Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

En Fred.. Echt, brrr   
Wat een nare man! Alles moet op zijn manier, wil alles en iedereen naar zijn hand zetten. Ik ben blij dat Yvonne nu inziet wat voor een type hij is en langzaam tegen hem in durft te gaan. Ze mag hem nog wel meer op z'n plek zetten, vind ik 😁

Knutselkei

Knutselkei

12-08-2026 om 21:56 Topicstarter

Ja hoor daar is ie weer.  Hoe vind je t zo gaan....

Iris vindt Jiri wel leuk zo te zien. Ben benieuwd of dat blijft.

Dolfje schreef op 12-08-2026 om 22:46:

Iris vindt Jiri wel leuk zo te zien. Ben benieuwd of dat blijft.

Ik hoop het. Vind ze leuk samen en ze verdienen het..

En Nisha en Lieske? Leek wel de/hun laatste aflevering gisteren...

Uiteraard, moeten we hier nog meer van zien dan?
Ik méén ergens gelezen te hebben dat er nog een nieuwe B&B-eigenaar bij komt....

Beterlaat2021! schreef op 13-08-2026 om 11:16:

Uiteraard, moeten we hier nog meer van zien dan?
Ik méén ergens gelezen te hebben dat er nog een nieuwe B&B-eigenaar bij komt....

Ja dat heb ik ook gelezen, een kasteelvrouwe 

Wat ik t mooiste vond gisteren was die bbq van Paul. Wat een mooi ding zeg!

MRI

MRI

13-08-2026 om 15:29

Ben ik nou de enige die die makelaarster bij Paul niet zo prettig vindt? Als je zegt "nou ja hij is niet lang genoeg, dat moet hij dan dan maar goed maken met zijn karakter", dan klinkt dat als een grapje maar voor mij is dat toch niet zo leuk. Stel je voor dat een man van haar zou zeggen "tja ze is wat centimeters te lang maar dat moet ze dan maar goed maken door haar persoonlijkheid"? 

MRI schreef op 13-08-2026 om 15:29:

Ben ik nou de enige die die makelaarster bij Paul niet zo prettig vindt? Als je zegt "nou ja hij is niet lang genoeg, dat moet hij dan dan maar goed maken met zijn karakter", dan klinkt dat als een grapje maar voor mij is dat toch niet zo leuk. Stel je voor dat een man van haar zou zeggen "tja ze is wat centimeters te lang maar dat moet ze dan maar goed maken door haar persoonlijkheid"?

Ik hoor daarin een grote onzekerheid over haar eigen lengte en de overtuiging dat de man groter dient te zijn dan de vrouw. Ze had nog zo’n soort uitspraak, dat je de man vooral de kans moest geven zijn mannelijkheid uit te leven of iets dergelijks. Stond ze in de tuin te werken in haar nette outfit Ze heeft een beetje ouderwetse opvattingen wat mij betreft. Alsof hij wat ‘tekortkomt’ (pun intended) terwijl hij zegt dat het allemaal niet uitmaakt als hij eenmaal verliefd is. Overigens vind ik hem een ontzettend leuke man, maar zijn omvang vind ik storend. Die enorme hoeveelheid eten (prachtige vuurpit inderdaad!) ik dacht dat hij voor nog meer gasten aan het koken was? Ook een afknapper voor mij zou zijn dat hij graag iemand had die hem een beetje stuurde of zoiets, daar is een vrouw al om weggegaan. Hopelijk past er binnenkort een dekseltje. 

Widajo schreef op 13-08-2026 om 11:00:

[..]

Ik hoop het. Vind ze leuk samen en ze verdienen het..

En Nisha en Lieske? Leek wel de/hun laatste aflevering gisteren...

Wel heel mooi dat je met een kleine hoeveelheid reacties toch precies een treffer kunt hebben! Kwaliteit boven kwantiteit. Ze matchen zo goed qua energie. Het klikt, dat spat van het scherm. 

Ze wilde idd het gras niet maaien, dat was te mannelijk. Daarom gingen ze de heg snoeien. Ik dacht ook: huh serieus? 

en dan ineens Iryi(?) naar huis. Een hele goede reden maar waarom vraagt geen van beide: zal ik/ wil je terug komen? Was destijds met Paul en Debbie ook. Gemiste kans voor beide...

ToetieToover schreef op 13-08-2026 om 15:40:

[..]

Wel heel mooi dat je met een kleine hoeveelheid reacties toch precies een treffer kunt hebben! Kwaliteit boven kwantiteit. Ze matchen zo goed qua energie. Het klikt, dat spat van het scherm.

Er wordt gesuggereerd dat ze online al contact hadden. Maar ik vind zo ook leuk samen, beetje zoetsappig maar wel leuk

Zag een hele andere Iris alsof het verdriet dat ze in haar gezicht heeft vervaagde. Tijdens het motoruitstapje genoot ze, zocht contact met Jiri door aanraken en zei ook dat ze hem een mooie man vond. Het viel mij op dat Jiri haar reactie wel leuk vond, maar zelf terughoudend beleef. 

De mededeling bij het ontbijt dat hij die avond vertrok voor zijn zoontje, hakte erin, Ze wou niet zien dat hij vertrok, zoals ze zei omdat ze een gat in haar hart heeft sinds het overlijden van haar kindje. Eerder vertelde ze haar twijfels over Jiri, die het gevaar opzocht, soms een paar maanden weg zou gaan en of ze daarmee om zou kunnen gaan. Jiri zei niet te weten of hij daarna nog terug kon/mocht komen, maar Iris wou niet op hem wachten. Ik denk dat dit mede de oorzaak is, hij voelde "het" nog niet en dan is het beter om je terug te trekken als iemand er moeite mee heeft dat je weggaat.

MRI

MRI

14-08-2026 om 11:48

Ik weet niet hoor volgens maar volgens mij was het gebeuren tussen Jiri en Iris één groot communicatiedrama. Hij peilde hoe zij er in stond want hij hij wilde naar zijn zoontje. Zij was volgens mij al verliefde op hem aan het worden, schrok hier heel erg van en zei niet meteen: ja kom maar terug joh, goed dat je naar de kleine man gaat even. Dat interpreteerde hij van 'oh ze wil me niet terug dus dan laten we het hierbij'. En baf, een ontluikende romance in de kiem gesmoord. Je zag dat hij het ook moeilijk vond om afscheid te nemen en zij was echt zwaar verdrietig. Ja het zijn aannames maar Iris kom op vraag hem terug, of begin wat met hem op de reunie. Ik vind dit echt zo zonde

Jiry! Wat maak je ons nou?! Niet zo onzeker hey. Je maakt het stuk. 😢 ze hebben een zichtbare klik maar hij vlucht weg. Dat is niet best. Wat zag Iris er verdrietig uit. 

Die fred die de "oma" met koffers laat staan en nog geen bakkie koffie aanbied... wat een welkom. Hoezo runt hij een B&B? Hij is zo ongastvrij als wat... kan al zeuren dat ie de afwas moet doen? 

Ik ben benieuwd hoe lang t duurt voordat Doete zelf haar koffertjes pakt. Ze moet van hem zsm gevoel krijgen want de beste man heeft maar 200 maanden...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.