Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

MRI

MRI

19-08-2026 om 11:59

Beterlaat2021! schreef op 19-08-2026 om 10:12:

Grappig, die Mireille. 'Ik ga vooral op zijn eetmanieren letten'. En dan spaghetti* serveren én een gesprek voeren (en zelf óók met volle mond praten...).
* Macaroni was veel makkelijker geweest!.

----- Ooit het verhaal gehoord dat iemand tijdens een sollicitatie-gesprek een tompouce geserveerd kreeg. En dan maar kijken of hij die netjes kon eten...-------

Ja maar toen ze hem later een vraag stelde,  had ze zelf ook nog eten in haar mond

MRI

MRI

20-08-2026 om 12:45

Vonden  de laatste twee afleveringenook zo saai?

MRI schreef op 20-08-2026 om 12:45:

Vonden de laatste twee afleveringenook zo saai?

Ja behoorlijk. Tijd voor een leuke plottwist ergens. Dat Thomas toch op mannen valt bijvoorbeeld. Of dat Fred toch een leuke man blijkt te zijn ( net als Robin met Pearl afgelopen winter).

Dolfje schreef op 20-08-2026 om 13:02:

[..]

Ja behoorlijk. Tijd voor een leuke plottwist ergens. Dat Thomas toch op mannen valt bijvoorbeeld. Of dat Fred toch een leuke man blijkt te zijn ( net als Robin met Pearl afgelopen winter).

Ik zit regelmatig te scháteren van het lachen! Wat zijn er toch gecompliceerde mensen op de wereld - zeker in dit programma!  

Kijken jullie wel eens naar deze commentaren?

https://diwmosmz.nl/socials/de-20e-aflevering-van-bb-vol-liefde-2026/

Héérlijk!

Dat afscheidsgesprek van Timothy en Wadie, liet zien dat achter dat masker van Timothy iemand zit met een groot hart ❤ 

Yumi schreef op 21-08-2026 om 10:11:

Dat afscheidsgesprek van Timothy en Wadie, liet zien dat achter dat masker van Timothy iemand zit met een groot hart ❤

Vond ik ook... (maar goed ik had het idee al langer dat ie meer was dan een oppervlakkige gast met foute humor...)

MissHolmes schreef op 21-08-2026 om 22:32:

[..]

Vond ik ook... (maar goed ik had het idee al langer dat ie meer was dan een oppervlakkige gast met foute humor...)

Ik heb nooit gedacht dat hij oppervlakkig was en zijn humor ken ik van mijn gay vrienden, dus weet niet beter   

In dit gesprek liet hij veel meer van zichzelf zien 

Ik heb niks met Eline, maar de beelden van het strand in Aruba zijn super om terug te zien. Regelmatig komen er hotels voorbij die ik herken en ook op de pier heb ik weleens geluncht. Mooi en veilig land, vriendelijke, aardige mensen 

Terug naar Eline, jammer dat Menno naar huis is.... Tony, tsja daar zou ik net als bij Eline bij uit de buurt blijven. Kan ik niet verklaren, sorry gevoel en type.

Wat een verdriet zit er toch in Iris, ze straalt het uit ik gun haar een arm om haar schouder, iemand waar ze tegen kan leunen. 

Wat een nare reactie van Mireille, op het vertrek van Huib. 
Ik vond dat hij het respectvol bracht, gaf haar ook verschillende complimentjes en legde haar uit waarom ze geen match waren. 

Daarnaast begrijp ik Huib wel, ze hebben een compleet andere levensstijl, Mireille met haar pannetje op het vuur water koken voor de koffie en het niet fris lijkende koffiekannetje, als je gewend bent aan een espressoapparaat, bak bestek omkieperen in de lades, het gezoek naar die thermometer in dat rommelhok....vasthouden aan simpelheid, uit gewoonte, geldzorgen of de wat? Ik zou zo ook niet kunnen leven, afgelegen op een berg uit je bed komen en kou lijden met je koffie. Het geheel straalt voor mij armoede uit. zou het vreselijk vinden om zo te moeten leven. Het pand zelf en de omgeving en ligging is prachtig.

