Huiskamer
Knutselkei
20-07-2026 om 21:10
BenB vol liefde zomer 26
Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?
Groentetuin
04-09-2026 om 16:22
Knutselkei schreef op 04-09-2026 om 15:49:
Ik vind Mireille net Tineke de Nooij
inderdaad beetje pedant. Van de sjieke etentjes etc. Dan dnek ik wel, hoop dat je dan wat sjiekers aandoet. Past helemaal niet hoe het bij haar is ingericht. Wat dat betreft was Huib wel een mooie optie voor haar ... maar ja,die wilde niet.
Dat had ik niet gezien , maar je hebt wel gelijk, daar heeft ze zeker wat van weg
ToetieToover
04-09-2026 om 16:51
krulliebollie schreef op 03-09-2026 om 17:17:
[..]
Maar Fred houdt niet van dieren.. Fred houdt alleen van zichzelf. Zijn verlangens doen er toe. Zijn 200 maanden.. niet dat een ander ook iets wil of iets anders wil.
Ik heb nog even verder gekeken. Kinderen mogen niet op 1 staan, want HIJ staat daar al. Hilarisch als hij bij het afscheid meegeeft dat ze zichzelf wat meer op 1 moet zetten, eh nee dat was jij toch?! Fred?
Ik weet nog dat ik iets soortgelijks aan mijn huidige manlief vertelde. Mijn kinderen red ik als eerste uit een brandend huis, jou (dus) niet, zoiets zei ik tegen hem in onze ‘verkeringstijd’. Zijn geweldige antwoord was: nee natuurlijk niet, dan red ik ook een kind….
Beterlaat2021!
04-09-2026 om 17:32
Er is een ander B&B topic geopend, zo te lezen voor mensen die allemaal afkomstig zijn van het VIVA-forum.
Ze zijn allemaal erg blij hier te zijn. Geen idee waarom...
( Ik zat ook op het VIVA-forum, maar ben in 2021 overgestapt, nooit spijt gehad.)
krulliebollie
04-09-2026 om 17:33
ToetieToover schreef op 04-09-2026 om 16:51:
[..]
Ik heb nog even verder gekeken. Kinderen mogen niet op 1 staan, want HIJ staat daar al. Hilarisch als hij bij het afscheid meegeeft dat ze zichzelf wat meer op 1 moet zetten, eh nee dat was jij toch?! Fred?
Ik weet nog dat ik iets soortgelijks aan mijn huidige manlief vertelde. Mijn kinderen red ik als eerste uit een brandend huis, jou (dus) niet, zoiets zei ik tegen hem in onze ‘verkeringstijd’. Zijn geweldige antwoord was: nee natuurlijk niet, dan red ik ook een kind….
Kijk, dat is nog eens een echte vent!
krulliebollie
04-09-2026 om 17:34
Beterlaat2021! schreef op 04-09-2026 om 17:32:
Er is een ander B&B topic geopend, zo te lezen voor mensen die allemaal afkomstig zijn van het VIVA-forum.
Ze zijn allemaal erg blij hier te zijn. Geen idee waarom...![]()
( Ik zat ook op het VIVA-forum, maar ben in 2021 overgestapt, nooit spijt gehad.)
Oké, apart dat er dan een apart topic komt. Ik vind zelf vivaforum niet zo leuk. Met de eerste dreiging van sluiting daar weggegaan en kom er eigenlijk nooit meer.
Courage
04-09-2026 om 17:56
krulliebollie schreef op 04-09-2026 om 17:34:
[..]
Oké, apart dat er dan een apart topic komt. Ik vind zelf vivaforum niet zo leuk. Met de eerste dreiging van sluiting daar weggegaan en kom er eigenlijk nooit meer.
Hoi! Ik heb het topic geopend en wilde voorkomen dat we als een soort invasie op dit topic zouden duiken. Zeker ook omdat het nog maar een week is. Leek me niet zo leuk om als een olifant door de porseleinkast te stampen. 
En verder wist ik niet zeker of er op dit topic ook werd 'vooruitgekeken' en durfde ik zelf niet te kijken omdat ik geen spoilers wil lezen. Dolfje die hier schrijft, heeft me gerustgesteld. 
