijkt.. en de mensen die niet kijken kun je heerlijk vertellen over wat je hebt gezien.

Ik sta er dubbel in. Ik herken wat jij zegt maar ik ben ook opgelucht als het voorbij is. Stiekem is het toch ook wel frustratie-TV. 

Thora schreef op 09-09-2026 om 08:48:

[..]

Al dat gezanik over gevoelens die moeten rijpen en ontwikkelen. Klikken die gevoeld moeten worden. Het is denk ik goed dat het bijna afgelopen is.

Eens. Die gevoelens zijn er niet en gaan niet meer komen. 

Thora schreef op 09-09-2026 om 08:48:

[..]

Ik snap ook nooit zo goed wat de verwachting is. Vaak vinden ze iemand aardig, doen ze graag leuke dingen met diegene, denken ze vaak aan diegene, kunnen ze samen lachen. Ik heb het gevoel dat het dan toch bijna altijd fysieke aantrekking is die mist. En te hoge verwachtingen van het verliefde gevoel.

Courage schreef op 09-09-2026 om 13:03:

[..]

Ik sta er dubbel in. Ik herken wat jij zegt maar ik ben ook opgelucht als het voorbij is. Stiekem is het toch ook wel frustratie-TV.

Hahaha, ja Fred is een grote bron van frustratie. Voor de rest vind ik het eigenlijk wel genieten. 

O ik had het maar saai gevonden zonder Fred! Heerlijk om naar te kijken. 

krulliebollie schreef op 09-09-2026 om 15:08:

[..]

Hahaha, ja Fred is een grote bron van frustratie. Voor de rest vind ik het eigenlijk wel genieten.

Ik vind Fred juist wel vermakelijk. Die man maakt zich zo belachelijk dat ik mij wel eens afvraag of het echt is. Met zijn 200 maanden. En zijn plotselinge omslag als er een vrouw binnenkomt die gewillig lijkt. Met de nadruk op lijkt.

Fred is wel kleurrijk maar voor mij wel het prototype witte man van boven de middelbare leeftijd die denkt dat de wereld om hem draait. Dat is leuk kijken.. absoluut maar frustrerend dat hij schaamteloos zichzelf blijft verheerlijken en dat er behalve Yvonne eigenlijk geen vrouw tegen hem opstaat. 

Knutselkei

Knutselkei

09-09-2026 om 21:08 Topicstarter

Goed zo Doete! Wauw!

Knutselkei

Knutselkei

09-09-2026 om 21:53 Topicstarter

Ik zie een nieuwe match😍.... tattoo match van die blonde van Fred met de tattoo man van Eline. 

Of Gilberto moet die blonde ,selina of hoe heette ze nou kapen. Jonge Caroline, bevalt m vast...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.