Begrijp best dat ze moeite heeft om het pand te onderhouden, maar dan moet je keuzes maken paar dagen hulp, of als dat niet mogelijk is de boel verkopen. Vraag me toch af hoe lang ze daar nog kan wonen, als ik zie hoe moeizaam ze er rondloopt....

Als je t samen met je grote liefde gedaan hebt en van de plek houd laat je t ook niet zomaar los.
Voor haar is deze levensstijl oke.
Ik vind t ook een mooi plekje
Ze kan niet zo goed tegen kritiek,nou ja t zij zo.

Ik dacht juist dat die kerel dacht in een mooi gepolijst paleis terecht te komen en dat dat ff tegenviel. Hij kwam er chic de freak aan en knapte meteen er op af.
Dat van die bak bestek omkieperen herken ik van bij schoonouders. Daar gebeurde dat vroeger ook altijd. Vreselijk vond ik dat maar goed hun huis hun ding maar vraag me dan nlet de tafel te dekken.( Nu ligt alles wel gewoon netjes in de la maar vroeger toen schoonmoeder nog werkte kon ze dat ook zo omkieperen).

MRI

MRI

28-08-2026 om 14:59

Groentetuin schreef op 28-08-2026 om 10:32:

Als je t samen met je grote liefde gedaan hebt en van de plek houd laat je t ook niet zomaar los.
Voor haar is deze levensstijl oke.
Ik vind t ook een mooi plekje
Ze kan niet zo goed tegen kritiek,nou ja t zij zo.

Ja als zij bijvoorbeeld iets van AD(H)D heeft, wat heel goed zou kunnen kan ik wel iets van haar reactie invoelen omdat ik zelf add heb: het is echt best moeilijk om dan een b&b draaiend te houden omdat het al zo'n  chaos in haar hoofd en dan wil je er ook nog zijn voor je gasten en dan heb je zo'n groot  kasteel pff. Ga er maar aan staan. Je hebt je al heel vaak voor je kop geslagen dat je niet wat meer geordend bent want dat lijkt je gewoon veel handiger, waarom kan je het nou niet normaal en minder chaotisch aanpakkken... dat is ook heel vaak gezegd door mensen die dat wel makkelijker afgaat. Als iemand die jij leuk vindt daar weer meer komt, raakt dat je diep en reageer je misschien geprikkeld. Ja zijn aannames ik weet het. Maar bedenk dat het niet iedereen gegeven is makkelijk ordelijk te zijn. En ja ik begrijp Huib ook: het is een manier van leven waar hij zichzelf niet in ziet passen. Heel valide

MRI schreef op 28-08-2026 om 14:59:

[..]

Ja als zij bijvoorbeeld iets van AD(H)D heeft, wat heel goed zou kunnen kan ik wel iets van haar reactie invoelen omdat ik zelf add heb: het is echt best moeilijk om dan een b&b draaiend te houden omdat het al zo'n chaos in haar hoofd en dan wil je er ook nog zijn voor je gasten en dan heb je zo'n groot kasteel pff. Ga er maar aan staan. Je hebt je al heel vaak voor je kop geslagen dat je niet wat meer geordend bent want dat lijkt je gewoon veel handiger, waarom kan je het nou niet normaal en minder chaotisch aanpakkken... dat is ook heel vaak gezegd door mensen die dat wel makkelijker afgaat. Als iemand die jij leuk vindt daar weer meer komt, raakt dat je diep en reageer je misschien geprikkeld. Ja zijn aannames ik weet het. Maar bedenk dat het niet iedereen gegeven is makkelijk ordelijk te zijn. En ja ik begrijp Huib ook: het is een manier van leven waar hij zichzelf niet in ziet passen. Heel valide

Moet iedereen een etiketje krijgen?

Ik zie een leuke vrouw die in haar eentje een b&b runt, en dat is een druk bestaan denk ik

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.