Bij een volgend seizoen van B&B haak ik gewoon hier aan hoor, en het kan maar zo zijn dat er van het andere topic dan ook mensen hier blijven plakken.
Op het andere forum liep het even niet zo lekker - vandaar de uitwijk naar hier. Niks bijzonders verder.
Yumi
04-09-2026 om 17:58
Knutselkei schreef op 04-09-2026 om 15:49:
Ik vind Mireille net Tineke de Nooij
inderdaad beetje pedant. Van de sjieke etentjes etc. Dan dnek ik wel, hoop dat je dan wat sjiekers aandoet. Past helemaal niet hoe het bij haar is ingericht. Wat dat betreft was Huib wel een mooie optie voor haar ... maar ja,die wilde niet.
Mireille heeft een hoop eisen, maar ze wil vooral een klusjesman. Zoals Kasper ook aangeeft, ze heeft iemand nodig voor als ze het straks zelf niet meer kan. De manier waarop ze met de nieuwe man omgaat, over het zagen... doe het dan gewoon zelf. Het is toch de bedoeling een partner te vinden? Als ik op een date beoordeeld wordt op koken, klussen of koken dan ben ik weg...
krulliebollie
04-09-2026 om 18:16
Dank voor de uitleg. Het gaat idd best netjes qua niet spoileren. Ik doe iig erg mijn best om niks te zeggen..
Dolfje
04-09-2026 om 18:48
Ik ook want ben ook al klaar. Zit op het vliegveld te wachten tot we kunnen boarden.
Hoop wel ergens donderdag de reünie te kunnen zien. Twee jaar geleden waren we ook daar en hebben we het op de iPad gekeken maar weet niet meer of dat nu semi live was of later. Staat de reünie al eerder op videoland? Weet iemand dat?
Yumi
04-09-2026 om 18:58
Dolfje schreef op 04-09-2026 om 18:48:
Ik ook want ben ook al klaar. Zit op het vliegveld te wachten tot we kunnen boarden.
Hoop wel ergens donderdag de reünie te kunnen zien. Twee jaar geleden waren we ook daar en hebben we het op de iPad gekeken maar weet niet meer of dat nu semi live was of later. Staat de reünie al eerder op videoland? Weet iemand dat?
Heb geen videoland maar neem aan dat je op vakantie gaat... fijne reis veel plezier en geniet ervan Dolfje!
Dolfje
04-09-2026 om 18:58
Yep, daarom ff de afleveringen gisteren en eergisteren van komende week gekeken.
Courage
04-09-2026 om 19:23
Spannend Dolfje!
Ik kan niet vooruitkijken, dus ook geen antwoord op je vraag, sorry.
krulliebollie
04-09-2026 om 20:18
voor zover ik heb begrepen komt de reünie op woensdag op Videoland en wordt hij donderdag op de reguliere tv uitgezonden.
Courage
04-09-2026 om 20:30
krulliebollie schreef op 04-09-2026 om 20:18:
voor zover ik heb begrepen komt de reünie op woensdag op Videoland en wordt hij donderdag op de reguliere tv uitgezonden.
Oh, ik herinner me in ene hoe dat de vorige keer ging met mijn gratis Videoland-account.
Toen was op televisie al de eerste 10 (?) minuten van de reünie uitgezonden meteen na de reguliere uitzending. Maar op Videoland hadden ze alléén de reguliere uitzending om terug te kijken, zonder die extra 10 minuten. Dat kwam dan weer later online. Nouja, was even anders dan verwacht in elk geval dus het is wel even opletten voor ons videolandkijkers. 
krulliebollie
04-09-2026 om 21:10
Courage schreef op 04-09-2026 om 20:30:
[..]
Oh, ik herinner me in ene hoe dat de vorige keer ging met mijn gratis Videoland-account.
Toen was op televisie al de eerste 10 (?) minuten van de reünie uitgezonden meteen na de reguliere uitzending. Maar op Videoland hadden ze alléén de reguliere uitzending om terug te kijken, zonder die extra 10 minuten. Dat kwam dan weer later online. Nouja, was even anders dan verwacht in elk geval dus het is wel even opletten voor ons videolandkijkers.
Dat heb ik niet meegekeken.. maar misschien omdat ik alleen via Videoland kijk.