Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

Ik vind Sjaak totaal niet bij Iris passen.

Knutselkei

Knutselkei

17-08-2026 om 22:07 Topicstarter

Nee die snap ik ook niet zo. Dat ze hem gekozen had.

Marlies ik denk dat het te vroeg voor je is om te gaan daten. Als je allebei iemand verloren hebt, dan is het misschien makkelijker om je gevoelens te delen. Maar een eerste date gebruiken om het mooie plekje te laten zien, waar je met overleden man bent geweest en steeds over Herm bezig blijft....dan is dat triest, maar je doet er jezelf en Paul geen goed mee. Lekker naar huis...

OMG net toen ik wat waardering begon te krijgen voor Timothy, krijgen we paardebloem-gate. En dan gaat-ie nog zingen ook oh my echt bewaar me: patat en Hollandse hits. Wadi niet bellen. Een beetje dramaqueen is dat overigens wel. Net als Marlies. Neem een therapeut joh. Geen vent. Je vent is NIET je therapeut. 

Knutselkei schreef op 16-08-2026 om 13:07:

Ik moet bij Eline steeds denken aan de Betty Spaghetti poppetjes die mijn dochter vroeger had. Vooral met pet op.

s-l1600.webp

Treffende gelijkenis 

Geniaal!

Denk ook dat Marlies te snel is,  ik snap het wel maar ze heeft het alleen maar over die overleden man. Anyway Paul Vindt Marjo duidelijk leuker dus dit gaat hem niet worden.

Ik heb bij Wadi vanaf het begin al het idee dat hij er veel te veel van verwacht en hij deed mega dramatisch over een f*ck*ng paardenbloem in mijn opinie... En ik houd ook niet van die hollandse muziek maar joh zo'n drama is het toch niet dat hij dat blijkbaar wel leuk vindt.. Timothy kan in ieder geval wel zingen...

eens Miss Holmes.. het zijn gewoon een paar geplukte paardenbloemen. Niet iets waar je vreselijk veel moeite voor doet, uitgezochte bloemen die iets persoonlijks weergeven. Maar wel een kleine lieve actie waar Timothy iets respectvoller mee had kunnen omgaan. Voor beiden is wel iets te zeggen maar Wadi maakt het wel erg groot. Ze zijn gewoon geen match. Ik vind Michael wel bij hem passen. 

krulliebollie schreef op 18-08-2026 om 10:37:

eens Miss Holmes.. het zijn gewoon een paar geplukte paardenbloemen. Niet iets waar je vreselijk veel moeite voor doet, uitgezochte bloemen die iets persoonlijks weergeven. Maar wel een kleine lieve actie waar Timothy iets respectvoller mee had kunnen omgaan. Voor beiden is wel iets te zeggen maar Wadi maakt het wel erg groot. Ze zijn gewoon geen match. Ik vind Michael wel bij hem passen.

Ook met jouw eens, Timothy gedraagt zich wel heel erg boerenl*llerig...

ik ben geen Timothy fan, en ook niet van Nederlandstalige  muziek,maar ik vond dat hij goed zong

Groentetuin schreef op 18-08-2026 om 11:01:

ik ben geen Timothy fan, en ook niet van Nederlandstalige muziek,maar ik vond dat hij goed zong

En muziek kan toch ook gezellig zijn wanneer het niet helemaal jouw smaak is? Ik doe daar persoonlijk nooit zo moeilijk over maar goed...

MRI

MRI

18-08-2026 om 12:47

Groentetuin schreef op 18-08-2026 om 11:01:

ik ben geen Timothy fan, en ook niet van Nederlandstalige muziek,maar ik vond dat hij goed zong

Hij zong zeker goed. Toch denk ik dan ook altijd 'zou hij meedoen om ontdekt te worden?'

MRI schreef op 18-08-2026 om 12:47:

[..]  Hij zong zeker goed. Toch denk ik dan ook altijd 'zou hij meedoen om ontdekt te worden?'

Volgens mijn zong hij gewoon mee met een bandje ofzo.

Waarom houdt Wadi niet de eer aan zichzelf? Hij voelt zich doodongelukkig daar volgens mij... Niet dat hij of Timothy iets fout doet, ze zijn elkaars type gewoon niet, hun werelden zijn erg verschillend en Wadi is onzeker en te gevoelig voor zoiets vermoed ik. (En dat had ik zelf ook tot een paar jaar terug en ik herken het wel maar ik snap niet dat ie dan mee doet aan zoiets maar goed)

Grappig, die Mireille.  'Ik ga vooral op zijn eetmanieren letten'.   En dan spaghetti*  serveren én een gesprek voeren (en zelf óók met volle mond praten...).
* Macaroni was veel makkelijker geweest!.

----- Ooit het verhaal gehoord dat iemand tijdens een sollicitatie-gesprek een tompouce geserveerd kreeg.  En dan maar kijken of hij die netjes kon eten...-------

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.